Britanski modni brand New Look, vodeća trgovina ženskom odjećom i modnim dodacima u Velikoj Britaniji i lider na tržištu ženske garderobe i modnih detalja za žene do 35 godina, otvorila je svoju prvu prodavaonicu u Zagrebu, u trgovačkom centru Avenue Mall. Atraktivno uređena i odlično opremljena prodavaonica na 1. katu prostire se na 500 m2, uređena je posve u skladu s New Look standardima te predstavlja drugu prodavaonicu ovog modnog branda u Hrvatskoj, nakon što je prije nekoliko tjedana prva prodavaonica otvorena u Osijeku.
Modnu reviju koja je prikazala aktualnu kolekciju nosili su modeli agencije Midikenn, a odjevne kombinacije odabrao je stilist Borut Mihalić. Posjetitelji otvorenja i modne revije pritom su imali priliku vidjeti kako izgledaju neke od aktualnih linija poput Neona, Pastela i linije Out of Africa te kako izgledaju sportski, poslovni, dnevni i večernji stil.
Ono što značajno izdvaja ovaj modni brand od svih drugih jest što se svaka kolekcija osvježava ritmom od šest tjedana pa posjetitelji pronalaze nešto novo za sebe svaki puta kada uđu u trgovinu i tako mogu često stvoriti novu odjevnu kombinaciju. Modna revija odražavala je upravo ovu raznovrsnost i mogućnost brojnih atraktivnih kombinacija – od glave do pete.
Na otvorenju zagrebačke prodavaonice posjetitelje je zabavljala Lana Jurčević, također u potpunosti odjevena u New Look stilu, a modnu je reviju glazbom popratila DJ Rea s Radija 808, prvog hrvatskog internetskog radija.
New Look je jedan od najpoznatijih britanskih modnih brandova (gotovo 40% žena u Velikoj Britaniji godišnje kupi barem jedan odjevni predmet, cipele ili modni dodatak ovog branda), a danas širom svijeta ima više od 1.000 prodavaonica, uključujući i u zemljama poput Velike Britanije, Irske, Francuske, Nizozemske, Belgije, Rusije Ukrajine, Poljske, Rumunjske, Srbije, Crne Gore, Malte, Singapura, UAE, Egipta i drugima. Prema podacima iz Ujedinjenog Kraljevstva, New Look je broj 1 na tržištu po prodaji haljina, a svaki deseti prodani par cipela također potječe iz njegovih prodavaonica.
Specifičnost prve zagrebačke prodavaonice je i ponuda ekskluzivne kolekcije donjeg rublja koju je za New Look dizajnirala Kelly Brook. Ovaj britanski model, ujedno i zaštitno lice branda, stvorila je kolekciju koja odiše glamurom po pristupačnim cijenama.
Kolekcija donjeg rublja koju je dizajnirala Kelly prepoznatljiva je po svojem fokusu na žensku siluetu i oblik tijela. Velika pozornost posvećena je detaljima stoga kolekcija obiluje lepršavim volanima, delikatnom čipkom i lijepim mašnama.
Izbor raskošne tkanine dodaje osjetnu dozu luksuza dezenu dok točkice, cvjetni i srcoliki oblici djeluju zabavno i djevojački. U ponudi svatko može pronaći nešto za sebe, bilo da zatraži seksi komplet s odgovarajućim pojasom za haltere, gaćice visokog struka inspirirane pedesetim godinama ili jednostavno poželi lijepo rublje koje je uz povoljnu cijenu ujedno i kvalitetno.
Tijekom ove i sljedeće godine, New Look će u Hrvatskoj otvoriti nekoliko svojih prodavaonica na ključnim mjestima, u posjećenim trgovačkim centrima. Ovaj britanski modni brand u Hrvatsku dovodi Vlamanda grupa u sklopu franšiznog ugovora koji je potpisan na period od 10 godina, a uključuje odgovornost Vlamanda grupe za sve prodajne i ostale aktivnosti u segmentu razvoja hrvatskog tržišta.
