Jeste li već vidjeli sliku vašeg prijatelja u reklami na Facebooku?
U posljednje vrijeme to se sve češće događa mnogim korisnicima te popularne socijalne mreže. Korisnici koji smatraju da Facebook time krši njihovo pravo na privatnost počeli su protiv takvih oglasa žestoko protestirati.
Blogerica Cheryl Smith jedna je od prvih koja je otkrila da se njezina fotografija koristila u oglasu za usluge pronalaženja partnera. Njezin muž bio je taj koji je naišao na oglas.
Vaše lice može se pojaviti i u reklami za IQ kviz ili za usluge pronalaženja partnera marketinških stručnjaka SocialReach i SocialHour. Facebook je blokirao ove kampanje ali nije se ništa uradilo da se i u budućnosti reklamne agencije spriječe u iskorištavanju vaše osobne fotografije na Facebooku.
Facebook je službeno izjavio da će se za takve reklame morati tražiti dopuštenje vlasnika fotografije koju netko želi iskoristiti. Još uvijek, međutim, nema nikakvih podataka da je itko tražio dopuštenje korištenja nečije slike prije nego ju je stavio u oglas.
– Našao sam svoju sliku na stranici koja me tražila da riješim IQ test, ali što se može učiniti? – kaže korisnik Facebooka Steven A Smith.
Ovakve reklame nisu uvijek tako pametne i osobne kako oglašivači misle.
Danac Hans Peter Nielsen, također korisnik Facebooka, komentirao je ovaj slučaj:
– Mislio sam da je Facebook riješio ovu zbrku. No, upravo sam naišao na oglas koji koristi sliku mog muškog prijatelja uz tekst: "Hej Hans, misliš da je Sune seksi?".
Bilo koja treća strana koja može pristupiti nečijim osobnim podacima, ima mogućnost koristiti fotografije bez traženja dopuštenja.
Kako biste izbjegli ovakav rizik, kliknite na "aplikacije" u donjem lijevom kutu Facebook stranice i odstranite sve aplikacije koje više ne koristite, ili sve njih.
(www.metro-portal.hr)
U posljednje vrijeme to se sve češće događa mnogim korisnicima te popularne socijalne mreže. Korisnici koji smatraju da Facebook time krši njihovo pravo na privatnost počeli su protiv takvih oglasa žestoko protestirati.
Blogerica Cheryl Smith jedna je od prvih koja je otkrila da se njezina fotografija koristila u oglasu za usluge pronalaženja partnera. Njezin muž bio je taj koji je naišao na oglas.
Vaše lice može se pojaviti i u reklami za IQ kviz ili za usluge pronalaženja partnera marketinških stručnjaka SocialReach i SocialHour. Facebook je blokirao ove kampanje ali nije se ništa uradilo da se i u budućnosti reklamne agencije spriječe u iskorištavanju vaše osobne fotografije na Facebooku.
Facebook je službeno izjavio da će se za takve reklame morati tražiti dopuštenje vlasnika fotografije koju netko želi iskoristiti. Još uvijek, međutim, nema nikakvih podataka da je itko tražio dopuštenje korištenja nečije slike prije nego ju je stavio u oglas.
– Našao sam svoju sliku na stranici koja me tražila da riješim IQ test, ali što se može učiniti? – kaže korisnik Facebooka Steven A Smith.
Ovakve reklame nisu uvijek tako pametne i osobne kako oglašivači misle.
Danac Hans Peter Nielsen, također korisnik Facebooka, komentirao je ovaj slučaj:
– Mislio sam da je Facebook riješio ovu zbrku. No, upravo sam naišao na oglas koji koristi sliku mog muškog prijatelja uz tekst: "Hej Hans, misliš da je Sune seksi?".
Bilo koja treća strana koja može pristupiti nečijim osobnim podacima, ima mogućnost koristiti fotografije bez traženja dopuštenja.
Kako biste izbjegli ovakav rizik, kliknite na "aplikacije" u donjem lijevom kutu Facebook stranice i odstranite sve aplikacije koje više ne koristite, ili sve njih.
(www.metro-portal.hr)
In this article:facebook, fejs, metro-portal, mreža, oglasi, privatnost, reklame, slike, socijalna mreža
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login