Envy Room je predstavio kampanju za kolekciju jesen i zima 2012/2013. koja je u travnju ove godine prikazana na Dove Fashion.hr-u. Kampanja je razvijena pod direktorskom palicom odličnog Šime Eškinje, dok je prekrasna TV voditeljica Korana Gvozdić zaštitno lice ovosezonske kolekcije. Šminku potpisuje Sanja Agić, a kosu Irena Ružić.
Inspirirani starim Hollywoodom i modom '40-tih i '50-tih, kolekcija jesen/zima 2012/13. odiše retro prizvukom spajajući naočigled ne spojive elemente kao što su dnevni komadi s večernjima, balansirajući između romantične čednosti i pin-up seksipila. Tim se slijedom silueta kreće od lepršave do pripijene, s mnogo dominantnih floralnih motiva, ali i colour blockinga.
"Prvu suradnju sa Šimom ostvarili smo ovo ljeto pri razvijanju Envy Room Weddings kampanje. Već smo od ranije fanovi Šiminog rada, ali nakon te uspješne suradnja ni nova nije bila upitna. Uz Koranu nas pak veže dugogodišnja suradnja i prijateljstvo. Korana je nosila našu prvu samostalnu reviju koju smo održali 2004. godine, a nosila je skoro i sve ostale naše revije do danas. Uzimajući još u obzir da je Korana fantastičan foto model, bilo je samo pitanje vremena kada će ona biti zaštitno lice Envy Room kolekcije. Mišljenja smo da je Korana savršeno utjelovila crvenokosu divu Marilyn Monroe za 21. stoljeće", rekli su dizajneri iz Envy Rooma.
"Ovo iskustvo je bilo šlag na tortu nakon 8 godina prijateljstva. Obožavam ovakve suradnje gdje se cijeli tim poznaje i kada kroz dobru zabavu snimanje prođe u sekundi. Dečki su me nazvali i ispričali mi kako će kampanja biti u crvenom tonu. Znala sam da se radi o predivnim haljinama u crvenim nijansama koje sam već imala priliku vidjeti, a kada su mi za kraj rekli da ću mati crvenu kosu, priznajem, bila sam donekle skeptična – zar ja crvena? Bio je to pravi izazov. Sada mogu reći: Vjeko, Nikica, Šime – oduševljena sam", izjavila je Korana Gvozdić.
Inspirirani starim Hollywoodom i modom '40-tih i '50-tih, kolekcija jesen/zima 2012/13. odiše retro prizvukom spajajući naočigled ne spojive elemente kao što su dnevni komadi s večernjima, balansirajući između romantične čednosti i pin-up seksipila. Tim se slijedom silueta kreće od lepršave do pripijene, s mnogo dominantnih floralnih motiva, ali i colour blockinga.
"Prvu suradnju sa Šimom ostvarili smo ovo ljeto pri razvijanju Envy Room Weddings kampanje. Već smo od ranije fanovi Šiminog rada, ali nakon te uspješne suradnja ni nova nije bila upitna. Uz Koranu nas pak veže dugogodišnja suradnja i prijateljstvo. Korana je nosila našu prvu samostalnu reviju koju smo održali 2004. godine, a nosila je skoro i sve ostale naše revije do danas. Uzimajući još u obzir da je Korana fantastičan foto model, bilo je samo pitanje vremena kada će ona biti zaštitno lice Envy Room kolekcije. Mišljenja smo da je Korana savršeno utjelovila crvenokosu divu Marilyn Monroe za 21. stoljeće", rekli su dizajneri iz Envy Rooma.
"Ovo iskustvo je bilo šlag na tortu nakon 8 godina prijateljstva. Obožavam ovakve suradnje gdje se cijeli tim poznaje i kada kroz dobru zabavu snimanje prođe u sekundi. Dečki su me nazvali i ispričali mi kako će kampanja biti u crvenom tonu. Znala sam da se radi o predivnim haljinama u crvenim nijansama koje sam već imala priliku vidjeti, a kada su mi za kraj rekli da ću mati crvenu kosu, priznajem, bila sam donekle skeptična – zar ja crvena? Bio je to pravi izazov. Sada mogu reći: Vjeko, Nikica, Šime – oduševljena sam", izjavila je Korana Gvozdić.
You must be logged in to post a comment Login