Na pitanje su pokušale odgovoriti urednice ženskih časopisa u regiji. Tako su na raspravu bile pozvane Vladimira Mirković-Blažević (Elle), Dubravka Tomeković-Aralica (Gloria-grupa), Martina Starčević (24 sata), Beba Dragić (Story, Srbija), Gordana Sredojević (Delo-revije, Slovenija) i Elameri Škrgić-Mikulić (Azra, BiH). Moderatorica je bila voditeljica i pjevačica Ida Prester.
Svaka se urednica stalno isto pita, a došle su do različitih odgovora.
Lijepa na naslovnici
– Žene žele čitati različite stvari, ovisno o tome što je pomodno, ali jedno znam, na naslovnicama žele gledati lijepe žene da bi ih komentirale – rekla je Beba Dragić.
Tako se otvorio i vječni problem uljepšavanja PhotoShopom te nerealne slike žene koja se šalje medijima. Nakon što su zasipane brojnim ljepoticama, dijetama, vježbanjem, modom i šminkom one se uspoređuju sa savršenim ženama s naslovnice te ih nastoje kopirati. Iako sve čitateljice znaju da su fotografije dotjerane, i dalje im se po glavi mota misao "kako je ona lijepa".
– U Sloveniji ne prolaze neretuširane fotografije jer žene kupuju očima – rekla je Sredojević.
Prenositi dušu u novine
Zbog potrebe za silikonskom ljepotom žene postaju klonovi, odbacujući autentičnost. Međutim, to se neće dogoditi ako se novine čitaju sa zdravim razumom.
– U novine treba prenositi dušu jer mi, žene na Balkanu, to imamo. Informirane smo, lijepe i trebamo biti zadovoljne – rekla je Škrgić-Mikulić.
Prijateljice i intuicija
Urednice su zaključile kako je ono što čitateljice žele promjenjivo, a da one slučajno znaju što žene žele, već bi bile milijarderke.
– Ono što moje prijateljice i ja želimo čitati vjerojatno žele i naše čitateljice – rekla je Aralica.
Ipak, s njom se nije složila urednica srpskog Storyja Beba Dragić.
– Katkad ne želim čitati ono što znam da "moje" čitateljice žele. Povodim se za intuicijom, ispadne da je naklada velika i svi su sretni – otkrila je Dragić.
Svaka se urednica stalno isto pita, a došle su do različitih odgovora.
Lijepa na naslovnici
– Žene žele čitati različite stvari, ovisno o tome što je pomodno, ali jedno znam, na naslovnicama žele gledati lijepe žene da bi ih komentirale – rekla je Beba Dragić.
Tako se otvorio i vječni problem uljepšavanja PhotoShopom te nerealne slike žene koja se šalje medijima. Nakon što su zasipane brojnim ljepoticama, dijetama, vježbanjem, modom i šminkom one se uspoređuju sa savršenim ženama s naslovnice te ih nastoje kopirati. Iako sve čitateljice znaju da su fotografije dotjerane, i dalje im se po glavi mota misao "kako je ona lijepa".
– U Sloveniji ne prolaze neretuširane fotografije jer žene kupuju očima – rekla je Sredojević.
Prenositi dušu u novine
Zbog potrebe za silikonskom ljepotom žene postaju klonovi, odbacujući autentičnost. Međutim, to se neće dogoditi ako se novine čitaju sa zdravim razumom.
– U novine treba prenositi dušu jer mi, žene na Balkanu, to imamo. Informirane smo, lijepe i trebamo biti zadovoljne – rekla je Škrgić-Mikulić.
Prijateljice i intuicija
Urednice su zaključile kako je ono što čitateljice žele promjenjivo, a da one slučajno znaju što žene žele, već bi bile milijarderke.
– Ono što moje prijateljice i ja želimo čitati vjerojatno žele i naše čitateljice – rekla je Aralica.
Ipak, s njom se nije složila urednica srpskog Storyja Beba Dragić.
– Katkad ne želim čitati ono što znam da "moje" čitateljice žele. Povodim se za intuicijom, ispadne da je naklada velika i svi su sretni – otkrila je Dragić.
You must be logged in to post a comment Login