"Gotovo svaka druga Britanka tokom godine dana kupi jedan odjevni predmet u New Look trgovinama. Sigurni smo da imamo atraktivnu ponudu koja će, zahvaljujući svojoj prepoznatljivosti i pristupačnim cijenama, postići jednak uspjeh i u Hrvatskoj te, posebno, Zagrebu koji je prepoznat kao hrvatska modna metropola. Svjež koncept koji New Look donosi u Hrvatsku, na već prilično razvijeno modno tržište, prepoznat je u Osijeku tijekom protekla dva tjedna otkako smo ondje otvorili prvu hrvatsku prodavaonicu te računamo s jednako velikim interesom i u Zagrebu te na drugim lokacijama koje će u narednim mjesecima dobiti svoj New Look", rekao je na otvorenju u Zagrebu Zdravko Vuko, direktor Vlamanda grupe.
Otvorenju prve zagrebačke trgovine prisustvovao je i Mark Eve, međunarodni direktor New Look-a. New Look je globalno prepoznat po svojem dinamičnom tempu i karakterističnom britanskom stilu i dizajnu koji privlače pažnju. Izuzetno povoljne cijene odjeće, obuće i modnih dodataka te kontinuirana obnova kolekcije brzo su ga svrstale među vodeće modne brandove na svakom tržištu na kojem se pojavio te se sličan uspjeh očekuje i na hrvatskom tržištu.
Modni detalji kao što su torbe, remenje, nakit i obuća upotpunjavaju bogati asortiman koji nudi New Look te omogućavaju da se u njegovim prodavaonicama mogu zadovoljiti sve modne potrebe.
Obuća je ključna kategorija: svaki deseti par cipela kupljenih u Velikoj Britaniji danas potječe iz New Look prodavaonice. U financijskoj godini 2011. prodano je 17 milijuna pari cipela i preko 3,5 milijuna pari čizama, a New Look je ocijenjen kao lider s udjelom u ukupnoj prodaji od 7,8%. Svake dvije sekunde, svakog dana, prodaje jedan par cipela.
Posljednjih godina brand je surađivao s mnogim međunarodnim zvijezdama, uključujući Taylor Momsen (iz serije Gossip Girl), Drew Barrymore, Lily Allen i supermodel Agyness Deyn. Sve su one doprinijele popularizaciji branda širom svijeta. Također je razvio i poseban odnos, koji i dalje traje, s modnim dizajnerom Gilesom Deaconom koji je dizajnirao ekskluzivnu kolekciju za New Look pod nazivom Zlato (Gold), a u sklopu koje nudi kupcima priliku da kupe dizajnersku odjeću po nevjerojatno povoljnoj cijeni.
Modnu reviju koja je prikazala aktualnu kolekciju nosili su modeli agencije Midikenn, a odjevne kombinacije odabrao je stilist Borut Mihalić. Posjetitelji otvorenja i modne revije pritom su imali priliku vidjeti kako izgledaju neke od aktualnih linija poput Neona, Pastela i linije Out of Africa te kako izgledaju sportski, poslovni, dnevni i večernji stil.
Ono što značajno izdvaja ovaj modni brand od svih drugih jest što se svaka kolekcija osvježava ritmom od šest tjedana pa posjetitelji pronalaze nešto novo za sebe svaki puta kada uđu u trgovinu i tako mogu često stvoriti novu odjevnu kombinaciju. Modna revija odražavala je upravo ovu raznovrsnost i mogućnost brojnih atraktivnih kombinacija – od glave do pete.
Na otvorenju zagrebačke prodavaonice posjetitelje je zabavljala Lana Jurčević, također u potpunosti odjevena u New Look stilu, a modnu je reviju glazbom popratila DJ Rea s Radija 808, prvog hrvatskog internetskog radija.
New Look je jedan od najpoznatijih britanskih modnih brandova (gotovo 40% žena u Velikoj Britaniji godišnje kupi barem jedan odjevni predmet, cipele ili modni dodatak ovog branda), a danas širom svijeta ima više od 1.000 prodavaonica, uključujući i u zemljama poput Velike Britanije, Irske, Francuske, Nizozemske, Belgije, Rusije Ukrajine, Poljske, Rumunjske, Srbije, Crne Gore, Malte, Singapura, UAE, Egipta i drugima. Prema podacima iz Ujedinjenog Kraljevstva, New Look je broj 1 na tržištu po prodaji haljina, a svaki deseti prodani par cipela također potječe iz njegovih prodavaonica.
Specifičnost prve zagrebačke prodavaonice je i ponuda ekskluzivne kolekcije donjeg rublja koju je za New Look dizajnirala Kelly Brook. Ovaj britanski model, ujedno i zaštitno lice branda, stvorila je kolekciju koja odiše glamurom po pristupačnim cijenama.
Kolekcija donjeg rublja koju je dizajnirala Kelly prepoznatljiva je po svojem fokusu na žensku siluetu i oblik tijela. Velika pozornost posvećena je detaljima stoga kolekcija obiluje lepršavim volanima, delikatnom čipkom i lijepim mašnama.
Izbor raskošne tkanine dodaje osjetnu dozu luksuza dezenu dok točkice, cvjetni i srcoliki oblici djeluju zabavno i djevojački. U ponudi svatko može pronaći nešto za sebe, bilo da zatraži seksi komplet s odgovarajućim pojasom za haltere, gaćice visokog struka inspirirane pedesetim godinama ili jednostavno poželi lijepo rublje koje je uz povoljnu cijenu ujedno i kvalitetno.
Tijekom ove i sljedeće godine, New Look će u Hrvatskoj otvoriti nekoliko svojih prodavaonica na ključnim mjestima, u posjećenim trgovačkim centrima. Ovaj britanski modni brand u Hrvatsku dovodi Vlamanda grupa u sklopu franšiznog ugovora koji je potpisan na period od 10 godina, a uključuje odgovornost Vlamanda grupe za sve prodajne i ostale aktivnosti u segmentu razvoja hrvatskog tržišta.
"Gotovo svaka druga Britanka tokom godine dana kupi jedan odjevni predmet u New Look trgovinama. Sigurni smo da imamo atraktivnu ponudu koja će, zahvaljujući svojoj prepoznatljivosti i pristupačnim cijenama, postići jednak uspjeh i u Hrvatskoj te, posebno, Zagrebu koji je prepoznat kao hrvatska modna metropola. Svjež koncept koji New Look donosi u Hrvatsku, na već prilično razvijeno modno tržište, prepoznat je u Osijeku tijekom protekla dva tjedna otkako smo ondje otvorili prvu hrvatsku prodavaonicu te računamo s jednako velikim interesom i u Zagrebu te na drugim lokacijama koje će u narednim mjesecima dobiti svoj New Look", rekao je na otvorenju u Zagrebu Zdravko Vuko, direktor Vlamanda grupe.
Otvorenju prve zagrebačke trgovine prisustvovao je i Mark Eve, međunarodni direktor New Look-a. New Look je globalno prepoznat po svojem dinamičnom tempu i karakterističnom britanskom stilu i dizajnu koji privlače pažnju. Izuzetno povoljne cijene odjeće, obuće i modnih dodataka te kontinuirana obnova kolekcije brzo su ga svrstale među vodeće modne brandove na svakom tržištu na kojem se pojavio te se sličan uspjeh očekuje i na hrvatskom tržištu.
Modni detalji kao što su torbe, remenje, nakit i obuća upotpunjavaju bogati asortiman koji nudi New Look te omogućavaju da se u njegovim prodavaonicama mogu zadovoljiti sve modne potrebe.
Obuća je ključna kategorija: svaki deseti par cipela kupljenih u Velikoj Britaniji danas potječe iz New Look prodavaonice. U financijskoj godini 2011. prodano je 17 milijuna pari cipela i preko 3,5 milijuna pari čizama, a New Look je ocijenjen kao lider s udjelom u ukupnoj prodaji od 7,8%. Svake dvije sekunde, svakog dana, prodaje jedan par cipela.
Posljednjih godina brand je surađivao s mnogim međunarodnim zvijezdama, uključujući Taylor Momsen (iz serije Gossip Girl), Drew Barrymore, Lily Allen i supermodel Agyness Deyn. Sve su one doprinijele popularizaciji branda širom svijeta. Također je razvio i poseban odnos, koji i dalje traje, s modnim dizajnerom Gilesom Deaconom koji je dizajnirao ekskluzivnu kolekciju za New Look pod nazivom Zlato (Gold), a u sklopu koje nudi kupcima priliku da kupe dizajnersku odjeću po nevjerojatno povoljnoj cijeni.
In this article:avenue mall, cipele, kelly brook, modni dodaci, new look, odjeća, otvorenje, prodavaonica
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login