Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Posljednja kolekcija Alexandera McQueena

Zlatno, bijelo, crno i crveno – četiri boje poetske kolekcije inspirirane umjetnošću.

Na nedavno održanom pariškom tjednu mode samo probranim uzvanicima predstavljenja je "posljednja" kolekcija nedavno preminulog modnog genijalca Alexandera McQueena. Kolekcija za jesen/zimu 2010, koja se sastoji od 16 komada kompleksno koncipiranih umjetničkih dijela, privukla je pažnju  i emocije mnogih a najviše onih koji su ga poznavali.



McQueenova posljednja revija svojom ljepotom i fokusiranjem na detalje jednostavno ostavlja bez daha, a religiozne reference protkane su u gotovo svakom od komada.



Svaki od gostiju prije početka revije dobio je poruku na kojoj je pisalo "Svaki komad je jedinstven, kao što je bio i on", i doista, kada su manekenke počele "nositi" kolekciju izgledalo je kao da je McQueen ponovno među njima, jer čitava kolekcija odiše nevjerojatnom unikatnošću i poetskom ljepotom.



Pri kreiranju kolekcije McQueen je bio inspiriran bizantinskom umjetnošću, slikama starih majstora (Sandro Boticelli, Jean Fouquet, Hugo van der Goes, Stephan Lochner, Hans Memling i Hieronymus Bosch) te rezbarijama Grinling Gibbonsa, a svaka od manekenka imala je brončanu kapu od kojih su neke na vrhu imale irokeze ukrašene zlatnim lišćem, aludirajući na rimske ratne kacige.



McQueenova želja je bila da se njegov brand nastavi i kada njega više neće biti, vjerujući da će tome više pridonjeti kupci nego mediji. A sudeći prema posljednjoj kolekciji koja je na pjesnički način ujedinila povijest, budućnost, bogatstvo tekstila te genijalnost dizajna, pitamo se – tko će biti taj koji će moći nastaviti hodati McQueenovim stopama…



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.