U Centru Kaptol otvoren je prvi Armani Jeans dućan u Hrvatskoj, koji je ujedno i prvi u regiji jugoistočne Europe. Glavne zvijezde otvaranja bili su Natali Dizdar i Ante Rukavina, promotori brenda Armani Jeans za Hrvatsku. Natali i Ante nosili su odjeću Armani Jeansa iz postojeće kolekcije za jesen-zimu 2011/12.
Svečanom otvaranju prisustvovali su uvaženi uzvanici iz javnog života među kojima su: Anita Dujić, Antonio Franić, Hamed Bangoura, Duško Modrinić, Dunja Mutevelić, Ivan Alduk, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Vinko Filipić, Ivo Perkušić, Luis Ibanez, Nikola Pokrivač, Sayon Bangoura, Marko Grubnić, Luka Vidović, te košarkaši Cibone Damjan Rudež i Tomislav Zubčić.
Dućan se nalazi u Centru Kaptol i prostire se na 80 kvadratnih metara. Dizajn interijera baziran je na jednostavnim linijama i namještaju. Mornarsko plava se koristi kako bi istaknula prostor, dok srebrna “millerighe” pozadina daje sjajniju sliku; na ovoj sjajnoj pozadini produkt postaje glavni akter u prostoru. Pritajena svijetla, transparentne police i minimalištički okviri od nehrđajućeg čelika visokog sjaja daju opći izgled linearnosti i jednostavnosti.
Armani Jeans izražava Giorgo Armanijevu viziju mladenačkog, casual, modernog i trendi stila kroz kolekciju koja je više od samog trapera te nudi sve vrste mode za muškarce i žene, od osnovnih komada – majice, traperice, chinos hlače – do više modnih komada – jakne, haljine, suknje – od kojih su mnogi proizvedeni od specijalno obrađenih materijala koji daju isprani izgled i ekološki su prihvatljivi.
Giorgio Armani Grupacija jedna je od vodećih proizvođača modne i luksuzne robe danas u svijetu, sa preko 5.300 zaposlenika I 12 tvornica Ekskluzivna distributerska mreža Armani Grupe obuhvaća 650 dućana diljem svijeta.
Svečanom otvaranju prisustvovali su uvaženi uzvanici iz javnog života među kojima su: Anita Dujić, Antonio Franić, Hamed Bangoura, Duško Modrinić, Dunja Mutevelić, Ivan Alduk, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Vinko Filipić, Ivo Perkušić, Luis Ibanez, Nikola Pokrivač, Sayon Bangoura, Marko Grubnić, Luka Vidović, te košarkaši Cibone Damjan Rudež i Tomislav Zubčić.
Dućan se nalazi u Centru Kaptol i prostire se na 80 kvadratnih metara. Dizajn interijera baziran je na jednostavnim linijama i namještaju. Mornarsko plava se koristi kako bi istaknula prostor, dok srebrna “millerighe” pozadina daje sjajniju sliku; na ovoj sjajnoj pozadini produkt postaje glavni akter u prostoru. Pritajena svijetla, transparentne police i minimalištički okviri od nehrđajućeg čelika visokog sjaja daju opći izgled linearnosti i jednostavnosti.
Armani Jeans izražava Giorgo Armanijevu viziju mladenačkog, casual, modernog i trendi stila kroz kolekciju koja je više od samog trapera te nudi sve vrste mode za muškarce i žene, od osnovnih komada – majice, traperice, chinos hlače – do više modnih komada – jakne, haljine, suknje – od kojih su mnogi proizvedeni od specijalno obrađenih materijala koji daju isprani izgled i ekološki su prihvatljivi.
Giorgio Armani Grupacija jedna je od vodećih proizvođača modne i luksuzne robe danas u svijetu, sa preko 5.300 zaposlenika I 12 tvornica Ekskluzivna distributerska mreža Armani Grupe obuhvaća 650 dućana diljem svijeta.
In this article:ante rukavina, Armani Jeans, ivan alduk, kaptol centar, tihana harapin zelepugin, zagreb
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login