Heineken predstavlja novost u svojoj digitalnoj komunikaciji – inovativnu i zabavnu Facebook aplikaciju Serenada. Putem aplikacije u samo četiri klika možete pozvati na spoj dragu osobu i to zabavnom i personaliziranom serenadom. Serenada je dostupna na 20 jezika, idealna je za dijeljenje s prijateljima, a na temelju odgovora koji se odaberu u aplikaciji može se napraviti čak 640 različitih verzija ove zabavne serenade.
Zahvaljujući aplikaciji milijuni odraslih potrošača diljem svijeta moći će stvoriti vlastitu serenadu putem Heineken Facebook stranice. Serenada je dio Heinekenove globalne kampanje Otvori svoj svijet. Dostupan u gotovo svim zemljama svijeta, Heineken u fokus svojih kampanja stavlja svjetskog čovjeka – osobu koja se odlično snalazi bilo gdje u svijetu, samouvjerena je, otvorena i snalažljiva te ujedno predstavlja osobine Heinekena – internacionalnost i otvorenost.
"Serenada je osmišljena i dizajnirana kako bismo svojim potrošačima pomogli da sa što manje stresa pozovu nekoga na spoj. Aplikacija je zabavna i interaktivna i sigurno će se svidjeti svima koji će je koristiti. Heineken se želi još više povezati sa svojim odraslim potrošačima putem interneta, a Serenada je još jedan odličan primjer kako to radimo. Kroz Serenadu nastojimo poticati komunikaciju, ali i pružiti potrošačima mogućnost da na duhovit i jedinstven način nekoga pozovu na spoj", istaknuo je Cyril Charzat, stariji globalni direktor za brend Heineken.
Prema Facebookovoj statistici u Hrvatskoj je oko milijun i pol registriranih profila zbog čega je on jedan od najvažnijih komunikacijskih kanala. Početkom prosinca 2011. Heineken i Facebook sklopili su ugovor o globalnom partnerstvu zahvaljujući kojem dvije kompanije surađuju na digitalnim kampanjama za Heinekenove marke diljem svijeta. Heineken Facebook fan stranica ima više od 5,5 milijuna fanova i broj stalno raste. Ovo partnerstvo dokaz je predanosti kompanije Heineken inovativnosti u digitalnom marketingu kroz stvaranje interaktivnog, zanimljivog i privlačnog sadržaja dizajniranog za odrasle potrošače.
Zahvaljujući aplikaciji milijuni odraslih potrošača diljem svijeta moći će stvoriti vlastitu serenadu putem Heineken Facebook stranice. Serenada je dio Heinekenove globalne kampanje Otvori svoj svijet. Dostupan u gotovo svim zemljama svijeta, Heineken u fokus svojih kampanja stavlja svjetskog čovjeka – osobu koja se odlično snalazi bilo gdje u svijetu, samouvjerena je, otvorena i snalažljiva te ujedno predstavlja osobine Heinekena – internacionalnost i otvorenost.
"Serenada je osmišljena i dizajnirana kako bismo svojim potrošačima pomogli da sa što manje stresa pozovu nekoga na spoj. Aplikacija je zabavna i interaktivna i sigurno će se svidjeti svima koji će je koristiti. Heineken se želi još više povezati sa svojim odraslim potrošačima putem interneta, a Serenada je još jedan odličan primjer kako to radimo. Kroz Serenadu nastojimo poticati komunikaciju, ali i pružiti potrošačima mogućnost da na duhovit i jedinstven način nekoga pozovu na spoj", istaknuo je Cyril Charzat, stariji globalni direktor za brend Heineken.
Prema Facebookovoj statistici u Hrvatskoj je oko milijun i pol registriranih profila zbog čega je on jedan od najvažnijih komunikacijskih kanala. Početkom prosinca 2011. Heineken i Facebook sklopili su ugovor o globalnom partnerstvu zahvaljujući kojem dvije kompanije surađuju na digitalnim kampanjama za Heinekenove marke diljem svijeta. Heineken Facebook fan stranica ima više od 5,5 milijuna fanova i broj stalno raste. Ovo partnerstvo dokaz je predanosti kompanije Heineken inovativnosti u digitalnom marketingu kroz stvaranje interaktivnog, zanimljivog i privlačnog sadržaja dizajniranog za odrasle potrošače.
You must be logged in to post a comment Login