Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

Privlačne Jimmy Choo cipele

Popularni engleski brand smatra se sinonimom luksuznosti, mode i stila.

Vrtoglavo visoke potpetice najsnažniji su instrument zavođenja – s ovom tvrdnjom složit će zacijelo mnoge žene. Hod na vrtoglavo visokim potpeticama davno je prestao biti tek modnim hirom izraženim kroz frenetično slijeđenje nametnutih modnih trendova, već je postao životnim odabirom, iznimnim zadovoljstvom, "drogom" o kojoj ovise milijuni žena diljem svijeta.

Onima koji na zapažanja o opsesivnoj ženskoj potrebi za uvijek novim parom cipela još uvijek skeptično sliježu ramenima, vrijedi spomenuti činjenicu kako je suradnja popularnog švedskog giganta ulične mode H&M-om s engleskom modnom kućom Jimmy Choo, najpoznatijoj upravo po glamuroznoj i zavodljivoj obući, podigla pravu euforiju među ljubiteljicama mode. Naime, slaveći strast prema pomodnoj i luksuznoj obući, tisuće i tisuće ljubiteljica Jimmy Chooa, sredinom su studenoga ove godine kada su cipele puštene u prodaju, bile spremne pred trgovinama i dvadesetak sati čekati na svoj par sandala ili čizama, ujedinivši simbolično na taj način pasionirane ljubiteljice visokih potpetica iz cijelog svijeta.

Ono što je modnu marku Jimmy Choo učinilo svjetski poznatom svakako je glamurozan izgled cipela, a naročito njihove brojne poklonice, nerijetko iz redova svjetskih zvijezda, koje se na stranicama magazina pojavljuju upravo u Jimmy Choo cipelama. Nicole Kidman, Gwyneth Paltrow, Beyonce, Michelle Obama, Kate Walsh, Paris Hilton samo su neke od poznatih klijentica koje obožavaju ovu planetarno poznatu modnu marku.

Ready-to-wear linija cipela

Da ženska cipela ima podosta čarobnog i intrigantnog u sebi pokazao je Jimmy Choo koji je dizajnom cipela otpočeo slavljenje atributa klasične ženstvenosti koristeći se pri luksuznim materijalima lijepih boja, neobičnim teksturama, kožom s uzorcima egzotičnih životinja i dekorativnim detaljima poput metala ili kristala.

Rođen u obitelji postolara, ovaj umjetnik-obućar izradio je svoj prvi par cipela već sa jedanaest godina, a kao mladić neko je vrijeme i radio u tvornici cipela. Svoju prvu radionicu  Jimmy Choo otvara 1986. godine radeći manufakturno na vrlo malim i ekskluzivnim serijama cipela. Samo dvije godine nakon otvaranja, modnim se svijetom pročulo o njegovom talentu i osebujnom dizajnu obuće, a kruna njegove uspješnosti izdanje je Vogue u kojem dobiva čak osam stranica s njegovim glamuroznim kreacijama.

Sljedeći značajni poslovni korak je napravio 1996. godine kada se povezuje s Tamarom Mellon, tadašnjom urednicom britanskog Vogue accessories. Osnivaju kompaniju nazvanu  Jimmy Choo LLC. Modno ime izraslo je u respektabilnu tvrtku koja danas ima pedesetak dućana diljem svijeta u kojima se prodaju "ready-to-wear" linije cipela. Krajem 2001. godine veliki dizajner prodaje polovinu svojeg udjela u kompaniji i posvećuje se ekskluzivnoj "couture" liniji Jimmy Choo Ltd. Popularni brand koji se smatra sinonimom luksuznosti, mode i stila, proširio je svoje poslovanje i na ostali accessories, tako da su danas i torbe s prestižnim potpisom Jimmy Choo na "must-have" listi modnih detalja svjetskih ljubiteljica modnih trendova.

Suradnja sa švedskim H&M-om

Poznata je suradnja popularne švedske modne kuće H&M s mnogim slavni dizajnerima, a sve sa ciljem da se luksuzni modni brandovi rezervirani samo za izabranu klijentelu učine dostupnima i približe manje imućnim ljubiteljicama mode. Spomenimo kako je prosječna cijena modela Jimmy Choo cipela oko pet tisuća kuna, a u H&M ponudi mogli su se nabaviti po kudikamo povoljnijoj cijeni.

S modnom kućom H&M surađivali su do sada Karl Lagerfeld, Victor & Rolf, Roberto Cavalli, Comme des Garcons i Matthew Williamson, a kruna njihove suradnje sa svjetski poznatim dizajnerima upravo je ova najnovija s engleskom kućom luksuznih modnih dodataka Jimmy Choo.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Trendovi

Povezanost ljudi koji nose FREYWILLE nakit, zanimljivo  je interpretirao Ante Odak kroz seriju fotografija  nadahnutih dalmatinskim tiramolima.

Dizajn

Razgovarali smo s Rodom Whiteom, dugogodišnjim direktorom dizajna tvrtke TP Vision, nositelja globalne licence za Philips TV & Sound proizvode.

Fashion report

Proteklog vikenda mnogi Splićani i posjetitelji grada podno Marjana uživali su na jedinstvenoj modnoj reviji “Sound and Fashion by Mistral beach club” koja je...

Zanimljivosti

Pametno rješenje je ponijeti omiljeno mini pakiranje svog najdražeg proizvoda.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.