Poznati dizajner cipela Jimmy Choo nedavno je proslavio 15 godina ponosa, luksuza i slave. Novo desetljeće donosi nove projekte, pa je tako suosnivačica branda, poznata trendseterica i fashionistica Tamara Mellon, odlučila da je došlo pravo vrijeme za – prvi parfem! Jednostavno nazvan Jimmy Choo, parfem će se ekskluzivni pojaviti u trgovini Saks Fifth Avenue već 15. siječnja. Mirišemo da će to biti miris koji će ekspresno zapaliti svijet mode i ljepote!
“Vremenom smo se transformirali u luksuzni lifestyle brand i parfem je bio logičan sljedeći korak. Parfem je jedan od najvažnijih dodataka moderne žene, a mi ciljamo na svaku ženu na svijetu“, izjavila je za WWD Tamara Mellon.
Tamara je osobno uključena i u raskošnu reklamnu kampanju koja će pratiti parfem. Za fotografiju su bili zaduženi provjereni majstori – Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Reklama sa zavodljivom Tamarom pojavit će se na stranicama modnih i lifestyle magazina već u veljači ove godine. Cijena parfema bit će 95 američkih dolara.
Cromoda.com
“Vremenom smo se transformirali u luksuzni lifestyle brand i parfem je bio logičan sljedeći korak. Parfem je jedan od najvažnijih dodataka moderne žene, a mi ciljamo na svaku ženu na svijetu“, izjavila je za WWD Tamara Mellon.
Tamara je osobno uključena i u raskošnu reklamnu kampanju koja će pratiti parfem. Za fotografiju su bili zaduženi provjereni majstori – Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Reklama sa zavodljivom Tamarom pojavit će se na stranicama modnih i lifestyle magazina već u veljači ove godine. Cijena parfema bit će 95 američkih dolara.
Cromoda.com
You must be logged in to post a comment Login