Kao da su znali da automobilskoj industriji dolaze crni dani. Umjesto da potroše puno više novca za razvoj i izradu svaki svog najmanjeg modela u ponudi, početkom stoljeća, Toyota, Citroen i Peugeot počeli su na zajedničkom projektu kako bi smanjili troškove proizvodnje.
U Kolinu, 60 kilometara istočno od Praga, u tri je godine izrasla moderna tvornica koja ima kapacitet za proizvodnju 300.000 automobila (C1, 107 i Aygo) godišnje. Ta lokacija odabrana je zbog blizine važnih tržišta, razvijene mreže dobavljača i dobre prometne povezanosti.
Kao rezultat suradnje, na tržištu se već neko vrijeme nalaze tri gradska mališana koja osim tvornice za proizvodnju, dijele i preko 90 posto zajedničkih dijelova. Najviše ih vole žene, a najveća razlika je u dizajnu čime kupci imaju na izbor tri različita dizajna sa gotovo identičnom izradom.
C1
Kako u svijetu, tako i kod nas, kao prvi je od „trojki“ debitirao Citroën C1. Svojim simpatičnim dizajnom i kompaktnim dimenzijama osvaja na prvi pogled. Od svojih blizanaca razlikuje se s detaljima tipa prozirnog poklopca prtljažnika te stražnjih svjetala, kao i stražnjim vratima koja se na izvedbi s petorim vratima protežu do stražnjih svjetala.
Uz četiri osobe u kabini, u C1 možete spakirati i nešto prtljage, a za to je na raspolaganju 139 litara. Sasvim dovoljno, jer automobil niti nije namijenjen za duža putovanja. Ovisno o motoru, paketu opreme i da li se radi o modelu s trojim ili petorim vratima, cijena se kreće od 58.000 kuna.
107
Prepoznatljivi peugeotovski prednji kraj s velikim logom i mačkastim svjetlima nije izostao niti kod 107-ice. Radi se o modernom gradskom automobilu iz svakog aspekta pa tako i dizajnerskog. Upravo zbog toga će naći kupce i u kategorijama ljudi koji žele u svemu pratiti modu, pa tako i u automobilima. Prostranost kabine je, kao i obično, dobivena maksimalnim reduciranjem prtljažnog prostora na svega 130 litara.
Ovisno radi li se o modelu s trojim ili petorim vratima, dizelskom ili benzinskom motoru te paketu opreme (Urban i Trendy), cijene počinju od 68.500 kuna naviše.
AYGO
Toyotin karakteristični dizajn poput izbočenja na poklopcu motora oko Toyotinog znaka prisutan je i na Aygo-u. Svojim simpatičnim i vedrim izgledom. razlikuje se od francuskih blizanaca prvenstveno po svjetlima. Sprijeda ta razlika i nije toliko izražena za razliku od stražnjeg dijela gdje su okrugli i široko razmaknuti svjetlosni sklopovi smješteni niže.
Svojim velikim staklenim površinama omogućava zavidnu preglednost i jednostavnost prilikom parkiranja. Kao i francuski blizanci, nudi se s trojim ili petorim vratima, s dizelskim ili benzinskim agregatom, a na cijenu utječe i razina opreme koja se kreće od 70.000 kuna naviše. Malo je skuplji od navedenog dvojca, ali uz njega dolazi trogodišnje jamstvo kao i Ipod Nano na poklon.
U Kolinu, 60 kilometara istočno od Praga, u tri je godine izrasla moderna tvornica koja ima kapacitet za proizvodnju 300.000 automobila (C1, 107 i Aygo) godišnje. Ta lokacija odabrana je zbog blizine važnih tržišta, razvijene mreže dobavljača i dobre prometne povezanosti.
Kao rezultat suradnje, na tržištu se već neko vrijeme nalaze tri gradska mališana koja osim tvornice za proizvodnju, dijele i preko 90 posto zajedničkih dijelova. Najviše ih vole žene, a najveća razlika je u dizajnu čime kupci imaju na izbor tri različita dizajna sa gotovo identičnom izradom.
C1
Kako u svijetu, tako i kod nas, kao prvi je od „trojki“ debitirao Citroën C1. Svojim simpatičnim dizajnom i kompaktnim dimenzijama osvaja na prvi pogled. Od svojih blizanaca razlikuje se s detaljima tipa prozirnog poklopca prtljažnika te stražnjih svjetala, kao i stražnjim vratima koja se na izvedbi s petorim vratima protežu do stražnjih svjetala.
Uz četiri osobe u kabini, u C1 možete spakirati i nešto prtljage, a za to je na raspolaganju 139 litara. Sasvim dovoljno, jer automobil niti nije namijenjen za duža putovanja. Ovisno o motoru, paketu opreme i da li se radi o modelu s trojim ili petorim vratima, cijena se kreće od 58.000 kuna.
107
Prepoznatljivi peugeotovski prednji kraj s velikim logom i mačkastim svjetlima nije izostao niti kod 107-ice. Radi se o modernom gradskom automobilu iz svakog aspekta pa tako i dizajnerskog. Upravo zbog toga će naći kupce i u kategorijama ljudi koji žele u svemu pratiti modu, pa tako i u automobilima. Prostranost kabine je, kao i obično, dobivena maksimalnim reduciranjem prtljažnog prostora na svega 130 litara.
Ovisno radi li se o modelu s trojim ili petorim vratima, dizelskom ili benzinskom motoru te paketu opreme (Urban i Trendy), cijene počinju od 68.500 kuna naviše.
AYGO
Toyotin karakteristični dizajn poput izbočenja na poklopcu motora oko Toyotinog znaka prisutan je i na Aygo-u. Svojim simpatičnim i vedrim izgledom. razlikuje se od francuskih blizanaca prvenstveno po svjetlima. Sprijeda ta razlika i nije toliko izražena za razliku od stražnjeg dijela gdje su okrugli i široko razmaknuti svjetlosni sklopovi smješteni niže.
Svojim velikim staklenim površinama omogućava zavidnu preglednost i jednostavnost prilikom parkiranja. Kao i francuski blizanci, nudi se s trojim ili petorim vratima, s dizelskim ili benzinskim agregatom, a na cijenu utječe i razina opreme koja se kreće od 70.000 kuna naviše. Malo je skuplji od navedenog dvojca, ali uz njega dolazi trogodišnje jamstvo kao i Ipod Nano na poklon.
You must be logged in to post a comment Login