Pripremite lanene krekere za cijelu obitelj

Da biste potpuno iskoristili dobrobiti lana, najbolji način za to je upotrebiti brašno dobiveno mljevenjem sjemenki. Možete ih sami samljeti, u mlincu za kavu ili usitniti uz pomoć drugih kuhinjskih pomagala, a možete upotrebiti već gotovo laneno brašno.

Pokušavate li smršavjeti ili poboljšati vaše prehrambene navike, laneno brašno bi trebalo biti jedna od namirnica redovito uključenih u vašu prehranu. Laneno brašno je bogato nutrijentima, ima brojna ljekovita svojstva i odlična je zamjena za bijelo brašno. Ne sadrži gluten i idealno je za ljude kojima gluten uzrokuje zdravstvene probleme.

Pripremite lanene krekere koji će biti odlična grickalica za cijelu obitelj, u bilo kojem dijelu dana.

Krekeri se mogu koristiti i kao zamjena za kruh uz drugo jelo, a možete u njima uživati i tako što ćete ih umakati u neki fini niskokalorični umak.

Sastojci:

  • 3 šalice lanenog brašna
  • 450 g štapića celera
  • ¼ šalice ulja avokada
  • 2 jušne žlice jabučnog octa
  • 5 g svježeg timijana
  • himalajska sol (količina po ukusu)

Priprema:

Zagrijte pećnicu na 170 stupnjeva.Pripremite 2 protvana (tepsije) s papirom za pečenje.

Smiksajte celer, ocat i začine u multipraktiku ili blenderu, dodajte laneno brašno i miksajte dok se sve ne poveže. Pola tijesta tanko razmažite po jednom protvanu, a pola po drugom, tako da bude debljine oko 5 milimetara.

Pecite sveukupno oko 2 sata, a na pola pečenja preokrenite tijesto i maknite papir za pečenje.

Tijesto mora biti hrskavo i bez vlage.

Razrežite na kocke i ostavite 15 minuta da se ohladi na papiru za pečenje.

Izvor: Alternativa za vas