Facebook u trenutku pisanja ovog teksta ima preko 400 milijuna korisnika što ukratko znači da i velik broj vaših prijatelja i poznanika iz stvarnog života koristi najpopularniju društvenu mrežu.
Problem se javlja kad dio njih preraste u davitelje i kad ozbiljno počnete razmišljate o prednostima i nedostacima njihovog brisanja s vašeg popisa prijatelja.
Među tipovima korisnika koji nam najviše idu na živce ističu se:
Prijatelj koji je prijatelj sa svima koje je ikad upoznao
Sigurno poznajete barem jednog takvog, a možda ste baš i vi sami jedan od njih. Riječ je o osobama koje drugi dan po upoznavanju nove osobe, ili još istu večer, šalju zahtjeve za prijateljstvom svima koje su sreli. Pokreće ih želja da drugima pokažu koliko su popularni jer misle da je broj prijatelja jedino pravo mjerilo društvenosti i društvenog statusa.
Ovisnik o igricama
Sigurno obožavate kad se ulogirate na Facebook a "news feed" vam je natrpan obavijestima o tome kako napreduju farme vaših prijatelja i tko kako stoji u ratovima mafije. Ovisnici o igricama imaju jednostavno previše vremena, a najgori su oni koji vam neprestano šalju zahtjeve da i sami zaigrate Mafia Wars ili Farmville i to ne zato jer žele da i vi igrate nego zato što dobivaju dodatne bodove za svaku osobu koju "zaraze".
Buntovnik s razlogom ili spammer
Radi se o prijateljima koji misle da su strašno inovativni ako svoj profil na Facebooku koriste za promociju svog poduzeća ili marke do koje im je stalo. Ne razumiju čemu zapravo služe društvene mreže i potpuno pogrešno shvaćaju virusni marketing, a to neznanje plaćaju upravo njihovi prijatelji. Tako će vas iz tjedna u tjedan pozivati na evente u kojima sudjeluju, a potpuno im je svejedno tko ste, hoćete li doći te činjenica da ste već barem sto puta na poziv odgovorili negativno.
Prijatelj koji je željan pažnje
Namjerno stavlja nerazumljive statuse i poruke jer sve što želi je pažnja prijatelja koji ga prati na Facebooku. Danas će vam poručiti "Ne mogu vjerovati da mi se to dogodilo!", sutra će napisati samo "Ajoj!", a idući dan nešto poput "Halo?". Uglavnom, svojim izjavama vam pokušavaju stvoriti što više upitnika u glavi kako bi vas potaknuli na reakciju i pritom nikad ne odustaju.
Metro-portal.hr
Problem se javlja kad dio njih preraste u davitelje i kad ozbiljno počnete razmišljate o prednostima i nedostacima njihovog brisanja s vašeg popisa prijatelja.
Među tipovima korisnika koji nam najviše idu na živce ističu se:
Prijatelj koji je prijatelj sa svima koje je ikad upoznao
Sigurno poznajete barem jednog takvog, a možda ste baš i vi sami jedan od njih. Riječ je o osobama koje drugi dan po upoznavanju nove osobe, ili još istu večer, šalju zahtjeve za prijateljstvom svima koje su sreli. Pokreće ih želja da drugima pokažu koliko su popularni jer misle da je broj prijatelja jedino pravo mjerilo društvenosti i društvenog statusa.
Ovisnik o igricama
Sigurno obožavate kad se ulogirate na Facebook a "news feed" vam je natrpan obavijestima o tome kako napreduju farme vaših prijatelja i tko kako stoji u ratovima mafije. Ovisnici o igricama imaju jednostavno previše vremena, a najgori su oni koji vam neprestano šalju zahtjeve da i sami zaigrate Mafia Wars ili Farmville i to ne zato jer žele da i vi igrate nego zato što dobivaju dodatne bodove za svaku osobu koju "zaraze".
Buntovnik s razlogom ili spammer
Radi se o prijateljima koji misle da su strašno inovativni ako svoj profil na Facebooku koriste za promociju svog poduzeća ili marke do koje im je stalo. Ne razumiju čemu zapravo služe društvene mreže i potpuno pogrešno shvaćaju virusni marketing, a to neznanje plaćaju upravo njihovi prijatelji. Tako će vas iz tjedna u tjedan pozivati na evente u kojima sudjeluju, a potpuno im je svejedno tko ste, hoćete li doći te činjenica da ste već barem sto puta na poziv odgovorili negativno.
Prijatelj koji je željan pažnje
Namjerno stavlja nerazumljive statuse i poruke jer sve što želi je pažnja prijatelja koji ga prati na Facebooku. Danas će vam poručiti "Ne mogu vjerovati da mi se to dogodilo!", sutra će napisati samo "Ajoj!", a idući dan nešto poput "Halo?". Uglavnom, svojim izjavama vam pokušavaju stvoriti što više upitnika u glavi kako bi vas potaknuli na reakciju i pritom nikad ne odustaju.
Metro-portal.hr
You must be logged in to post a comment Login