Najveće gradilište u Hrvatskoj je zatvoreno. Sutra, 5. studenog 2010., za javnost se otvara najmoderniji trgovačko-zabavni centar. Arena Centar nalazi se na jugozapadnom ulazu u hrvatsku metropolu u neposrednoj blizini Arene Zagreb s kojom tvori novi centar grada nudeći svojim posjetiteljima jedinstvenu trgovačku, zabavnu i sportsku destinaciju.
"Vrlo smo ponosni na Arena centar, TriGranitov prvi vlastiti projekt u Hrvatskoj. Arena Centar uspješno je realiziran unatoč teškim vremenima. Činjenica da je investicija u Arena Centar najveće izravno strano ulaganje u jugoistočnoj Europi otkako je započela globalna financijska kriza, dodatno povećava njegov značaj. Vrijednost ove investicije iznosi preko 350 milijuna eura, što uključuje i ulaganja zakupaca. Očekujemo da je Arena Centar, kao i dvorana Arena Zagreb, samo početak TriGranitovog prisustva u Hrvatskoj", izjavio je Árpád Török, predsjednik Uprave TriGranita, na današnjoj press konferenciji povodom velikog otvorenja Arena Centra.
Arena Centar plod je čvrstog partnerstva – TriGranitovog know how-a i njegovog predanog lokalnog tima, MI grupe kao glavnog izvođača radova (konzorcij koji čine hrvatske tvrtke – Mucić & Co, Tromont i Međimurje gradnja), lokalno-međunarodnog tima arhitekata iz Design International-a i UPI-2M-a, te preko 200 lokalnih i međunarodnih brandova koji su svoje povjerenje ukazali TriGranitu.
"Sigurni smo da će svojom bogatom ponudom i aktivnostima Arena Centar svojim posjetiteljima ponuditi pregršt zabave i veliki izbor trgovina, modernu arhitekturu i ambijent, jedinstveni vanjski krajobraz, te sinergiju sa sportskom dvoranom Arena Zagreb, ovaj Centar će postati novo regijsko mjesto okupljanja", izjavio je Vlaho Kojaković, direktor TriGranita u Hrvatskoj.
Veliki zakupci Arena Centra su Interspar (najveći hipermarket u Hrvatskoj), Sportina s najvećim brojem brandova (Bata, Tamaris, Orsay, Tally Weil, Tom Tailor, Esprit, G-star, Butlers, Parfois, Six, Yamamay, Coffee Shop i XYZ premium multi-brand trgovina, koja se otvara na proljeće), Iris Moda (Mango, Persona, Marella, Okaidi, Palmers, Monsoon, Accessorize i Monsoon (koji je prvi put na hrvatskom tržištu), C&A, H&M (koji se otvara u proljeće 2011.), Marinopoulos Grupa (Gap, Marks&Spencer, Sephora), Inditex (Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Bershka, Sreadivarius), New Yorker, Intersport, Elipso, Jeans Club, te početkom 2011. Sky Bowling, Blitz Cinestar, IMAX, Gold Class…
Preko 20% brandova koji ulaze u Arena Centar su ili novi na hrvatskom tržištu ili se pojavljuju u novom formatu. Posjetitelji centra će na raspolaganju imati preko 3000 parkirnih mjesta i sve mogućnosti javnog prijevoza (vlak, autobus i tramvaj). Nakon otvorenja TriGranit nastavlja upravljati Arena Centrom što je jedinstveno na našem tržištu.
Preko 7.500 građevinskih radnika je sudjelovalo u izgradnji Arena Centra. Nakon otvorenja, preko 2.500 ljudi bit će zaposleno u Arena Centru.
TriGranit je u potpunosti integrirana investicijska, razvojna i upravljačka tvrtka. S djelovanjem u 7 država u središnjoj i istočnoj Europi, velikim portfeljem realiziranih ekskluzivnih nekretnina, preko 4 milijarde eura vrijednih velikih razvojnih višenamjenskih projekata, kao i brojnim investicijama javno-privatnog partnerstva (JPP), TriGranit, po veličini četvrta najveća razvojna tvrtka u Europi, dobro je pozicionirana u kategoriji razvoja i širenja tržišta nekretnina.
