Proteinski puding s kikiriki maslacem i chia sjemenkama

Idealan doručak, hranjiv međuobrok, odličan obrok nakon treninga, visokoproteinska večera – sve je to puding s chia sjemenkama u glavnoj ulozi.

Chia sjemenke imaju osam puta više omege-3 od lososa, šest puta više kalcija od mlijeka, triput više željeza od špinata i čak šest puta više bjelančevina od graha. Budući da su bez okusa, sjemenke neće utjecati na okus vaše hrane, što ih čini pogodnima za dodavanje nebrojenim jelima, a najpogodnijima za pripremanje zdravih pudinga kao što je ovaj.

U suradnji s kikiriki maslacem, ove popularne sjemenke tvore visokoproteinski puding. Naime, kikiriki maslac odličan je obrok sa zdravim mono i polinezasićenim mastima za one kojima je važna uravnotežena prehrana. Kikiriki maslac je također idealan za osobe koje se bave fizičkim aktivnostima, jer je dobar izvor proteina i bogat kalorijama.

chia-sjmenke-2

Ukratko, od samo četiri sastojka nastaje hranjiv puding na koji ćete se vrlo laku “navući”.

Sastojci:

Priprema:

U blenderu napravite pire od banana, mlijeka i kikiriki maslaca. U taj pire ubacite chia sjemenke. Zdjelu prekrijte plastičnom folijom i stavite u hladnjak na minimalno 4 sata ili preko noći. Prije konzumiranja još jednom promiješajte.

Chia sjemenke možete uklopiti u brojna jela. Možete ih posipati po salatama, jogurtu ili ih samljevene dodavati frapeima te ih također dodati u tijesto tijekom pripreme kruha, kolača ili peciva. Dobro su poznate i kao zamjena za jaja i za zgušnjavanje juha no pazite da ih uvijek dodate na kraju kuhanja jer termičkom obradom gube dio svojih hranjivih tvari.

Autor: Tara Lukičić za Tvornica zdrave hrane