Tradicionalni koncert održan je u katoličkoj katedrali u Skoplju, a u Multimedijalnom centru Maloj stanici otvorena je izložba fotografija "Orgulje u Hrvatskoj".
Mario Petestegi na orguljama i Marin Zokić na trubi svirali su djela J. S. Bacha, M. A. Charpentiera, E. Morriconea, E. Gigouta, i J. Clarkea i zaslužili dugotrajni pljesak oduševljene publike.
Osim ljubitelja glazbe, na koncertu su bili i predstavnici makedonske Vlade, vjerskih zajednica, diplomatskog zbora i Zajednice Hrvata, koje su pozdravili skopski biskup Kiro Stojanov i hrvatski veleposlanik Ivo Kujundžić.
Jednaku pozornost pobudila je i izložba fotografija "Orgulje u Hrvatskoj" autora Maria Perestegija, koji je prigodom otvorenja istaknuo da su na dvadesetak fotografija prikazane orgulje stare od 250 do 300 godina, uglavnom iz Hrvatskog zagorja i Istre te jedne izvanredno vrijedne orgulje iz Dubrovnika.
Upravo zbog starosti orgulja, kako je istaknuo Perestegi, izložba je pobudila veliko zanimanje u Bruxellesu jer se u bogatoj zapadnoj Europi krajem 19. stoljeća stari instrumenti nisu cijenili i zamjenjivali su ih novima. Srećom, Hrvatska nije imala takve mogućnosti i zato danas ima takvo bogatstvo starih instrumenata, rekao je.
(Hina)
Mario Petestegi na orguljama i Marin Zokić na trubi svirali su djela J. S. Bacha, M. A. Charpentiera, E. Morriconea, E. Gigouta, i J. Clarkea i zaslužili dugotrajni pljesak oduševljene publike.
Osim ljubitelja glazbe, na koncertu su bili i predstavnici makedonske Vlade, vjerskih zajednica, diplomatskog zbora i Zajednice Hrvata, koje su pozdravili skopski biskup Kiro Stojanov i hrvatski veleposlanik Ivo Kujundžić.
Jednaku pozornost pobudila je i izložba fotografija "Orgulje u Hrvatskoj" autora Maria Perestegija, koji je prigodom otvorenja istaknuo da su na dvadesetak fotografija prikazane orgulje stare od 250 do 300 godina, uglavnom iz Hrvatskog zagorja i Istre te jedne izvanredno vrijedne orgulje iz Dubrovnika.
Upravo zbog starosti orgulja, kako je istaknuo Perestegi, izložba je pobudila veliko zanimanje u Bruxellesu jer se u bogatoj zapadnoj Europi krajem 19. stoljeća stari instrumenti nisu cijenili i zamjenjivali su ih novima. Srećom, Hrvatska nije imala takve mogućnosti i zato danas ima takvo bogatstvo starih instrumenata, rekao je.
(Hina)
In this article:
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login