Ray-Ban je u suradnji s Johnnyem Marrom, glazbenom legendom još od 80-ih godina, pokrenuo Ray-Ban Raw Sounds, glazbeni projekt koji je spojio tog legendarnog mančesterskog gitarista The Smithsa i niz mladih bendova – Best Coast, Mona, Au Revoir Simone, Tom Veka i Carsick Cars.
Inspiriran projektom Oblique Strategies Briana Ena i Petera Schmidta, Ray-Ban Raw Sounds je jednokratna suradnja u kojoj je gitarist The Smithsa kreirao pet različitih elemenata pomoću kojih mladi bendovi moraju napisati pjesmu u vlastitom stilu koristeći te elemente kao inspiraciju.
Elementi koje je razvio Johnny Marr kao izazov bendovima su: pjesma I Know The Radiant City Johnnya Marra, citat poznatog njemačkog filozofa Schillera, video u kojem Johnny na gitari svira dio pjesme Strum und Drang, fotografija Now Look! koju je snimio Marr, na kojoj su dvoje njegovih prijatelja koji snimaju i fotografiraju jedan drugoga i mapa Lower East Sidea u New Yorku.

Proteklih godina Ray-Ban je surađivao s nizom umjetnika koji utjelovljuju određeni duh, od legendi iz prošlosti, preko etabliranih izvođača današnjice do novih nada. Suradnja s Johnnyem Marrom kao svojevrsnim kustosom ovog jedinstvenog projekta baziranog na glazbi i kreativnosti, posebno naglašava njegovu ambicioznost.
Johnny Marr smatra se ikonom u svijetu glazbe, a inovacije koje je uveo inspirirale su cijelu renesansu kroz britanske gitarske grupe kao što su The Stone Roses, Suede, Blur, Radiohead, Oasis, The Libertines i Artic Monkeys.
"Nosio sam Ray-Ban naočale godinama. Kad sam počeo svirati s The Smithsima stalno su mi bile na nosu. U ranim 80-ima radio sam u jednoj prodavaonici u Manchesteru, prvoj koja je prodavala Ray-Ban. Sjećam se da sam namjerno naručio jedan par za sebe kako bi mogao biti jedan od samo nekoliko ljudi u Manchesteru koji su posjedovali te naočale", rekao je Marr koji je oduvijek bio fan Ray-Bana.

O samom projektu Marr je rekao: "Projekt Ray-Ban Raw Sounds zaintrigirao me od samog početka, od ideje suradnje s mladim bendovima, ali na tako maštovit i nimalo standardan način. Kreiranje pet elemenata bio je veliki izazov, trebali su biti različiti, a opet znakoviti i inspirativni, i zato je to bio izazov u kojemu sam stvarno uživao".
Uz kreiranje inspirativnih elemenata za projekt, Marr je sudjelovao i u izradi svog posebnog modela naočala – Ray-Ban Signet, sive metalne boje s plavim lećama i natpisom Johnny na ručkicama. Naočale iz Ray-Ban Johnny Marr's Limited Edition kolekcije u prodaji su od studenog u nekoliko ekskluzivnih prodavaonica diljem svijeta te online.

Projekt Ray-Ban Raw Sounds kulminirao je nizom nastupa u tri svjetska glazbena centra – New Yorku, Londonu i završno 24. studenog u Hong Kongu. Veteran glazbene fotografije Pat Graham i redateljica spotova Poppy de Villeneuve dokumentirali su Johnnya dok razvija elemente za projekt, kao i cijeli proces stvaranja muzike s mladim bendovima.
Inspiriran projektom Oblique Strategies Briana Ena i Petera Schmidta, Ray-Ban Raw Sounds je jednokratna suradnja u kojoj je gitarist The Smithsa kreirao pet različitih elemenata pomoću kojih mladi bendovi moraju napisati pjesmu u vlastitom stilu koristeći te elemente kao inspiraciju.
Elementi koje je razvio Johnny Marr kao izazov bendovima su: pjesma I Know The Radiant City Johnnya Marra, citat poznatog njemačkog filozofa Schillera, video u kojem Johnny na gitari svira dio pjesme Strum und Drang, fotografija Now Look! koju je snimio Marr, na kojoj su dvoje njegovih prijatelja koji snimaju i fotografiraju jedan drugoga i mapa Lower East Sidea u New Yorku.
Proteklih godina Ray-Ban je surađivao s nizom umjetnika koji utjelovljuju određeni duh, od legendi iz prošlosti, preko etabliranih izvođača današnjice do novih nada. Suradnja s Johnnyem Marrom kao svojevrsnim kustosom ovog jedinstvenog projekta baziranog na glazbi i kreativnosti, posebno naglašava njegovu ambicioznost.
Johnny Marr smatra se ikonom u svijetu glazbe, a inovacije koje je uveo inspirirale su cijelu renesansu kroz britanske gitarske grupe kao što su The Stone Roses, Suede, Blur, Radiohead, Oasis, The Libertines i Artic Monkeys.
"Nosio sam Ray-Ban naočale godinama. Kad sam počeo svirati s The Smithsima stalno su mi bile na nosu. U ranim 80-ima radio sam u jednoj prodavaonici u Manchesteru, prvoj koja je prodavala Ray-Ban. Sjećam se da sam namjerno naručio jedan par za sebe kako bi mogao biti jedan od samo nekoliko ljudi u Manchesteru koji su posjedovali te naočale", rekao je Marr koji je oduvijek bio fan Ray-Bana.
O samom projektu Marr je rekao: "Projekt Ray-Ban Raw Sounds zaintrigirao me od samog početka, od ideje suradnje s mladim bendovima, ali na tako maštovit i nimalo standardan način. Kreiranje pet elemenata bio je veliki izazov, trebali su biti različiti, a opet znakoviti i inspirativni, i zato je to bio izazov u kojemu sam stvarno uživao".
Uz kreiranje inspirativnih elemenata za projekt, Marr je sudjelovao i u izradi svog posebnog modela naočala – Ray-Ban Signet, sive metalne boje s plavim lećama i natpisom Johnny na ručkicama. Naočale iz Ray-Ban Johnny Marr's Limited Edition kolekcije u prodaji su od studenog u nekoliko ekskluzivnih prodavaonica diljem svijeta te online.
Projekt Ray-Ban Raw Sounds kulminirao je nizom nastupa u tri svjetska glazbena centra – New Yorku, Londonu i završno 24. studenog u Hong Kongu. Veteran glazbene fotografije Pat Graham i redateljica spotova Poppy de Villeneuve dokumentirali su Johnnya dok razvija elemente za projekt, kao i cijeli proces stvaranja muzike s mladim bendovima.
You must be logged in to post a comment Login