“Free” ili “besplatno” je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača – malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi tipa “dobro sam prošao”. Tvrtke “Free” koriste kao alat kojim se pokušavaju probiti kroz tržišnu konkurentnost u borbi oko kupaca.
Nema dvojbe da je riječ besplatno neodoljiva za sve potrošače, pogotovo one koji su naviknuti na kupovinu proizvoda uz dodatnu uslugu gratis. Međutim, ukoliko ste poduzetnici to ipak nisu vaši ciljani kupci. Vi nastojite privući druge tj. nove kupce u svoj prodajni lanac.
Najčešće su ipak dodatne usluge, koje se reklamiraju “besplatnima“ unutar nekog paketa ponude. Sjetite se samo opcija koje vam nude telefonski operateri? Webshopovi koje nude besplatnu dostavu? Hoteli koji nude besplatan internet? Naravno, cijena paketa ponude koju plaćamo pokriva besplatnu uslugu – to znamo, ali tu prestaje racionalizacija, a počinje psihologija potrošača.
Jer besplatno je ipak – besplatno.
Profitiraj.hr

Koliko košta besplatno?
Besplatni proizvodi ipak u sebi kriju određene zamke. Kada se nešto nudi besplatno za bilo koju duljinu vremena, u očima potrošača vrijednost proizvoda ili usluge se smanjuje. Stoga je prelazak na plaćanje riskantan – kupci se s pravom pitaju zašto sada moraju plaćati nešto što su dobivali besplatno?

You must be logged in to post a comment Login