Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

ROBA za umrijeti

Mračna, minimalistička i ultrašik kolekcija uz prepoznatljivu dominaciju kože.

Modni brand ROBA začet je 2007. godine iz sebične potrebe dizajnerica Branke Šćepanović i Maje Šimunović da nose odjeću koja će biti savršeno sašivena, fantastično im pristajati i – odgovarati njihovom ukusu. Ti su modni postulati, pretočeni u stvarne komade odjeće, vrlo brzo postali 'vruća roba' koju su poželjele posjedovati sve njihove prijateljice, prijateljičine prijateljice a zabilježeni su i pokušaji dragih im prijatelja da se uvuku u malu, žutu kožnu jaknu broj 36!

Pomama je brzo napredovala, djevojke su u svojim 'modnim sljedbenicima' prepoznale i tržišnu potrebu za odjećom koja nije zasitni fashion fast food već karakteristični komad odjeće ne nužno tijesno vezan uz prolazne sezonske trendove.

Roba je rođena. Na krilima pohvala i uz izjave koje će im postati zaštitni znak, poput one: "Mi nikada nismo razumjeli zašto ljudi idu u nudističke kampove!", Roba je krenula na zadatak. Roba je besprijekorno izrađena u tvornicama i dostupna u ograničenim količinama od pet do dvadeset komada u nekoliko veličina i boja koji se prodaju u dućanima u Zagrebu, Parizu, Londonu, Tokiju.



U svom radu koristi najmekšu kožu koja na najbolji način ističe savršeno krojene komade robe. Porijeklom iz Južne Afrike, obrađena prema pravilima stroge Washingtonske konvencije prirodnim solima i bojama koje ne štete okolišu u već tradicionalno velikih meštara tkanine – Talijana, odgovarala je svim Robinim kreativnim i poslovnim zahtjevima. Zbog svog kvalitetnog podrijetla, vrhunske obrade i bezvremenskog kroja namijenjenog samosvjesnim individualkama, ROBA je istovremeno pametna modna investicija i trenutačni stilski bingo!

Od jeseni 2009. godine Roba je samostalni modni projekt Branke Šćepanović.

To Die For – jesensko/zimska kolekcija

To.Die.For naziv je jesensko-zimske kolekcije za 2011/12. godinu, a svojom se mračnom se atmosferom i minimalističkim, ali odvažnim i ultrašik stilom naslanja na prethodnu Deluxe proljetno-ljetnu kolekciju nastalu pod intenzivnim utjecajem palete recesijskog sivila redefinirajući pojam luksuza današnjice.



Nimalo diskretnom sugestijom u samom nazivu i sa zdravom dozom samoironije To.Die.For, ide korak dalje, prkosi počesto okrutnoj svakodnevnici i koristi je kako bi iz lošeg najprepredenijim trikovima duhovne alkemije i uz pomoć devet kozmičkih sila iznjedrila najviše i najbolje. Neki su prodali dušu vragu, a neki se uspravili i uz krilaticu kolekcije odlučili poletjeti: Gold is for the bold ones!

Aktivnim dualističkim pristupom pri stvaranju nastala je kolekcija sazdana na kontrastima, odnosno njihovim kombinacijama. Sljubljivanjem grube vune s glatkom kožom ili nježne svile s debelim i hrapavim velurom nanizalo se dvadesetak odjevnih komada za predstojeća hladnija godišnja doba. Osim navedenog kontrasta u teksturama tkanina, igralo se i s površinama i oblicima – glatke i pune površine presijecaju prorezi, kod majica, ili rupe, kod džempera. Oblici odjevnih predmeta često su transformativni – pojedine majice i jakne se uz pomoć kožnih remenčića iz jednostavnih i ravnih modela u nekoliko poteza pretvaraju u bogate i nabrane.



Kolekciju čine tri osnovna elementa: bazični odjevni komadi, minimalno krojene kožne haljine te outwear izrađen iz kombinacije vune i kože.

Osnovni odjevni komadi poput majica, hlača, topova te kombinezona izrađenih od najfinijih vunenih i svilenih materijala jednostavnih su i delikatnih krojeva s diskretnim akcentima, poput zanimljivog vratnog izreza/proreza koji istovremeno ističu siluetu i otkrivanju dijelove naše kože (majice rezane iznad pupka, bljesak dekoltea, leđa ili linije vrata npr).



Njima su suprotstavljeni ključni, karakterističniji komadi kolekcije tzv. outerwear poput predimenzionirane zimske jakne od finog vunenog tkanja i kože, te jakne i sakoi. Roba posebnu pažnju poklanja kultu malih kožnih jakni koje su posebnim tretmanom, pomacima u kroju i izboru vrste i načina na koji je koža obrađena postale najtraženiji 'it komadi' brenda, odnosno njegovi zaštitni znaci. Ovosezonska je mala crna jakna, za razliku od prijašnjih, priljubljena uz tijelo i ženstvenija s tek pokojim grubljim detaljem poput metalnog zatvarača ili neobrađenog, sirovog ruba.

Lepezu haljina za predstojeću sezonu čine napalan mini haljina s karakterističnim prorezima koji se ponavljaju na dekolteu i preko cijelih leđa, korzet haljine iz crne perforirane kože, komotne kožne mini haljine jednostavnih krojeva u nježnoj boji sljeza te tunike izrađene iz mrežaste kože s plisiranim detaljima.

Materijali
Zaštitni znak branda ROBA jest najfinija koža koju dizajnerica Branka Šćepanović koristi u raznim njenim inkarnacijama. Uvijek u potrazi za egzotičnim i najnovijim tehnologijama tretiranim kožnim materijalima s kojima eksperimentira bez straha i na zadovoljstvo sve većeg broja poklonika branda. Pri izradi ove kolekcije korištene su tri varijacije na temu kože: napa, velur i napalan. Potonji je izabran zbog nejednakog sjaja i sirove obrade, kako bi se što prirodnije sljubio s hladnijim godišnjim dobima za koje je i namijenjen. Isto vrijedi za velur, korišten s naopake strane, te za pojedine vunene i artikle od svilenog pletiva koji su upotpunjeni s kožnim remenčićima kako bi se domali malo grubljima i mogli dodatno modelirati. Pored kože, korištena je najfinija vuna, svila i pamuk.



Boje
Crna, nekoliko nijansi sive, blijedo ružičasta boja sljeza.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Fashion report

Trendovi koji dominiraju modnom scenom su moda 70-ih, romantični i otmjeni stilovi te modne kombinacije inspirirane bijelim sportom – tenisom.

Beauty report

Iako boravak na suncu ima svoje prednosti, dugotrajna izloženost može imati negativne posljedice na kožu, posebice na licu.

Darivanje

Eau Thermale Avène i u ovoj godini nastavlja s  inovacijama koje oduševljavaju sve skincare entuzijaste.

Trendovi

FASHION&FRIENDS  za vas ima idealna rješenja.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.