Arena Centar – u brojkama
"Vrlo smo ponosni na Arena centar, TriGranitov prvi vlastiti projekt u Hrvatskoj. Arena Centar uspješno je realiziran unatoč teškim vremenima. Činjenica da je investicija u Arena Centar najveće izravno strano ulaganje u jugoistočnoj Europi otkako je započela globalna financijska kriza, dodatno povećava njegov značaj. Vrijednost ove investicije iznosi preko 350 milijuna eura, što uključuje i ulaganja zakupaca. Očekujemo da je Arena Centar, kao i dvorana Arena Zagreb, samo početak TriGranitovog prisustva u Hrvatskoj", izjavio je Árpád Török, predsjednik Uprave TriGranita, na današnjoj press konferenciji povodom velikog otvorenja Arena Centra.
Arena Centar plod je čvrstog partnerstva – TriGranitovog know how-a i njegovog predanog lokalnog tima, MI grupe kao glavnog izvođača radova (konzorcij koji čine hrvatske tvrtke – Mucić & Co, Tromont i Međimurje gradnja), lokalno-međunarodnog tima arhitekata iz Design International-a i UPI-2M-a, te preko 200 lokalnih i međunarodnih brandova koji su svoje povjerenje ukazali TriGranitu.
"Sigurni smo da će svojom bogatom ponudom i aktivnostima Arena Centar svojim posjetiteljima ponuditi pregršt zabave i veliki izbor trgovina, modernu arhitekturu i ambijent, jedinstveni vanjski krajobraz, te sinergiju sa sportskom dvoranom Arena Zagreb, ovaj Centar će postati novo regijsko mjesto okupljanja", izjavio je Vlaho Kojaković, direktor TriGranita u Hrvatskoj.
Veliki zakupci Arena Centra su Interspar (najveći hipermarket u Hrvatskoj), Sportina s najvećim brojem brandova (Bata, Tamaris, Orsay, Tally Weil, Tom Tailor, Esprit, G-star, Butlers, Parfois, Six, Yamamay, Coffee Shop i XYZ premium multi-brand trgovina, koja se otvara na proljeće), Iris Moda (Mango, Persona, Marella, Okaidi, Palmers, Monsoon, Accessorize i Monsoon (koji je prvi put na hrvatskom tržištu), C&A, H&M (koji se otvara u proljeće 2011.), Marinopoulos Grupa (Gap, Marks&Spencer, Sephora), Inditex (Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Bershka, Sreadivarius), New Yorker, Intersport, Elipso, Jeans Club, te početkom 2011. Sky Bowling, Blitz Cinestar, IMAX, Gold Class…
Preko 20% brandova koji ulaze u Arena Centar su ili novi na hrvatskom tržištu ili se pojavljuju u novom formatu. Posjetitelji centra će na raspolaganju imati preko 3000 parkirnih mjesta i sve mogućnosti javnog prijevoza (vlak, autobus i tramvaj). Nakon otvorenja TriGranit nastavlja upravljati Arena Centrom što je jedinstveno na našem tržištu.
Preko 7.500 građevinskih radnika je sudjelovalo u izgradnji Arena Centra. Nakon otvorenja, preko 2.500 ljudi bit će zaposleno u Arena Centru.
TriGranit je u potpunosti integrirana investicijska, razvojna i upravljačka tvrtka. S djelovanjem u 7 država u središnjoj i istočnoj Europi, velikim portfeljem realiziranih ekskluzivnih nekretnina, preko 4 milijarde eura vrijednih velikih razvojnih višenamjenskih projekata, kao i brojnim investicijama javno-privatnog partnerstva (JPP), TriGranit, po veličini četvrta najveća razvojna tvrtka u Europi, dobro je pozicionirana u kategoriji razvoja i širenja tržišta nekretnina.
Arena Centar – u brojkama
- 5. studeni 2010. – službeno otvaranje trgovačkog centra
- 2.56 milijardi kuna (350 milijuna eura) – ukupna investicija prve faze projekta, tj. izgradnja trgovačko-zabavnog centra
- 82 milijuna kuna – komunalna naknada
- 61 milijuna kuna – vodni doprinos
- 8 milijuna kuna – porez na promet nekretninama
- 7.500 novih radnih mjesta za vrijeme izgradnje
- 2.500 novih radnih mjesta nakon izgradnje
- 60.000 kvadratnih metara – Gross Leasable Area (retail)
- 180.000 kvadratnih metara – Gross Built Area
- 10 velikih zakupaca
- 210 trgovina (manjih i srednjih veličina)
- 10,000 kvadratnih metara – Interspar hipermarket
- 10 projekcijskih dvorana u multiplex kinu (IMAX, 2 ekskluzivne "Gold Class" dvorane, 7 Blitz Cinestar dvorane)
- 24 staze – Sky Bowling
- 3.000 parkirališnih mjesta
In this article:arena centar, blitz, C&A, H&M, imax, kino, mango, trgovački centar, zagreb, zara
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login