Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Novosti

Poznati ženski portal Femina.hr obilježava 15 godina postojanja osvježenim brend identitetom i pojačanjem u teamu

Ove godine poznata ženska web platforma Femina.hr obilježava 15. godišnjicu postojanja na medijskoj sceni u Hrvatskoj.

Ove godine poznata ženska web platforma Femina.hr obilježava 15. godišnjicu postojanja na medijskoj sceni u Hrvatskoj. Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor.

Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.

Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenija, modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima koji iziskuju visoku estetičnost, kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale.

Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka.

Glavna urednica, Zora Bjelousov ističe – “Osvježene estetike, ali s prepoznatljivim layoutom na zaslonima, Femina.hr kreće u svoju “Novu eru” – za nove generacije žena, ali, naravno, ostajući vjerna i svojoj stalnoj publici koja je kroz ovih 15 godina neprestano rasla. Od web stranice koju je na početku čitalo tek par stotina ljudi, Femina je postala prepoznatljiva oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 100.000 ljudi.

U životu portala svakodnevno sudjeluju i čitateljice, kroz svoje komentare, a u bazi ih ima registriranih preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 61.700 pratitelja, a na Instagramu 23.800.”

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.