Svi volimo igrati pantomimu, bilo u paru ili u grupi, igra je zanimljiva i živahna. Iz Iskona su se također odlučili poigrati te usput predstaviti novi trio usluga: povoljnije telefoniranje, neograničen pristup internetu te zabavnu digitalnu televiziju.
„Super vijest je promotivna akcija u kojoj svi novi korisnici su u mogućnosti dobiti Trio paket po cijeni Duo paketa te koristiti HBO programe bez dodatne naknade. Akcije traje od 20. ožujka do kraja travnja“, kaže Đurđica Vućković iz Iskona.

Novi spot za promotivnu kampanju je režirao uspješni redatelj Antun Nuić, a Iskonov super urbani duo glumaca su Csilla Barath Bastaić i Petar Konkoj koji kroz pantomimu objašnjavaju što Iskon nudi.
„Atmosfera na snimanju je super i mislim da će biti jako slatka reklama. Mene su odabrali vjerojatno zbog energije i stylinga kojim pridonosim cijelom konceptu“, rekla je Csilla.

Petar, inače student glume i lutkarstva na Umjetničkoj akademiji u Osijeku u spotu svojoj prijateljici Csilli, koja se baš i ne razumije u tehnologije objašnjava Iskonovu ponudu.
„Glumci koje smo odabrali su predstavnici urbanog plemena i one publike kojoj se mi želimo obraćati. Kad ih vidite, to je ono što mi želimo biti: mladi, urbani, otkačeni, pomaknuti i neobavezni", kaže Vučković.
„Super vijest je promotivna akcija u kojoj svi novi korisnici su u mogućnosti dobiti Trio paket po cijeni Duo paketa te koristiti HBO programe bez dodatne naknade. Akcije traje od 20. ožujka do kraja travnja“, kaže Đurđica Vućković iz Iskona.

Novi spot za promotivnu kampanju je režirao uspješni redatelj Antun Nuić, a Iskonov super urbani duo glumaca su Csilla Barath Bastaić i Petar Konkoj koji kroz pantomimu objašnjavaju što Iskon nudi.
„Atmosfera na snimanju je super i mislim da će biti jako slatka reklama. Mene su odabrali vjerojatno zbog energije i stylinga kojim pridonosim cijelom konceptu“, rekla je Csilla.

Petar, inače student glume i lutkarstva na Umjetničkoj akademiji u Osijeku u spotu svojoj prijateljici Csilli, koja se baš i ne razumije u tehnologije objašnjava Iskonovu ponudu.
„Glumci koje smo odabrali su predstavnici urbanog plemena i one publike kojoj se mi želimo obraćati. Kad ih vidite, to je ono što mi želimo biti: mladi, urbani, otkačeni, pomaknuti i neobavezni", kaže Vučković.
In this article:anton nuić, csilla barath bastaić, HBO, iskon, paket, petar konkoj, spot
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login