Peti val sniženja u Lidlu

Lidl Hrvatska, nedvojbeno, i dalje određuje smjer kretanja cijena na hrvatskom tržištu. Naime, podsjetimo, nakon što je početkom siječnja ove godine cijene za različite vrste tjestenina, ulja, kave, mliječnih proizvoda, toasta i čokolada, Lidl trajno snizio u prvom valu sniženja, u drugom i trećem valu u Lidlu su pojeftinili pšenično bijelo brašno i svježa jaja, te mlijeko i mliječni proizvodi. Četvrti val sniženja donio je sredinom veljače trajno snižene cijene prirodnih i gaziranih sokova, te raznih vrsta kvalitetnih sireva.

Početkom ožujka, nakon što je hrvatsko tržište odlično reagiralo na prethodna sniženja cijena, nadasve kvalitetnih proizvoda, Lidl se odlučio na slijedeći, već – peti val sniženja!

U ovom 'valu' bit će sniženi proizvodi kao što su: puding, ukusne mortadele, tortelini, njoki, smrznuti pureći Cordon Bleu, sredstva za pranje suđa. Uz ta sniženja, dodatno će biti snižene cijene ulja i tjestenina. Djelujući uvijek u korist svojih kupaca, uvažavajući također svu složenost socijalnog trenutka, sa smanjenjem cijena Lidl je i ovaj put krenuo prvi, čvrsto se držeći svoje krilatice 'Vrhunska kvaliteta, niske cijene – to je moguće samo u Lidlu'.

Ali, da ne bi bilo zabune, napomenimo da Lidlove 'trajno niske cijene' nisu kratkotrajno sniženje, samo na nekoliko dana, poput standardnih akcijskih cijena, već se radi o dugotrajnim sniženjima, pri čemu kupci lakše planiraju svoj kućni budžet i u konačnici ostvaruju značajnu uštedu.