#SHOWMUSTGOON poharao društvene mreže!

Odbor za evente udruge Glas poduzetnika uslijed nemogućnosti održavanja događaja različitih vrsta pokrenuo je u nedjelju na društvenim mrežama inicijativu #SHOWMUSTGOON. Akciju su prepoznali i podržali brojni pojedinci iz domaćeg javnog života, kulture, zabave, glazbe, teatra, event industrije i u rijetko viđenoj zajedničkoj akciji u svega nekoliko dana poharali društvene mreže.

Petar Grašo, Nina Badrić, Goran Bogdan, Jelena Rozga, Massimo, Damir Kedžo, Indira Levak, Mario Petreković, Jelena Veljača, Robert Sever, Natali Dizdar, Marko Tolja, Iva Šuletnić, grupe Mangroove, Chui i Mayales, Ida Prester, Boris Štok, Marijana Mikulec, Marko Grubnić, Franka Batelić, Marijana Batinić, Mirna Maras, Luka Nižetić, Morana Zibar, Iva Radić i mnogi drugi kreirali su više od 160 objava koje su skupile 50.000 likeova i čiji videi su pregledani skoro 90.000 puta!

Akcija traje i dalje, a uključiti se može na način da se na svom profilu na društvenim mrežama objavi fotografija ili video s događanja, u statusu opiše značaj tog događaja uz dva hashtaga – #ijasamglaspoduzetnika i #showmustgoon – te nominira svoje prijatelje da naprave isto.

U krizi uzrokovanoj virusom COVID-19, kulturi i event industriji prvoj je onemogućen rad, a upravo će industrija zabave biti posljednja u kojoj će doći do relaksacije mjera. Zabranom rada ugrožena su kazališta, kina, festivali, koncerti, klubovi, izvođači, DJ-i, kongresi, konferencije, vjenčanja, sajmovi, sportska događanja te poslovanje brojnih produkcijskih tvrtki kojima je onemogućen rad i čije će postupno otvaranje, odnosno relaksiranje mjera biti posljednje u nizu.

Hrvatska event industrija broji oko 2.000 subjekata koji zapošljavaju 10.000 ljudi. Prihodi koje ostvaruje prelazi 4,5 milijarde kuna godišnje što je čini jednom od ključnih grana gospodarstva, kulture i društva u cijelosti. Osim u gospodarstvu, industrija zabave ima važnu ulogu i u stabilizaciji života i održavanju mentalnog zdravlja ljudi.

„Mnoga današnja prijateljstva, ljubavi i druženja upravo su nastala na nekom od gore nabrojanih evenata. Ljudi istome društvu dijele kulturu, zajedničko ponašanje i način razmišljanja. Ključno je potaknuti rad industrije zabave koja će ljudima ponovno probuditi osjećaj slobode, educirati ih i nasmijati, rasplesati i zabaviti te senzibilizirati kad je u pitanju naše mentalno zdravlje“, ističu iz Odbora za evente Udruge Glas poduzetnika.

Odbor za evente je radna grupa unutar udruge Glas poduzetnika i uključuje najeminentnije hrvatske predstavnike event industrije i organizatore najvažnijih domaćih festivala, sajmova, koncerata, konferencija, partyja i ostalih događaja. Udruga glas poduzetnika danas je vodeći predstavnik mikro, malih i srednjih poduzetnika, obrtnika i samozaposlenih te okuplja preko 9.000 članova koji su se okupili oko zajedničkog cilja borbe za spas gospodarstva, kvalitetniju poduzetničku klimu te dugoročno kvalitetnije i zdravije društvo pod sloganom Hrvatska 2.0.