Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Paloma inovacijama širi poslovanje

Tvornica higijenskih papira jača svoj položaj na tržištu.

Za Palomu je 2012. godina počela izuzetno pozitivno. Poduzeće s 139-godišnjom tradicijom proizvodnje i prodaje higijenskih papira u Europi i lider na tržištu jugoistočne Europe uskoro će na tržištu ponuditi svjetsku inovaciju izumitelja Petra Florjančiča. Proizvod koji je dio nove robne marke Paloma professional Palbib je multifunkcionalna salveta koju se može upotrijebiti na pet načina, a namijenjena je prvenstveno HoReCa području koje pokriva segment hotela, restorana i cateringa.



Za proizvodnju te novosti, koju je slovenski izumitelj predstavio samo Palomi, su se u poduzeću odlučili za investiciju u stroj vrijedan 1,3 milijuna eura koji u jednoj smjeni može proizvesti do 450.000 komada salveta.



Stanko Kranjc, član uprave Paloma d.d. i Peter Florjančič



Peter Florjančič, izumitelj



Darko Bračič, predsjednik uprave Paloma d.d.

Paloma je pretežno izvozno orijentirana tvrtka koja preko 85 % prihoda od prodaje ostvaruje na stranim tržištima, čime se uvrštava među najjače robne marke u kategorijama proizvoda za široku potrošnju u regiji jugoistočne Europe. Upravo stoga će ubuduće stavljati velik naglasak na marketing programa salveta, gdje uvode nove i inovativne produkte među koje spada i robna marka Paloma professional Palbib.



Demonstracija inovativnog proizvoda – salveta Paloma professional Palbib

Papirnate salvete osim elegantnog i svečanog izgleda odlikuje i funkcionalnost, a osmišljene su prije svega s mišlju na korisnika. Kako je rekao Darko Bračič, predsjednik uprave Paloma d.d.: ''Kupac i potrošač proizvoda uvijek su u središtu svih naših procesa i aktivnosti s kojima želimo premašiti njihova očekivanja. To je ostvarivo samo kroz neprestane razvojne aktivnosti i ponudu inovativnih proizvoda koji za njih znače nove, bolje načine uporabe te uštedu vremena i novca.''



Novi stroj za salvete



Službeno otvaranje stroja

Uvođenje novih linija proizvoda s visokom dodanom vrijednošću ujedno je i dobra popudbina za realizaciju poslovnih ciljeva koje su si zadali u ovoj godini. Po riječima predsjednika uprave Palome Darka Bračiča, tvrtka je osuvremenjivanjem proizvodnje, prije svega s novom linijom za proizvodnju visokokvalitetnih salveta, doživjela razvojni proboj i preusmjerila se s prodaje proizvoda s relativno malom vrijednošću na proizvode s visokom dodanom vrijednošću.



Marjana Bravc, direktorica Paloma PIS d.o.o.

To će značajno pripomoći k realizaciji poslovnih ciljeva u 2012. godini: ostvariti 92,9 milijuna eura prihoda od prodaje i 3,7 milijuna eura čiste dobiti. Rast prihoda u visini 9 % tako namjeravaju postići novim poslovima i uvođenjem novih linija proizvoda.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Preferencije se počinju formirati u ranom djetinjstvu i razvijaju se tijekom života, pod utjecajem genetskih i okolišnih čimbenika.

Kultura

Dok se hranimo i razgovaramo, ponekad zaboravljamo na jedan važan aspekt - bonton u restoranu.

Gastronomija

Jedno od najpoznatijih odredišta na zagrebačkoj gastro sceni, street food restoran Good Food, nerijetko svoje goste iznenadi suradnjama s poznatim chefovima.

Gastronomija

Ono po čemu se Mime's pizzeria ističe jest način pripreme tijesta koje je zapravo kombinacija tradicionalne napolitane i romane.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.