Podignite se kad padnete

Zbog tuge i lošeg raspoloženja teško nam je izvući se ujutro iz kreveta, a depresivne misli utječu na našu svakodnevicu. Kada se osjećamo loše, čini nam se da će to razdoblje trajati vječno. Oporavljanje od depresije nije jednostavno, ali sve u životu prolazi, tako i razdoblje kada smo na dnu.

Prvi korak je pokrenuti se i preuzeti život u svoje ruke.

Donosimo sedam savjeta kako se motivirati i pobijediti depresivno razdoblje.

1. Napravite plan

Svaki dan napišite popis stvari koje želite napraviti i navečer pogledajte što ste sve obavili. Obavljanje zadataka po popisu pomoći će vam da vratite kontrolu nad svojim životom. Nemojte biti prestrogi prema sebi i zadati si prevelike ciljeve.

2. Izađite iz kuće

Depresivno raspoloženje može nas zadržati u kući, a nakon cijelog dana provedenog na kauču ispred televizije, osjećamo se još gore. Izađite van iz kuće i kada se vratite kući navečer, osjećat ćete se bolje jer ste barem nešto radili.

3. Okružite se ljudima

Iako vam se čini da trenutno niste ugodno društvo, pronađite nekoga s kim možete razgovarati o tome kako se osjećate. Razgovor o negativnim osjećajima pomoći će vam da shvatite zašto se tako osjećate, a bliski ljudi dat će vam potporu.

4. Moć pozitivnih misli

Razmišljajte o stvarima u svom životu na kojima možete biti zahvalni, čak i na malim stvarima. Pozitivan stav privući će pozitivne vibracije i zabavne ljude u vaš dan.

5. Riješite se nepotrebnih stvari

Prema Feng Shui učenju, generalno čišćenje i rješavanje nepotrebnih stvari iz kuće i ureda oslobađa pozitivnu energiju u sve dijelove našeg života. Činjenica je da čišćenje od nagomilanog ‘smeća’ zaista pojednostavljuje život. Kada se riješite nepotrebnih stvari, dom i ured će biti uredniji, jednostavniji za čišćenje, a i lakše ćete pronaći stvari koje koristite.

Gomilanje stvari povezano je i s nemogućnošću puštanja prošlosti. Oprostite si greške iz prošlosti i izbacite negativne misli iz svog života.

6. Pronađite novi interes

Pronađite neki novi projekt koji će vam dati razlog da se pokrenete i koncentrirate na nešto drugo osim na vlastite negativne osjećaje.

7. Nagradite se

Nemojte odgađati obaveze, jer kada ih obavite, bit ćete zadovoljniji. Budite ponosni na sebe nakon što ste obavili svaku, pa i najmanju obavezu i nagradite se nečim što volite. To može biti omiljena čokolada, mirisna pjenušava kupka ili nova torbica.