Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Otkrivena lokacija Illamasqua dućana

Kvalitetnu šminku noći potražite na Cvjetnom trgu.

S nestrpljenjem smo očekivali inapokon dočekali – u srijedu se Zagreb po prvi puta našao na kreativnom putu najorginalnijeg make up branda današnjice, Illamasqua. Sve zaljubljenike u umijeće šminkanja Illamasqua će razmaziti svojim prozvodima u prvom brand storeu u samom središtu Zagreba, na Cvjetnom trgu. Apsolutno očaravajuća ponuda boja, pigmenata i tekstura stvorena je za sve koji svoju osobnost dodatno naglašavaju kvalitetnom šminkom.

Svoje oduševljenje Illamasqua brandom pokazali su i mnoge hrvatske dame. TV voditeljice Antonija Stupar, Renata Sopek, Fani Stipković, mlada dizajnerica Anamarija Asanović, glumica Judita Franković, manekenka Iva Jerković među prvima su imale ekskluzivan uvid u nove kolekcije Illamasqua kozmetike te iz prve ruke saznale koji su novi trendovi u svijetu make upa. Otvaranje novog kozmetičkog središta Zagreba uveličali su i strani gosti.



Joseph Corré
izvršni direktor branda kao sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcolma McLarena, je već u djetinjstvu izbliza upoznao magiju modne industrije. Odrastanje na londonskoj alternativnoj sceni te devetogodišnje stažiranje u kompaniji Vivienne Westwood uz urođenu kreativnost u mnogome su pridonijeli da 1994. realizira ideju o brandu luksuznog donjeg rublja nazvanom Agent Provocateur, s kojim kao kreativni direktor 2008. godine ulazi u uži izbor za Best Designer Brand na prestižnom British Fashion Awards te je ujedno proglašen "najboljim modnim brandom". Sredinom 2009. godine napušta Agent Provocateur i pridružuje se Illamasquinu kreativnom timu te postaje izvršni direktor.



Ovaj brand noći, koji ohrabruje i muškarce i žene da istražuju svoj alter ego, plijeni pažnju po Londonu od prvog dana svojeg lansiranja u prosincu 2008. Illamasqua potiče samoizražavanje i nagrađuje individualnost kako bi uhvatila maštovitost svakoga tko želi istaknuti svoj stil kroz šminku. Kao zapanjujući spoj kultura Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo naslijeđe i proizvodno znanje, kreativnost i stručnost Illamasquina umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći svjetski vizažisti.

Proizašla iz spontanog mixa utjecaja: od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920ih do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua svoju inspiraciju crpi iz alternativne scene za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije. Illamasqua je šminka noći, proizvod visoke kvalitete koji vas pompozno uvodi u visoko društvo. Ona je čvrst i jasan stav. Simbol tolerancije. Slavljenje posebnosti. Samouvjerena izjava o sebi i vlastitoj osobnosti. Ona se usuđuje biti drukčija i izazivati ustaljene trendove.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Drama Queen

Uzevši u obzir trenutnu situaciju i činjenicu da nisam inspirirana ama baš ničim, u želji da dođem do kakve ideje, danima sam surfala Instagram...

Istaknuto

Prvi zadatak make-upa oduvijek je bio prikriti sitne nesavršenosti i istaknuti ljepotu.

Zanimljivosti

Poslovni bonton, odnosno bonton u poslovnim odnosima, može se definirati kao skup opće prihvaćenih pravila ponašanja koja se temelje na društvenim normama i važan...

Dobar posao

Sa samo 22 godine, make up artist Karlo Rusan već je ostvario uspjeh o kojima mnogi sanjaju.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.