Ključno za uspjeh u svijetu šoubiznisa je da je izvođač uvijek 'tu negdje', da se o njemu priča, bila riječ o kritikama ili pohvalama. Tog se principa očito pridržava i Lady Gaga. Omiljena metoda kojom ona održava svoju poziciju 'u žiži stvari' je šokiranje nekonvencionalnim ponašanjem, odijevanjem, a sada i prohtjevima. Pjevačica je, naime, izrazila želju da joj stručnjaci 'smiksaju' parfem koji će mirisati po krvi i spermi.
Zašto bi pjevačica htjela tako mirisati ostaje nepoznato i nerazjašnjeno, a još je 'mutnije' kako joj je uopće palo na pamet da bi se to nekome svidjelo. Jasno je tek da je Gaga opet uspjela u svom naumu – šokirala je.

Glazbenica predstavlja svoj prvi parfem u suradnji s vlastitom kućom The Haus Laboratories iz Pariza i kompanijom Coty. Parfem nazvan Fame na tržište je izašao u listopadu, a komponiran je na neobičan način; parfem uopće ne sadrži piramidalnu strukturu kompozicije već koristi tzv. povuci – potegni (push – pull) tehnologiju prema kojoj se sastojci miješaju kako bi naglasili različite mirisne aspekte svake note u isto vrijeme.

Miris je izgrađen na tri glavna akorda: tamni akord, senzualni akord i svijetli akord. Tamni akord uključuje otrovni cvijet Belladonne i tamjan koji evoluira u senzualni i raskošni val meda, šafrana i marelice. Cvjetni veo jasmina i tigraste orhideje utjelovljuju svjetlost i ljepotu.
Tekućina parfema također je inovativna – obojena je u crno, a pri dodiru kože postaje nevidljiva. Baš kao i sama slava: "Crno je poput duše slave, a nevidljivo kada izađe na zrak". Bočica je dizajnirana u suradnji s Nickom Knightom, a reklamnu kampanju potpisuje Steven Klein.
Miris se ekskluzivno u Hrvatskoj nalazi u prodaji u parfumerijama Iris i Douglas. Cijena parfemske vode (30ml) je 229 kn, za 50ml je 299 kn, za 100ml je 539 kn,a cijena seta koji se sastoji od parfemske vode (30ml) i gela za tuširanje (200ml) je 299 kn.
Zašto bi pjevačica htjela tako mirisati ostaje nepoznato i nerazjašnjeno, a još je 'mutnije' kako joj je uopće palo na pamet da bi se to nekome svidjelo. Jasno je tek da je Gaga opet uspjela u svom naumu – šokirala je.
Glazbenica predstavlja svoj prvi parfem u suradnji s vlastitom kućom The Haus Laboratories iz Pariza i kompanijom Coty. Parfem nazvan Fame na tržište je izašao u listopadu, a komponiran je na neobičan način; parfem uopće ne sadrži piramidalnu strukturu kompozicije već koristi tzv. povuci – potegni (push – pull) tehnologiju prema kojoj se sastojci miješaju kako bi naglasili različite mirisne aspekte svake note u isto vrijeme.
Miris je izgrađen na tri glavna akorda: tamni akord, senzualni akord i svijetli akord. Tamni akord uključuje otrovni cvijet Belladonne i tamjan koji evoluira u senzualni i raskošni val meda, šafrana i marelice. Cvjetni veo jasmina i tigraste orhideje utjelovljuju svjetlost i ljepotu.
Tekućina parfema također je inovativna – obojena je u crno, a pri dodiru kože postaje nevidljiva. Baš kao i sama slava: "Crno je poput duše slave, a nevidljivo kada izađe na zrak". Bočica je dizajnirana u suradnji s Nickom Knightom, a reklamnu kampanju potpisuje Steven Klein.
Miris se ekskluzivno u Hrvatskoj nalazi u prodaji u parfumerijama Iris i Douglas. Cijena parfemske vode (30ml) je 229 kn, za 50ml je 299 kn, za 100ml je 539 kn,a cijena seta koji se sastoji od parfemske vode (30ml) i gela za tuširanje (200ml) je 299 kn.
You must be logged in to post a comment Login