Na otvorenju ekskluzivne robne marke Blauer USA na adresi Teslina 12 u Zagrebu, Rene Bitorajac i Lorena Nosić bili glavne zvijezde. Nakon zabavnog skeča, tijekom kojeg su nasmijali brojne poznate koji su stigli na otvorenje, uživali su režući veliku tortu.

Lorena Nosić, hrvatsko zaštitno lice brenda Blauer USA, inače prve monobrand trgovine u Hrvatskoj, odlično se zabavila tijekom fotografiranja poznatog umjetnika Stefana Lupina.



Blauer USA povijesni je brand koji je davne 1935.godine postao No.1 robna marka za američke policajce, američku vojsku, američke mornaričke časnike i specijalne agente koji čuvaju Bijelu kuću u Washingtonu. Ubrzo nakon početka suradnje sa institucijama, kvalitetnu su odjeću prepoznali građani, stoga je Blauer krenuo u svoje širenje na svjetsko tržište.



Kompanija FGF Industry S.P.A i Enzo Fusco imena su koja stoje iza brenda. U nastojanju da kontroliraju svaku fazu proizvodnje svojih kreacija, od originalnog koncepta dizajna do kupnje krajnjeg potrošača, pomogli su da Blauer preraste u svjetski poznati brend.



Tijekom više od šezdeset godina Blauer je stekao važnu poziciju na američkom tržištu, zahvaljujući posvećivanju pažnje funkcionalnosti, inovacijama u dizajnu i tehnologiji kreacija. Brend Blauer zbirka je kolekcija za muškarce i žene, ali i za djecu od 2 do 14 godina.



Lorena Nosić, hrvatsko zaštitno lice brenda Blauer USA, inače prve monobrand trgovine u Hrvatskoj, odlično se zabavila tijekom fotografiranja poznatog umjetnika Stefana Lupina.



Blauer USA povijesni je brand koji je davne 1935.godine postao No.1 robna marka za američke policajce, američku vojsku, američke mornaričke časnike i specijalne agente koji čuvaju Bijelu kuću u Washingtonu. Ubrzo nakon početka suradnje sa institucijama, kvalitetnu su odjeću prepoznali građani, stoga je Blauer krenuo u svoje širenje na svjetsko tržište.



Kompanija FGF Industry S.P.A i Enzo Fusco imena su koja stoje iza brenda. U nastojanju da kontroliraju svaku fazu proizvodnje svojih kreacija, od originalnog koncepta dizajna do kupnje krajnjeg potrošača, pomogli su da Blauer preraste u svjetski poznati brend.



Tijekom više od šezdeset godina Blauer je stekao važnu poziciju na američkom tržištu, zahvaljujući posvećivanju pažnje funkcionalnosti, inovacijama u dizajnu i tehnologiji kreacija. Brend Blauer zbirka je kolekcija za muškarce i žene, ali i za djecu od 2 do 14 godina.


In this article:blauer usa, dizajn, koncept, lorena nosić, otvorenje, rene bitorajac, tehnologija
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login