Na nedavno održanom pariškom tjednu mode samo probranim uzvanicima predstavljenja je "posljednja" kolekcija nedavno preminulog modnog genijalca Alexandera McQueena. Kolekcija za jesen/zimu 2010, koja se sastoji od 16 komada kompleksno koncipiranih umjetničkih dijela, privukla je pažnju i emocije mnogih a najviše onih koji su ga poznavali.

McQueenova posljednja revija svojom ljepotom i fokusiranjem na detalje jednostavno ostavlja bez daha, a religiozne reference protkane su u gotovo svakom od komada.

Svaki od gostiju prije početka revije dobio je poruku na kojoj je pisalo "Svaki komad je jedinstven, kao što je bio i on", i doista, kada su manekenke počele "nositi" kolekciju izgledalo je kao da je McQueen ponovno među njima, jer čitava kolekcija odiše nevjerojatnom unikatnošću i poetskom ljepotom.

Pri kreiranju kolekcije McQueen je bio inspiriran bizantinskom umjetnošću, slikama starih majstora (Sandro Boticelli, Jean Fouquet, Hugo van der Goes, Stephan Lochner, Hans Memling i Hieronymus Bosch) te rezbarijama Grinling Gibbonsa, a svaka od manekenka imala je brončanu kapu od kojih su neke na vrhu imale irokeze ukrašene zlatnim lišćem, aludirajući na rimske ratne kacige.

McQueenova želja je bila da se njegov brand nastavi i kada njega više neće biti, vjerujući da će tome više pridonjeti kupci nego mediji. A sudeći prema posljednjoj kolekciji koja je na pjesnički način ujedinila povijest, budućnost, bogatstvo tekstila te genijalnost dizajna, pitamo se – tko će biti taj koji će moći nastaviti hodati McQueenovim stopama…


McQueenova posljednja revija svojom ljepotom i fokusiranjem na detalje jednostavno ostavlja bez daha, a religiozne reference protkane su u gotovo svakom od komada.

Svaki od gostiju prije početka revije dobio je poruku na kojoj je pisalo "Svaki komad je jedinstven, kao što je bio i on", i doista, kada su manekenke počele "nositi" kolekciju izgledalo je kao da je McQueen ponovno među njima, jer čitava kolekcija odiše nevjerojatnom unikatnošću i poetskom ljepotom.

Pri kreiranju kolekcije McQueen je bio inspiriran bizantinskom umjetnošću, slikama starih majstora (Sandro Boticelli, Jean Fouquet, Hugo van der Goes, Stephan Lochner, Hans Memling i Hieronymus Bosch) te rezbarijama Grinling Gibbonsa, a svaka od manekenka imala je brončanu kapu od kojih su neke na vrhu imale irokeze ukrašene zlatnim lišćem, aludirajući na rimske ratne kacige.

McQueenova želja je bila da se njegov brand nastavi i kada njega više neće biti, vjerujući da će tome više pridonjeti kupci nego mediji. A sudeći prema posljednjoj kolekciji koja je na pjesnički način ujedinila povijest, budućnost, bogatstvo tekstila te genijalnost dizajna, pitamo se – tko će biti taj koji će moći nastaviti hodati McQueenovim stopama…

In this article:alexander mc queen, jesen/zima 2010, kolekcija, moda
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login