Modni brand ROBA začet je 2007. godine iz sebične potrebe dizajnerica Branke Šćepanović i Maje Šimunović da nose odjeću koja će biti savršeno sašivena, fantastično im pristajati i – odgovarati njihovom ukusu. Ti su modni postulati, pretočeni u stvarne komade odjeće, vrlo brzo postali 'vruća roba' koju su poželjele posjedovati sve njihove prijateljice, prijateljičine prijateljice a zabilježeni su i pokušaji dragih im prijatelja da se uvuku u malu, žutu kožnu jaknu broj 36!
Pomama je brzo napredovala, djevojke su u svojim 'modnim sljedbenicima' prepoznale i tržišnu potrebu za odjećom koja nije zasitni fashion fast food već karakteristični komad odjeće ne nužno tijesno vezan uz prolazne sezonske trendove.
Roba je rođena. Na krilima pohvala i uz izjave koje će im postati zaštitni znak, poput one: "Mi nikada nismo razumjeli zašto ljudi idu u nudističke kampove!", Roba je krenula na zadatak. Roba je besprijekorno izrađena u tvornicama i dostupna u ograničenim količinama od pet do dvadeset komada u nekoliko veličina i boja koji se prodaju u dućanima u Zagrebu, Parizu, Londonu, Tokiju.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA Store.jpg)
U svom radu koristi najmekšu kožu koja na najbolji način ističe savršeno krojene komade robe. Porijeklom iz Južne Afrike, obrađena prema pravilima stroge Washingtonske konvencije prirodnim solima i bojama koje ne štete okolišu u već tradicionalno velikih meštara tkanine – Talijana, odgovarala je svim Robinim kreativnim i poslovnim zahtjevima. Zbog svog kvalitetnog podrijetla, vrhunske obrade i bezvremenskog kroja namijenjenog samosvjesnim individualkama, ROBA je istovremeno pametna modna investicija i trenutačni stilski bingo!
Od jeseni 2009. godine Roba je samostalni modni projekt Branke Šćepanović.
To Die For – jesensko/zimska kolekcija
To.Die.For naziv je jesensko-zimske kolekcije za 2011/12. godinu, a svojom se mračnom se atmosferom i minimalističkim, ali odvažnim i ultrašik stilom naslanja na prethodnu Deluxe proljetno-ljetnu kolekciju nastalu pod intenzivnim utjecajem palete recesijskog sivila redefinirajući pojam luksuza današnjice.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (1).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (2).jpg)
Nimalo diskretnom sugestijom u samom nazivu i sa zdravom dozom samoironije To.Die.For, ide korak dalje, prkosi počesto okrutnoj svakodnevnici i koristi je kako bi iz lošeg najprepredenijim trikovima duhovne alkemije i uz pomoć devet kozmičkih sila iznjedrila najviše i najbolje. Neki su prodali dušu vragu, a neki se uspravili i uz krilaticu kolekcije odlučili poletjeti: Gold is for the bold ones!
Aktivnim dualističkim pristupom pri stvaranju nastala je kolekcija sazdana na kontrastima, odnosno njihovim kombinacijama. Sljubljivanjem grube vune s glatkom kožom ili nježne svile s debelim i hrapavim velurom nanizalo se dvadesetak odjevnih komada za predstojeća hladnija godišnja doba. Osim navedenog kontrasta u teksturama tkanina, igralo se i s površinama i oblicima – glatke i pune površine presijecaju prorezi, kod majica, ili rupe, kod džempera. Oblici odjevnih predmeta često su transformativni – pojedine majice i jakne se uz pomoć kožnih remenčića iz jednostavnih i ravnih modela u nekoliko poteza pretvaraju u bogate i nabrane.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (3).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (4).jpg)
Kolekciju čine tri osnovna elementa: bazični odjevni komadi, minimalno krojene kožne haljine te outwear izrađen iz kombinacije vune i kože.
Osnovni odjevni komadi poput majica, hlača, topova te kombinezona izrađenih od najfinijih vunenih i svilenih materijala jednostavnih su i delikatnih krojeva s diskretnim akcentima, poput zanimljivog vratnog izreza/proreza koji istovremeno ističu siluetu i otkrivanju dijelove naše kože (majice rezane iznad pupka, bljesak dekoltea, leđa ili linije vrata npr).
