Britanska ljepotica Rosie Huntington-Whiteley poznata kao jedna od Victorijinih anđela, nakon nanizanih uspjeha u modnom svijetu, nastavlja proboj u svijet slavnih preko velikog platna. Uloge u trećem nastavku Transformera i nastavku kultnog Mad Maxa zaslužne su za njezinu glumačku karijeru u naglom usponu.

25-godišnja Rosie ambiciozno djeluje na svim kreativnim područjima djelovanja pa je tako nedavno ostvarila iznimno uspješnu suradnju s popularnom britanskom robnom kućom Marks & Spencer za čiji brend Autograph je dizajnirala liniju donjeg rublja.
Svih 33 komada donjeg rublja inspiriranog modom 20-ih godina rasprodalo se već prvi dan nakon što su pušteni u prodaju. Time je upravo ova linija postala najbrže prodavana ikad u povijesti te robne kuće.

S obzirom na odličnu reakciju kupaca na tek nedavno plasiranu Roseinu debitantsku liniju donjeg rublja, u Marks & Spenceru nestrpljivo iščekuju listopad kada će se na policama naći i njezina sljedeća kolekcija.
Rosien afinitet prema dizajnu nije slučajan. Naime, ova prekrasna manekenka i glumica svoju je manekensku karijeru oduvijek smatrala potencijalnom odskočnom daskom za ono što ju je od samih početaka privlačilo, a to su moda i dizajn, u kreativnom smislu.

Rosie for Autograph je preslika njene fasciniranosti prekrasnim britanskim vrtovima u ljeto, a sofisticirani dizajn svilenih komada obogaćen je svim ružinim nijansama. Inspiraciju je kaže pronašla i u starim dizajnerskim knjigama i modnim časopisima, a u svaki od komada donjeg rublja je ili printom ili uzorkom čipke nadodan motiv ruže.

Osim donjeg rublja, kolekcija se sastoji i od potkošulja i ogrtača u kimono stilu, izrađenih od materijala s printovima ruža i detaljima inspiriranim art deco stilom. Luksuzna kolekcija je cijenom pristupačna svim kupcima, a veličine prilagođene i ženama koje nose veće konfekcijske brojeve.


25-godišnja Rosie ambiciozno djeluje na svim kreativnim područjima djelovanja pa je tako nedavno ostvarila iznimno uspješnu suradnju s popularnom britanskom robnom kućom Marks & Spencer za čiji brend Autograph je dizajnirala liniju donjeg rublja.
Svih 33 komada donjeg rublja inspiriranog modom 20-ih godina rasprodalo se već prvi dan nakon što su pušteni u prodaju. Time je upravo ova linija postala najbrže prodavana ikad u povijesti te robne kuće.

S obzirom na odličnu reakciju kupaca na tek nedavno plasiranu Roseinu debitantsku liniju donjeg rublja, u Marks & Spenceru nestrpljivo iščekuju listopad kada će se na policama naći i njezina sljedeća kolekcija.
Rosien afinitet prema dizajnu nije slučajan. Naime, ova prekrasna manekenka i glumica svoju je manekensku karijeru oduvijek smatrala potencijalnom odskočnom daskom za ono što ju je od samih početaka privlačilo, a to su moda i dizajn, u kreativnom smislu.

Rosie for Autograph je preslika njene fasciniranosti prekrasnim britanskim vrtovima u ljeto, a sofisticirani dizajn svilenih komada obogaćen je svim ružinim nijansama. Inspiraciju je kaže pronašla i u starim dizajnerskim knjigama i modnim časopisima, a u svaki od komada donjeg rublja je ili printom ili uzorkom čipke nadodan motiv ruže.

Osim donjeg rublja, kolekcija se sastoji i od potkošulja i ogrtača u kimono stilu, izrađenih od materijala s printovima ruža i detaljima inspiriranim art deco stilom. Luksuzna kolekcija je cijenom pristupačna svim kupcima, a veličine prilagođene i ženama koje nose veće konfekcijske brojeve.

In this article:autograph, donje rublje, marks & spencer, rasprodano, Rosie Huntington Whiteley
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login