Nadolazeća turistička sezona mogla bi biti presudna za izlazak iz krize i veliki korak naprijed u rješavanju financijskog problema države. Pomoć je dobrodošla od svakoga, naravno, i od samih građana.
Cilj akcije „Postani ambasador hrvatskog turizma“ je pozvati građane da sudjeluju u promicanju domaćeg turizma i naše obale kao dobre i preporučljive turističke destinacije.
Promidžba je prvenstveno okrenuta vanjskom tržištu.
– Internet i portali su glavni smjer ove akcije. Ovaj vid marketinga u sve je većem zamahu i u Hrvatskoj i želimo pronaći svoje mjesto i u tom području interakcije s drugima, rekao je na konferenciji za novinare predsjednik Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.
Ideja je jasna. Internet je u potpunosti promijenio pravila igre u marketingu. Sve je veći broj ljudi koji imaju pristup webu i na njemu traže sve moguće informacije, pa tako i turistička odredišta koja planiraju posjetiti za vrijeme godišnjih odmora.
Cilj su društvene mreže
Projekt cilja na društvene mreže poput Facebooka i MySpacea, jer se na njemu nalazi oko 200 milijuna korisnika, a Hrvata je registrirano oko 600.000. Radi se o velikom broju korisnika gdje kruženje informacija može biti brzo i efikasno.
U cilju olakšavanja zadatka, ali i poticanja budućih “ambasadora” na akciju potrebno je kreirati sadržaj poruka, promotivne materijale i linkove na relevantne web stranice koji će se slati društvenoj mreži.
Svi su pozvani da se pridruže akciji, a do sada su se odazvali i neki poznati Hrvati poput nogometaša Slavena Bilića i predsjednika Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatka Mateše. Akcija je počela jučer i trajat će do kada bude potrebno, kažu u Ministarstvu.
O akciji „Postani ambasador hrvatskog turizma“ više se može saznati na internetskim stranicama Ministarstva turizma: http://www.ambasadorturizma.com.hr/. Tu su također detaljne upute kako postati ambasador i osvojiti nagrade.
Evo još nekoliko njihovih ideja kako postati ambasador hrvatskog turizma.
Cilj akcije „Postani ambasador hrvatskog turizma“ je pozvati građane da sudjeluju u promicanju domaćeg turizma i naše obale kao dobre i preporučljive turističke destinacije.
Promidžba je prvenstveno okrenuta vanjskom tržištu.
– Internet i portali su glavni smjer ove akcije. Ovaj vid marketinga u sve je većem zamahu i u Hrvatskoj i želimo pronaći svoje mjesto i u tom području interakcije s drugima, rekao je na konferenciji za novinare predsjednik Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.
Ideja je jasna. Internet je u potpunosti promijenio pravila igre u marketingu. Sve je veći broj ljudi koji imaju pristup webu i na njemu traže sve moguće informacije, pa tako i turistička odredišta koja planiraju posjetiti za vrijeme godišnjih odmora.
Cilj su društvene mreže
Projekt cilja na društvene mreže poput Facebooka i MySpacea, jer se na njemu nalazi oko 200 milijuna korisnika, a Hrvata je registrirano oko 600.000. Radi se o velikom broju korisnika gdje kruženje informacija može biti brzo i efikasno.
U cilju olakšavanja zadatka, ali i poticanja budućih “ambasadora” na akciju potrebno je kreirati sadržaj poruka, promotivne materijale i linkove na relevantne web stranice koji će se slati društvenoj mreži.
Svi su pozvani da se pridruže akciji, a do sada su se odazvali i neki poznati Hrvati poput nogometaša Slavena Bilića i predsjednika Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatka Mateše. Akcija je počela jučer i trajat će do kada bude potrebno, kažu u Ministarstvu.
O akciji „Postani ambasador hrvatskog turizma“ više se može saznati na internetskim stranicama Ministarstva turizma: http://www.ambasadorturizma.com.hr/. Tu su također detaljne upute kako postati ambasador i osvojiti nagrade.
Evo još nekoliko njihovih ideja kako postati ambasador hrvatskog turizma.
In this article:ambasadori, društvene mreže, facebook, promocija, sezona, turizam
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login