Uz brojne uzvanike i VIP goste koji su uživali u reviji frizura koju su nosile poznate hrvatske manekenke poput Vedrane Linardić, Iris Rajčić, Anite Dujić i posebne gošće Anđe Marić, Syoss je u četvrtak 28. listopada u klubu The Best predstavio svoju novu liniju proizvoda za bojenje kose pod nazivom Syoss Color.
Reviju frizura dodatno je obogatio unikatni dizajnerski nakit Crystal Vision koji je od Swarovski kristala posebno za ovu prigodu izradila mlada hrvatska dizajnerica Petra Kosmat. U zabavnom dijelu programa gosti su imali priliku vidjeti spektakularan performans plesne skupine Triko i njihove plesačice na svili te uživati u glazbenom nastupu Marka Tolje i Oljaaz benda.
Nakon uspješnog predstavljanja linija Syoss Hair Care i Syoss Styling, asortiman proizvoda Syoss proširen je linijom proizvoda za bojenje kose, Syoss Color. Razvijena i ispitana u suradnji s frizerima i stručnjacima za bojenje kose, ova linija sastoji se od proizvoda koji sadrže visokoaktivnu formulu s mješavinom pigmenata za intenzivne boje. Zahvaljujući tome, sada je moguće kod kuće postići željenu nijansu te intenzivnu i sjajnu boju kose kao u frizerskom salonu. Uz to, regenerator za učvršćivanje boje s Nutri-Care kompleksom, obogaćen provitaminom B5 i proteinom pšenice koji se nanosi nakon postupka bojenja kose, jača kosu iznutra i štiti je izvana.
Proizvodi linije SYOSS Color nude profesionalnu kvalitetu u vlastitom domu po pristupačnoj cijeni. Ova linija, profesionalna kvaliteta koju si možete priuštiti, dostupna je u dvadeset nijansi uz preporučenu maloprodajnu cijenu od 34,90 kuna.
Povodom predstavljanja nove linije SYOSS Color i zaokruživanja proizvodnog asortimana, Syossje za svoje vjerne potrošače organizirao i veliku nagradnu igru koja počinje 1. studenog i traje do 31. prosinca 2010. godine, a nagrade su automobil Seat Leon, Crystal Vision set nakita od Swarovski kristala i Syoss poklon paketi proizvoda.
Početkom 2009. Schwarzkopf&Henkel lansirao je Syoss liniju za njegu kose, prvi profesionalni, cjenovno prihvatljiv asortiman proizvoda za njegu kose, dostupan u maloprodaji. U siječnju 2010., lansiran je Syoss styling – prvi profesionalni asortiman za oblikovanje kose, dostupan u maloprodaji, koji je razvijen i korišten u suradnji s profesionalnim frizerima i stilistima. U rujnu 2010., Syoss obitelj je proširena s 20 novih nijansi Syoss boja za kosu. Syoss proizvodi su razvijeni uz dugogodišnje znanje stručnjaka u rješavanju problema s kosom. Syoss donosi salonsku stručnost u svaki dom, po pristupačnoj cijeni.
Reviju frizura dodatno je obogatio unikatni dizajnerski nakit Crystal Vision koji je od Swarovski kristala posebno za ovu prigodu izradila mlada hrvatska dizajnerica Petra Kosmat. U zabavnom dijelu programa gosti su imali priliku vidjeti spektakularan performans plesne skupine Triko i njihove plesačice na svili te uživati u glazbenom nastupu Marka Tolje i Oljaaz benda.
Nakon uspješnog predstavljanja linija Syoss Hair Care i Syoss Styling, asortiman proizvoda Syoss proširen je linijom proizvoda za bojenje kose, Syoss Color. Razvijena i ispitana u suradnji s frizerima i stručnjacima za bojenje kose, ova linija sastoji se od proizvoda koji sadrže visokoaktivnu formulu s mješavinom pigmenata za intenzivne boje. Zahvaljujući tome, sada je moguće kod kuće postići željenu nijansu te intenzivnu i sjajnu boju kose kao u frizerskom salonu. Uz to, regenerator za učvršćivanje boje s Nutri-Care kompleksom, obogaćen provitaminom B5 i proteinom pšenice koji se nanosi nakon postupka bojenja kose, jača kosu iznutra i štiti je izvana.
Proizvodi linije SYOSS Color nude profesionalnu kvalitetu u vlastitom domu po pristupačnoj cijeni. Ova linija, profesionalna kvaliteta koju si možete priuštiti, dostupna je u dvadeset nijansi uz preporučenu maloprodajnu cijenu od 34,90 kuna.
Povodom predstavljanja nove linije SYOSS Color i zaokruživanja proizvodnog asortimana, Syossje za svoje vjerne potrošače organizirao i veliku nagradnu igru koja počinje 1. studenog i traje do 31. prosinca 2010. godine, a nagrade su automobil Seat Leon, Crystal Vision set nakita od Swarovski kristala i Syoss poklon paketi proizvoda.
Početkom 2009. Schwarzkopf&Henkel lansirao je Syoss liniju za njegu kose, prvi profesionalni, cjenovno prihvatljiv asortiman proizvoda za njegu kose, dostupan u maloprodaji. U siječnju 2010., lansiran je Syoss styling – prvi profesionalni asortiman za oblikovanje kose, dostupan u maloprodaji, koji je razvijen i korišten u suradnji s profesionalnim frizerima i stilistima. U rujnu 2010., Syoss obitelj je proširena s 20 novih nijansi Syoss boja za kosu. Syoss proizvodi su razvijeni uz dugogodišnje znanje stručnjaka u rješavanju problema s kosom. Syoss donosi salonsku stručnost u svaki dom, po pristupačnoj cijeni.
You must be logged in to post a comment Login