Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Što žene žele čitati?

Odgovor je potražio Weekend Media Festival.

Na pitanje su pokušale odgovoriti urednice ženskih časopisa u regiji. Tako su na raspravu bile pozvane Vladimira Mirković-Blažević (Elle), Dubravka Tomeković-Aralica (Gloria-grupa), Martina Starčević (24 sata), Beba Dragić (Story, Srbija), Gordana Sredojević (Delo-revije, Slovenija) i Elameri Škrgić-Mikulić (Azra, BiH). Moderatorica je bila voditeljica i pjevačica Ida Prester.

Svaka se urednica stalno isto pita, a došle su do različitih odgovora.

Lijepa na naslovnici

– Žene žele čitati različite stvari, ovisno o tome što je pomodno, ali jedno znam, na naslovnicama žele gledati lijepe žene da bi ih komentirale – rekla je Beba Dragić.

Tako se otvorio i vječni problem uljepšavanja PhotoShopom te nerealne slike žene koja se šalje medijima. Nakon što su zasipane brojnim ljepoticama, dijetama, vježbanjem, modom i šminkom one se uspoređuju sa savršenim ženama s naslovnice te ih nastoje kopirati. Iako sve čitateljice znaju da su fotografije dotjerane, i dalje im se po glavi mota misao "kako je ona lijepa".

– U Sloveniji ne prolaze neretuširane fotografije jer žene kupuju očima – rekla je Sredojević.

Prenositi dušu u novine

Zbog potrebe za silikonskom ljepotom žene postaju klonovi, odbacujući autentičnost. Međutim, to se neće dogoditi ako se novine čitaju sa zdravim razumom.

– U novine treba prenositi dušu jer mi, žene na Balkanu, to imamo. Informirane smo, lijepe i trebamo biti zadovoljne – rekla je Škrgić-Mikulić.

Prijateljice i intuicija

Urednice su zaključile kako je ono što čitateljice žele promjenjivo, a da one slučajno znaju što žene žele, već bi bile milijarderke.

– Ono što moje prijateljice i ja želimo čitati vjerojatno žele i naše čitateljice – rekla je Aralica.

Ipak, s njom se nije složila urednica srpskog Storyja Beba Dragić.

– Katkad ne želim čitati ono što znam da "moje" čitateljice žele. Povodim se za intuicijom, ispadne da je naklada velika i svi su sretni – otkrila je Dragić.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Predstavljamo

Novim sloganom i novom kampanjom #PrirodnoJa, Studena potiče pojedince, životne istraživače, da budu upravo ono što jesu.

Obitelj

Budi Fresh! za naš keš sretnu dobitnicu nagradio s godišnjim shoppingom od 24 tisuće kuna.

Fashion report

Jednostavan a atraktivan nakit koji se poigrava geometrijskim oblicima.

Dobar posao

Tema sukoba je: Original vs kopija.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.