Microsoftova tražilica Live Search nikako nije mogla konkurirati najpoznatijim pretraživačima poput Google-a. Izvršni direktor Microsofta Steve Ballmer naveo je kako je pokretanje Binga u završnoj fazi i kako će nova tražilica svima biti dostupna od srijede, 3. lipnja.
Microsoft je razmatrao dva imena za novi pretraživač. Iako mu je kodno ime bilo Kumo, čelnici kompanije su se ipak odlučili za Bing.
Sami donosite odluke
Bing će se od drugih tražilica razlikovati po mogućnosti da korisniku dozvoli donošenje odluka. Novost je i navigacija, a traženi pojmovi se sortiraju po kategorijama. Nudi se mogućnost „brzih odgovora“, preko kojih možete saznati vremensku prognozu ili vrijeme na drugom kraju svijeta, tečaj valute ili vrijeme polijetanja aviona koji vas zanima.
Sve teme i sadržaje koji vas zanimaju možete označiti kvačicama pomoću kojih ćete lakše doći nazad na željene stranice, a zanimljivost je i opcija shopping koja će vam osim kratkog opisa omogućiti i detaljne specifikacije željenog proizvoda.
Pripremite se na jaku kampanju
Slijedi i jaka reklamna kampanja, za koju kompanja misli potrošiti oko 100 milijuna eura za televizijske, radijske i tiskane reklame.
Kampanja će se voditi na pozitivan način, što znači da se neće previše vremena provesti omalovažavajući tuđi proizvod. Korisnicima će na „pristojan“ način sugerirati da korištenjem postojećih alata ostaju limitirani za neke sadržaje koji se nude na webu.
Službeno bi se Bing od srijede trebao nuditi kao mogućnost korisnicima interneta diljem svijeta.
Microsoft je razmatrao dva imena za novi pretraživač. Iako mu je kodno ime bilo Kumo, čelnici kompanije su se ipak odlučili za Bing.
Sami donosite odluke
Bing će se od drugih tražilica razlikovati po mogućnosti da korisniku dozvoli donošenje odluka. Novost je i navigacija, a traženi pojmovi se sortiraju po kategorijama. Nudi se mogućnost „brzih odgovora“, preko kojih možete saznati vremensku prognozu ili vrijeme na drugom kraju svijeta, tečaj valute ili vrijeme polijetanja aviona koji vas zanima.
Sve teme i sadržaje koji vas zanimaju možete označiti kvačicama pomoću kojih ćete lakše doći nazad na željene stranice, a zanimljivost je i opcija shopping koja će vam osim kratkog opisa omogućiti i detaljne specifikacije željenog proizvoda.
Pripremite se na jaku kampanju
Slijedi i jaka reklamna kampanja, za koju kompanja misli potrošiti oko 100 milijuna eura za televizijske, radijske i tiskane reklame.
Kampanja će se voditi na pozitivan način, što znači da se neće previše vremena provesti omalovažavajući tuđi proizvod. Korisnicima će na „pristojan“ način sugerirati da korištenjem postojećih alata ostaju limitirani za neke sadržaje koji se nude na webu.
Službeno bi se Bing od srijede trebao nuditi kao mogućnost korisnicima interneta diljem svijeta.
In this article:alat, aplikacija, Bing, Google, Microsoft, pretraživanje, web, Yahoo
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login