Prisutnost raznih društvenih mreža u svakodnevici nam, fenomen je koji je svakim danom sve intenzivniji. Logotipe karakteristični za njih pronalazimo na svakom koraku.
Možda jedan od najpopularnijih takvih načina spajanja i komuniciranja ljudi jest Facebook pa ni ne čudi da se svima uvukao pod kožu. Tako su i dizajneri pronašli način spajanja istog i s tenisicama. Razni gadgeti i modni dodaci također nose njegove boje, a odnedavno ih mogu i sve ljubiteljice vrhunske šminke.
Yves Saint Laurent je tako odlučio počastiti sve svoje vjerne fanove s Facebooka paletom sjenila za oči pod imenom Devoted To Fans #1. Pakiranje palete u plavoj je boji karakterističnoj za Fejs te je istim fontom koji se na njemu koristi ispisano i samo ime proizvoda pored Laurentovog logotipa.
U paleti tako možete kombinirati plavo, sivo, crno i bijelo sjenilo koje ga čini zgodnim dodatkom u kozmetičkoj torbici jer je koristan za uljepšavanje prilikom dana, ali i za nešto izražajniji make-up.
Cijena palete posvećene fanovima Fejsa jest $60, a u opticaju je samo 1650 komada. Preostaje samo za vidjeti koja kozmetička kuća će napraviti sljedeći korak i u svoju ponudu ubaciti sjajilo u bojama YouTube-a ili pak lak za nokte po uzoru na Twitter.
Možda jedan od najpopularnijih takvih načina spajanja i komuniciranja ljudi jest Facebook pa ni ne čudi da se svima uvukao pod kožu. Tako su i dizajneri pronašli način spajanja istog i s tenisicama. Razni gadgeti i modni dodaci također nose njegove boje, a odnedavno ih mogu i sve ljubiteljice vrhunske šminke.
Yves Saint Laurent je tako odlučio počastiti sve svoje vjerne fanove s Facebooka paletom sjenila za oči pod imenom Devoted To Fans #1. Pakiranje palete u plavoj je boji karakterističnoj za Fejs te je istim fontom koji se na njemu koristi ispisano i samo ime proizvoda pored Laurentovog logotipa.
U paleti tako možete kombinirati plavo, sivo, crno i bijelo sjenilo koje ga čini zgodnim dodatkom u kozmetičkoj torbici jer je koristan za uljepšavanje prilikom dana, ali i za nešto izražajniji make-up.
Cijena palete posvećene fanovima Fejsa jest $60, a u opticaju je samo 1650 komada. Preostaje samo za vidjeti koja kozmetička kuća će napraviti sljedeći korak i u svoju ponudu ubaciti sjajilo u bojama YouTube-a ili pak lak za nokte po uzoru na Twitter.
In this article:facebook, make-up, paleta, sjenilo za oči, šminka, yves saint laurent
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login