Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Lažni “prženi krumpirići”

Od predjela do deserata, ako se neki sastojak ispostavio kao iznimno svestran to je onda palenta!

Poznata kao pura, žganci, prpa, pulenta, bota, palenta se kuha od finijeg sitno mljevenog kukuruznog brašna ili s krupnijom kukuruznom krupicom. Od predjela do deserata, ako se neki sastojak ispostavio kao iznimno svestran to je onda palenta!

Riječ je o namirnici koja ne sadrži gluten i niskokalorična je pa je odličan izbor za one koji imaju problema s probavom, ali i djecu.

Sadrži 75 posto ugljikohidrata, oko 10% bjelančevina i masti tek u tragovima. Jedući palentu u porciji veličine šake u organizam unosimo oko 200 kcal. Palenta se može koristiti kao zamjenski obrok kada želimo povećati izbor korištenja ugljikohidrata i uspješno nadomještava krumpir, rižu, tijesto te predstavlja kvalitetnu nadopunu u svakodnevnom sastavljanju jelovnika.

Kao prilog ili glavno jelo, palenta je neizostavan dio hrvatske tradicije

Baš s njom, donosimo jednostavan i zanimljiv recept koji izgledom podsjeća na dobro znane i voljene pržene krumpiriće, ali utjecaj na zdravlje je neusporediv. Odličnog je okusa i idealan za klince. Možete ga jesti u bilo koje doba dana, kao doručak, užinu, umjesto grickalica, spakirati djeci za u školu.

Palenta je namirnica koju ljudi u današnje vrijeme često zaboravljaju, a nema razloga, jer osim što je jeftina, dostupna je svima i vrlo hranjiva!

Uz ovakav prilog ne treba vam ni glavno jelo, a ovim receptom oduševit ćete sve one koji misle da dobrom komadu mesa nešto nedostaje ako nije posluženo uz krumpir.

Lažni krumpirići od palente se ne prže i treba im tek pećnica te malo začina. Štapići izvana moraju biti hrskavi, a iznutra mekani! Gdje ćeš bolje?

Sastojci

  • 1 instant palenta
  • Malo maslinovog ulja
  • Sol
  • Paprika u prahu
  • Češnjak u prahu
  • Origano

Priprema

Stavite grijati pećnicu na 220 stupnjeva, a papir na pečenje na pleh. Skuhanu instant palentu režite na tanke šnite pa te šnite na tanke prutiće.

Posipajte sa začinima i premažite uljem pa sve pomiješajte.

Posložite prutiće na pleh i pecite 20 minuta.

Okrenite svaki prutić nakon 20 minuta, još malo dodatno začinite i pecite još 15 minuta.

“Prženi” krumpirići idealno će pasati uz neki homemade umak koji volite:

Autor: Tara Lukičić za Tvornicu zdrave hrane.

Pročitajte još

Gastronomija

Biblijska mahunarka vraća se na velika vrata.

Duh i tijelo

Fokusiranje na „čisto jedenje“, odnosno pretjerano fokusiranje na hranu, ima svoj termin. Ortoreksija, termin skovan (tek) 1997. godine.

Istaknuto

Donosimo popis zdravih oznaka i njihovo značenje.

Drama Queen

Iskorijenit će nas… Iskorijenit će nam i to malo volje. Iskorijenit će i bunt Facebook lajkača, a tamo smo najjači i najhrabriji…

Advertisement