Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Horoskop

S Rodosa u Tursku

Zanimljivi zaokreti na putovanju i nudističke plaže.

Sulky i ja smo ostali na Rodosu nešto više od planiranog. Nije da nam je to smetalo, ali planirana dva dana su se pretvorila u pet tjedana. Trebao sam provjeriti da brod s Rodosa u Tursku ne ide tako često, ali OK sad kad smo tu, uživat ćemo!

Savršenstvo ovog grčkog otoka je tom što ima toliko mjesta koja nisu masovno turistička već se u prekrasnom krajoliku uživa u tišini. Negdje oko starih zidina grada upoznao sam veterana Britanskog zrakoplovstva – Graema Jonesa. On trenutno izrađuje karte terena, a kako klasični GPS sustav ne radi na 2400 godina starom sistemu tunela, Graem sve mora ručno. Njegova poruka posjetiteljima je: 'Dok hodate ovim jarkom, gledajte zidove i divite se hrabrosti ljudi koji su se borili ovdje'.

Dok sam prije pet tjedana shvatio da ću osam dana čekati brod za Tursku, tražio sam kamp na plaži. Negdje usput sam ugledao restoran s terasom koji je imao wireless. Dok sam slao mailove, vlasnik restorana se zainteresirao za moju priču. Nakon što sam mu rekao plan puta i pojedine detalje, pozvao me da odsjednem kod njega. Sljedećih nekoliko tjedana taj simpatični restoran je postao moja baza i mjesto gdje sam upoznavao zanimljive lokalne ljude.

Nakon što su prošla dva tjedna, pozvao sam Hester da mi dođe praviti društvo na Rodosu. Drugu večer našeg druženja pronašli smo prekrasnu plažu. Prespavali smo noć, a ujutro nam je stiglo iznenađenje u obliku nudista! To je bila plaža neregistrirana nudistička plaža na kojoj smo se super proveli.

Tada se dogodio nepredviđeni zaokret u mom putovanju, moram sam u Amsterdam zbog dokumenata za Sulkyja. Hester je išla sa mnom i proveli smo nekoliko krasnih dana jer je Nizozemska bila uzavrela i luda zbog rezultata na Svjetskom nogometnom prvenstvu.

Za par dana sam bio u Turskoj! Napokon Azija, Sulky vozi k'o lud!

The 2010 Silk Route

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login