Zanimljiv editorijal objavljen je ovih dana u francuskom izdanju modnog časopisa Elle. Genijalac modnog svijeta Karl Lagerfeld uz pomoć manekenki Saskie de Brauw i Caroline Brasch Nielsen fotkama je ovjekovječio radnje uobičajene za svakodnevicu 'običnih' ljudi.

Tako se i odlučio po prvi u životu ikad otići i u dućan. Izjavio je kako je fasciniran s činjenicom što se sve može kupiti u supermarketu i kako bi se vrlo lako moglo udebljati i 20 kilograma uz pomoć tamo prisutnih artikala.

Djevojke su bile odjevene u njegovu cijenom pristupačniju liniju odjeće Karl koja je za prodaju dostupna isključivo preko interneta. Ideja je bila prikazati slavnoga Karla u svakodnevnim radnjama.

Obučen u svoj prepoznatljiv outfit uz pratnju dviju ljepotica, Karl je tako popio kavu na terasi kafića i zavirio u francuske dnevne sportske novine.

Također se odlučio i na vožnju automobilom kojim nije upravljao, kako sam kaže, od svoje 18. godine života. Uz pomoć Saskie i Caroline i to je donekle uspio.

Tako se i odlučio po prvi u životu ikad otići i u dućan. Izjavio je kako je fasciniran s činjenicom što se sve može kupiti u supermarketu i kako bi se vrlo lako moglo udebljati i 20 kilograma uz pomoć tamo prisutnih artikala.
Djevojke su bile odjevene u njegovu cijenom pristupačniju liniju odjeće Karl koja je za prodaju dostupna isključivo preko interneta. Ideja je bila prikazati slavnoga Karla u svakodnevnim radnjama.
Obučen u svoj prepoznatljiv outfit uz pratnju dviju ljepotica, Karl je tako popio kavu na terasi kafića i zavirio u francuske dnevne sportske novine.
Također se odlučio i na vožnju automobilom kojim nije upravljao, kako sam kaže, od svoje 18. godine života. Uz pomoć Saskie i Caroline i to je donekle uspio.
In this article:Caroline Brasch Nielsen, editorijal, elle, karl lagerfeld, Saskia de Brauw, supermarket

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login