Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci „seen“ kako bi se vidjeli s prijateljima. Osim toga, pravi se prijatelji „lajkaju“ i „chataju“ uživo te ne “sheraju“ fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.
Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i u ispijanju kave ili druženju s njima.
S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo „s jednim do devet“, dok su ostali u redovitom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga osobno ne pozna. S druge strane 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta.