Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dizajn

Prijatelji koje ne želimo na Facebooku

Stisnite delete i odahnite jer broj prijatelja nije mjerilo društvenog statusa.

Facebook u trenutku pisanja ovog teksta ima preko 400 milijuna korisnika što ukratko znači da i velik broj vaših prijatelja i poznanika iz stvarnog života koristi najpopularniju društvenu mrežu.

Problem se javlja kad dio njih preraste u davitelje i kad ozbiljno počnete razmišljate o prednostima i nedostacima njihovog brisanja s vašeg popisa prijatelja.

Među tipovima korisnika koji nam najviše idu na živce ističu se:

Prijatelj koji je prijatelj sa svima koje je ikad upoznao

Sigurno poznajete barem jednog takvog, a možda ste baš i vi sami jedan od njih. Riječ je o osobama koje drugi dan po upoznavanju nove osobe, ili još istu večer, šalju zahtjeve za prijateljstvom svima koje su sreli. Pokreće ih želja da drugima pokažu koliko su popularni jer misle da je broj prijatelja jedino pravo mjerilo društvenosti i društvenog statusa.

Ovisnik o igricama

Sigurno obožavate kad se ulogirate na Facebook a "news feed" vam je natrpan obavijestima o tome kako napreduju farme vaših prijatelja i tko kako stoji u ratovima mafije. Ovisnici o igricama imaju jednostavno previše vremena, a najgori su oni koji vam neprestano šalju zahtjeve da i sami zaigrate Mafia Wars ili Farmville i to ne zato jer žele da i vi igrate nego zato što dobivaju dodatne bodove za svaku osobu koju "zaraze".

Buntovnik s razlogom ili spammer

Radi se o prijateljima koji misle da su strašno inovativni ako svoj profil na Facebooku koriste za promociju svog poduzeća ili marke do koje im je stalo. Ne razumiju čemu zapravo služe društvene mreže i potpuno pogrešno shvaćaju virusni marketing, a to neznanje plaćaju upravo njihovi prijatelji. Tako će vas iz tjedna u tjedan pozivati na evente u kojima sudjeluju, a potpuno im je svejedno tko ste, hoćete li doći te činjenica da ste već barem sto puta na poziv odgovorili negativno.

Prijatelj koji je željan pažnje


Namjerno stavlja nerazumljive statuse i poruke jer sve što želi je pažnja prijatelja koji ga prati na Facebooku. Danas će vam poručiti "Ne mogu vjerovati da mi se to dogodilo!", sutra će napisati samo "Ajoj!", a idući dan nešto poput "Halo?". Uglavnom, svojim izjavama vam pokušavaju stvoriti što više upitnika u glavi kako bi vas potaknuli na reakciju i pritom nikad ne odustaju.

Metro-portal.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Odmah nakon organizirane prodaje u Westgateu održava se i Online sajam koji će trajati 8 dana.

Zanimljivosti

Pokušali smo sastaviti popis najboljih video igara sa sportskom tematikom koje su, svaka u svoje vrijeme, natjerale stotine milijuna ljudi diljem svijeta da satima...

Duh i tijelo

Iako ste možda znali da trebate vježbati tijelo, jeste li znali da bi moglo biti važno i vježbanje mozga?

Događanja

„Prijatelji“ je jedna od najbolje rangiranih serija s nekoliko osvojenih Emmy i Golden Globe nagrada te nebrojeno nominacija.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.