Dušan Došenović osebujan je umjetnik izuzetnog senzibiliteta, a najčešća tema kojom se bavi je ženski akt u crvenoj i bijeloj terakoti, rekla je Vesna Leiner, iz Muzeja grada Zagreba.
Pohvalivši dosadašnju suradnju s Hrvatskom udrugom gluhoslijepih osoba "Dodir", Leiner je podsjetila kako je Muzej grada Zagreba prvi u Hrvatskoj objavio vodič po svom stalnom postavu namijenjen slijepim, slabovidnim i gluhoslijepim osobama.
Po riječima Davora Šiftara, autora teksta u katalogu, oslanjajući se isključivo na iskustvo dodira, Došenović izuzetno kreativno modelira svoje ženske likove "sretno i promišljeno spajajući suprotnosti".
"Prirodne, meke, napete, i blage krivulje ženskog tijela prevedene su strožim geometrijskim rječnikom u čiste plohe i volumene lišene pretjerane narativnosti, omogućujući gledatelju da tu vječnu temu dovrši u skladu sa svojim senzibiletetom", ocijenio je Šiftar.
Dušan Došenović (1959.) počeo je raditi s glinom 1999., u okviru Hrvatske udruge gluhoslijepih osoba "Dodir", a sada je voditelj keramičke radionice za početnike i napredne. Imao je petnaestak skupnih izložbi te samostalnu, 2002. u zagrebačkoj Gradskog knjižnici.
(Hina)
Pohvalivši dosadašnju suradnju s Hrvatskom udrugom gluhoslijepih osoba "Dodir", Leiner je podsjetila kako je Muzej grada Zagreba prvi u Hrvatskoj objavio vodič po svom stalnom postavu namijenjen slijepim, slabovidnim i gluhoslijepim osobama.
Po riječima Davora Šiftara, autora teksta u katalogu, oslanjajući se isključivo na iskustvo dodira, Došenović izuzetno kreativno modelira svoje ženske likove "sretno i promišljeno spajajući suprotnosti".
"Prirodne, meke, napete, i blage krivulje ženskog tijela prevedene su strožim geometrijskim rječnikom u čiste plohe i volumene lišene pretjerane narativnosti, omogućujući gledatelju da tu vječnu temu dovrši u skladu sa svojim senzibiletetom", ocijenio je Šiftar.
Dušan Došenović (1959.) počeo je raditi s glinom 1999., u okviru Hrvatske udruge gluhoslijepih osoba "Dodir", a sada je voditelj keramičke radionice za početnike i napredne. Imao je petnaestak skupnih izložbi te samostalnu, 2002. u zagrebačkoj Gradskog knjižnici.
(Hina)
In this article:
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login