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (5).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (6).jpg)
Njima su suprotstavljeni ključni, karakterističniji komadi kolekcije tzv. outerwear poput predimenzionirane zimske jakne od finog vunenog tkanja i kože, te jakne i sakoi. Roba posebnu pažnju poklanja kultu malih kožnih jakni koje su posebnim tretmanom, pomacima u kroju i izboru vrste i načina na koji je koža obrađena postale najtraženiji 'it komadi' brenda, odnosno njegovi zaštitni znaci. Ovosezonska je mala crna jakna, za razliku od prijašnjih, priljubljena uz tijelo i ženstvenija s tek pokojim grubljim detaljem poput metalnog zatvarača ili neobrađenog, sirovog ruba.
Lepezu haljina za predstojeću sezonu čine napalan mini haljina s karakterističnim prorezima koji se ponavljaju na dekolteu i preko cijelih leđa, korzet haljine iz crne perforirane kože, komotne kožne mini haljine jednostavnih krojeva u nježnoj boji sljeza te tunike izrađene iz mrežaste kože s plisiranim detaljima.
Materijali
Zaštitni znak branda ROBA jest najfinija koža koju dizajnerica Branka Šćepanović koristi u raznim njenim inkarnacijama. Uvijek u potrazi za egzotičnim i najnovijim tehnologijama tretiranim kožnim materijalima s kojima eksperimentira bez straha i na zadovoljstvo sve većeg broja poklonika branda. Pri izradi ove kolekcije korištene su tri varijacije na temu kože: napa, velur i napalan. Potonji je izabran zbog nejednakog sjaja i sirove obrade, kako bi se što prirodnije sljubio s hladnijim godišnjim dobima za koje je i namijenjen. Isto vrijedi za velur, korišten s naopake strane, te za pojedine vunene i artikle od svilenog pletiva koji su upotpunjeni s kožnim remenčićima kako bi se domali malo grubljima i mogli dodatno modelirati. Pored kože, korištena je najfinija vuna, svila i pamuk.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (7).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (8).jpg)
Boje
Crna, nekoliko nijansi sive, blijedo ružičasta boja sljeza.
Pomama je brzo napredovala, djevojke su u svojim 'modnim sljedbenicima' prepoznale i tržišnu potrebu za odjećom koja nije zasitni fashion fast food već karakteristični komad odjeće ne nužno tijesno vezan uz prolazne sezonske trendove.
Roba je rođena. Na krilima pohvala i uz izjave koje će im postati zaštitni znak, poput one: "Mi nikada nismo razumjeli zašto ljudi idu u nudističke kampove!", Roba je krenula na zadatak. Roba je besprijekorno izrađena u tvornicama i dostupna u ograničenim količinama od pet do dvadeset komada u nekoliko veličina i boja koji se prodaju u dućanima u Zagrebu, Parizu, Londonu, Tokiju.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA Store.jpg)
U svom radu koristi najmekšu kožu koja na najbolji način ističe savršeno krojene komade robe. Porijeklom iz Južne Afrike, obrađena prema pravilima stroge Washingtonske konvencije prirodnim solima i bojama koje ne štete okolišu u već tradicionalno velikih meštara tkanine – Talijana, odgovarala je svim Robinim kreativnim i poslovnim zahtjevima. Zbog svog kvalitetnog podrijetla, vrhunske obrade i bezvremenskog kroja namijenjenog samosvjesnim individualkama, ROBA je istovremeno pametna modna investicija i trenutačni stilski bingo!
Od jeseni 2009. godine Roba je samostalni modni projekt Branke Šćepanović.
To Die For – jesensko/zimska kolekcija
To.Die.For naziv je jesensko-zimske kolekcije za 2011/12. godinu, a svojom se mračnom se atmosferom i minimalističkim, ali odvažnim i ultrašik stilom naslanja na prethodnu Deluxe proljetno-ljetnu kolekciju nastalu pod intenzivnim utjecajem palete recesijskog sivila redefinirajući pojam luksuza današnjice.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (1).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (2).jpg)
Nimalo diskretnom sugestijom u samom nazivu i sa zdravom dozom samoironije To.Die.For, ide korak dalje, prkosi počesto okrutnoj svakodnevnici i koristi je kako bi iz lošeg najprepredenijim trikovima duhovne alkemije i uz pomoć devet kozmičkih sila iznjedrila najviše i najbolje. Neki su prodali dušu vragu, a neki se uspravili i uz krilaticu kolekcije odlučili poletjeti: Gold is for the bold ones!
