“Free” ili “besplatno” je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača – malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi tipa “dobro sam prošao”. Tvrtke “Free” koriste kao alat kojim se pokušavaju probiti kroz tržišnu konkurentnost u borbi oko kupaca.
Nema dvojbe da je riječ besplatno neodoljiva za sve potrošače, pogotovo one koji su naviknuti na kupovinu proizvoda uz dodatnu uslugu gratis. Međutim, ukoliko ste poduzetnici to ipak nisu vaši ciljani kupci. Vi nastojite privući druge tj. nove kupce u svoj prodajni lanac.
Najčešće su ipak dodatne usluge, koje se reklamiraju “besplatnima“ unutar nekog paketa ponude. Sjetite se samo opcija koje vam nude telefonski operateri? Webshopovi koje nude besplatnu dostavu? Hoteli koji nude besplatan internet? Naravno, cijena paketa ponude koju plaćamo pokriva besplatnu uslugu – to znamo, ali tu prestaje racionalizacija, a počinje psihologija potrošača.
Jer besplatno je ipak – besplatno.
Profitiraj.hr
Više
Obitelj
Kako pokloniti lijepe i korisne darove, a izbjeći prekomjernu potrošnju za koju nemamo pokriće?
Financije
Pri kupnji namirnica potrebno je odvojiti proizvode od životne važnosti i nepotrebnog luksuza.
Zdravstveni karton
Nije svejedno koju hranu ćemo odabrati za doručak.
Kultura
Osim što se bavi težim društvenim temama i problemima, deveti Vox Feminae Festival tradicionalno donosi bogat filmski sadržaj,
You must be logged in to post a comment Login