Odlazak u trgovački centar ili dućan prije je bio uvjetovan jedino razlogom za kupnju odjeće, obuće ili namirnice. Vremena su se promijenila, postali smo izrazito potrošačko društvo, pa je odlazak u trgovačke centre postao oblik socijalizacije. Bez obzira kupovali ili ne, trgovački centri postali su mjesto okupljanja, ispijanja kava i susreta s prijateljima.
– U shopping centar idem kad odlučim zgubidaniti cijeli dan, bez obzira na to trebam li što kupiti ili samo pogledati što se novo nudi. Omiljeni zagrebački shopping centar mi je definitivno City centar, rekla nam je Iva Čondrić.
Sve više trgovačkih centara
– Idem samo kada trebam kupiti nešto. Nikad ne idem u razgledavanje ili na kavu. Najdraži su mi King Cross i City center One, rekla je Andrea Vukojić.
Hrvati vole posjećivati velike i moderne trgovačke centre, kojij je trenutno u Hrvatskoj 14. Prema najavama postoje planovi za gradnju još 50-tak, od toga 13 do 2011. godine.
Koji su nam najdraži i najpopularniji?
Prema istraživanju koje je provela agencija GFK, po spontanoj poznatosti najpopularnija „četvorka“ je Importane centar, Avenue Mall, City center One i King Cross. Uz navedene, u Zagrebu su još pri vrhu Importane galerija i Kaptol centar.
U sjevernoj Hrvatskoj i Slavoniji te Dalmaciji samo dva centra prelaze 50 posto ukupne poznatosti, a to su Tower centar i Joker centar. Veći broj centara poznat je i građanima Istre, Primorja, Gorskog Kotara, Like, Korduna i Banovine.
Svaki četvrti građanin ne posjećuje velike šoping centre
– Jednostavno ih ne volim. Uvijek je gužva, svi se nekamo žure i trče. Kavu uvijek radije popijem na svježem zraku. Idem samo kad me se natjera, a kvaliteta zraka u njima je kriminalna, rekao je Nikola Vukadin.
Četvrtina urbane populacije koja u posljednjih godinu dana nije bila niti u jednom trgovačkom centru značajnije varira po pojedinim regijama. Najmanje je takvih u Zagrebu s okolicom, samo oko deset posto, zatim su regije uz more kod kojih oko 28 posto građana nije posjetilo takve centre.
Slijedi Slavonija te Lika, Kordun i Banovina gdje približno trećina građana nije posjetila centre, a najmanje posjeta trgovačkim centrima je u sjevernoj Hrvatskoj gdje u zadnjih godinu dana polovica urbane populacije nije potrošila ni kunu u nekom od trgovbačkih centara.
– U shopping centar idem kad odlučim zgubidaniti cijeli dan, bez obzira na to trebam li što kupiti ili samo pogledati što se novo nudi. Omiljeni zagrebački shopping centar mi je definitivno City centar, rekla nam je Iva Čondrić.
Sve više trgovačkih centara
– Idem samo kada trebam kupiti nešto. Nikad ne idem u razgledavanje ili na kavu. Najdraži su mi King Cross i City center One, rekla je Andrea Vukojić.
Hrvati vole posjećivati velike i moderne trgovačke centre, kojij je trenutno u Hrvatskoj 14. Prema najavama postoje planovi za gradnju još 50-tak, od toga 13 do 2011. godine.
Koji su nam najdraži i najpopularniji?
Prema istraživanju koje je provela agencija GFK, po spontanoj poznatosti najpopularnija „četvorka“ je Importane centar, Avenue Mall, City center One i King Cross. Uz navedene, u Zagrebu su još pri vrhu Importane galerija i Kaptol centar.
U sjevernoj Hrvatskoj i Slavoniji te Dalmaciji samo dva centra prelaze 50 posto ukupne poznatosti, a to su Tower centar i Joker centar. Veći broj centara poznat je i građanima Istre, Primorja, Gorskog Kotara, Like, Korduna i Banovine.
Svaki četvrti građanin ne posjećuje velike šoping centre
– Jednostavno ih ne volim. Uvijek je gužva, svi se nekamo žure i trče. Kavu uvijek radije popijem na svježem zraku. Idem samo kad me se natjera, a kvaliteta zraka u njima je kriminalna, rekao je Nikola Vukadin.
Četvrtina urbane populacije koja u posljednjih godinu dana nije bila niti u jednom trgovačkom centru značajnije varira po pojedinim regijama. Najmanje je takvih u Zagrebu s okolicom, samo oko deset posto, zatim su regije uz more kod kojih oko 28 posto građana nije posjetilo takve centre.
Slijedi Slavonija te Lika, Kordun i Banovina gdje približno trećina građana nije posjetila centre, a najmanje posjeta trgovačkim centrima je u sjevernoj Hrvatskoj gdje u zadnjih godinu dana polovica urbane populacije nije potrošila ni kunu u nekom od trgovbačkih centara.
In this article:avenue mall, City Center one, GFK, istraživanje, popularnost, shooping, trgovački centri
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login