Aktivnim dualističkim pristupom pri stvaranju nastala je kolekcija sazdana na kontrastima, odnosno njihovim kombinacijama. Sljubljivanjem grube vune s glatkom kožom ili nježne svile s debelim i hrapavim velurom nanizalo se dvadesetak odjevnih komada za predstojeća hladnija godišnja doba. Osim navedenog kontrasta u teksturama tkanina, igralo se i s površinama i oblicima – glatke i pune površine presijecaju prorezi, kod majica, ili rupe, kod džempera. Oblici odjevnih predmeta često su transformativni – pojedine majice i jakne se uz pomoć kožnih remenčića iz jednostavnih i ravnih modela u nekoliko poteza pretvaraju u bogate i nabrane.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (3).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (4).jpg)
Kolekciju čine tri osnovna elementa: bazični odjevni komadi, minimalno krojene kožne haljine te outwear izrađen iz kombinacije vune i kože.
Osnovni odjevni komadi poput majica, hlača, topova te kombinezona izrađenih od najfinijih vunenih i svilenih materijala jednostavnih su i delikatnih krojeva s diskretnim akcentima, poput zanimljivog vratnog izreza/proreza koji istovremeno ističu siluetu i otkrivanju dijelove naše kože (majice rezane iznad pupka, bljesak dekoltea, leđa ili linije vrata npr).
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (5).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (6).jpg)
Njima su suprotstavljeni ključni, karakterističniji komadi kolekcije tzv. outerwear poput predimenzionirane zimske jakne od finog vunenog tkanja i kože, te jakne i sakoi. Roba posebnu pažnju poklanja kultu malih kožnih jakni koje su posebnim tretmanom, pomacima u kroju i izboru vrste i načina na koji je koža obrađena postale najtraženiji 'it komadi' brenda, odnosno njegovi zaštitni znaci. Ovosezonska je mala crna jakna, za razliku od prijašnjih, priljubljena uz tijelo i ženstvenija s tek pokojim grubljim detaljem poput metalnog zatvarača ili neobrađenog, sirovog ruba.
Lepezu haljina za predstojeću sezonu čine napalan mini haljina s karakterističnim prorezima koji se ponavljaju na dekolteu i preko cijelih leđa, korzet haljine iz crne perforirane kože, komotne kožne mini haljine jednostavnih krojeva u nježnoj boji sljeza te tunike izrađene iz mrežaste kože s plisiranim detaljima.
Materijali
Zaštitni znak branda ROBA jest najfinija koža koju dizajnerica Branka Šćepanović koristi u raznim njenim inkarnacijama. Uvijek u potrazi za egzotičnim i najnovijim tehnologijama tretiranim kožnim materijalima s kojima eksperimentira bez straha i na zadovoljstvo sve većeg broja poklonika branda. Pri izradi ove kolekcije korištene su tri varijacije na temu kože: napa, velur i napalan. Potonji je izabran zbog nejednakog sjaja i sirove obrade, kako bi se što prirodnije sljubio s hladnijim godišnjim dobima za koje je i namijenjen. Isto vrijedi za velur, korišten s naopake strane, te za pojedine vunene i artikle od svilenog pletiva koji su upotpunjeni s kožnim remenčićima kako bi se domali malo grubljima i mogli dodatno modelirati. Pored kože, korištena je najfinija vuna, svila i pamuk.
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (7).jpg)
![](http://www.she.hr/UserDocsImages/ljepota/she_ormar/Roba/TO DIE FOR FW11/ROBA.TO.DIE.FOR FW 12 (8).jpg)
Boje
Crna, nekoliko nijansi sive, blijedo ružičasta boja sljeza.
In this article:2011/12, branka šćepanović, haljine, jakna, jesen/zima, kolekcija, koža, moda, roba
Written By
admin
![](https://she.hr/wp-content/uploads/2023/09/She.hr-Primary-logo-200.png)
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login