Globalna zarada ljepšega spola sa sadašnjih će pet bilijardi dolara do 2014. godine porasti na 18 bilijardi dolara, kaže se u izvještaju Svjetske banke. To je više nego dvostruki iznos procijenjenog bruto-društvenog proizvoda Kine i Indije zajedno za tu godinu.
Della – korak unatrag
Ta bi rastuća ekonomska snaga trebala zaintrigirati tvrtke, koje bi se, logično, morale usredotočiti na taj tržišni potencijal. No događa se suprotno: poduzeća podcjenjuju žene, a ženski proizvodi nastaju tako da se oni namijenjeni muškarcima oboje u ružičasto, kaže Michael Silverstein, partner u Bostonskoj konzultantskoj grupi i suautor knjige “Žene žele više”, bazirane na rezultatima njezinih studija.
Spominje i primjer kompanije Dell Computers. Ona je u svibnju pokrenula internetsku stranicu nazvanu Della. Cilj je bio potaknuti žensku potrošnju, ali problem je bio u tome što su mnogi napisi bili uvredljivi pa je sajt brzo ukinut. Primjerice, “Ovdje ćete naći notebook koji može mnogo više od provjere elektroničke pošte”.
No područje u kojem su žene daleko najfrustriraniji potrošači jesu financije, koje se najlošije povezuju sa ženama. A to je problem, veli Silverstein, ako znamo da žene globalno troše 20 bilijardi dolara godišnje, a ta će se potrošnja do 2014. godine popeti na 28 bilijardi dolara. Diljem svijeta sve je veći broj žena koje potiču gospodarstva svojih država. Primjerice, u Kini je unatoč globalnoj recesiji potrošnja porasla za 15 posto, i to najviše zbog žena mlađih od 35 godina.
Ljepši spol vraća kredite
Žene diljem razvijenog počinju zarađivati jednako kao i muškarci, ako ne i više od njih. U najrazvijenijem svjetskom tržištu, Sjedinjenim Američkim Državama, žene čine polovinu radnog stanovništva, a uskoro bi trebale i postati većina. Ipak, još nisu postigle ravnopravnost. Rukovodeća mjesta i dalje su uglavnom rezervirana za muškarce, a žene zarađuju 77 posto plaća svojih muških kolega.
U zemljama u razvoju prema ženama je usmjerena većina financijskih programa namijenjenih spašavanju obitelji od siromaštva. Mali, kratkoročni zajmovi daju se gotovo isključivo ženama jer studije pokazuju kako je kod njih puno veća vjerojatnost da će novac uložiti za dobrobit obitelji te, najvažnije, da će ga vratiti.
Više na Profitiraj.hr
Della – korak unatrag
Ta bi rastuća ekonomska snaga trebala zaintrigirati tvrtke, koje bi se, logično, morale usredotočiti na taj tržišni potencijal. No događa se suprotno: poduzeća podcjenjuju žene, a ženski proizvodi nastaju tako da se oni namijenjeni muškarcima oboje u ružičasto, kaže Michael Silverstein, partner u Bostonskoj konzultantskoj grupi i suautor knjige “Žene žele više”, bazirane na rezultatima njezinih studija.
Spominje i primjer kompanije Dell Computers. Ona je u svibnju pokrenula internetsku stranicu nazvanu Della. Cilj je bio potaknuti žensku potrošnju, ali problem je bio u tome što su mnogi napisi bili uvredljivi pa je sajt brzo ukinut. Primjerice, “Ovdje ćete naći notebook koji može mnogo više od provjere elektroničke pošte”.
No područje u kojem su žene daleko najfrustriraniji potrošači jesu financije, koje se najlošije povezuju sa ženama. A to je problem, veli Silverstein, ako znamo da žene globalno troše 20 bilijardi dolara godišnje, a ta će se potrošnja do 2014. godine popeti na 28 bilijardi dolara. Diljem svijeta sve je veći broj žena koje potiču gospodarstva svojih država. Primjerice, u Kini je unatoč globalnoj recesiji potrošnja porasla za 15 posto, i to najviše zbog žena mlađih od 35 godina.
Ljepši spol vraća kredite
Žene diljem razvijenog počinju zarađivati jednako kao i muškarci, ako ne i više od njih. U najrazvijenijem svjetskom tržištu, Sjedinjenim Američkim Državama, žene čine polovinu radnog stanovništva, a uskoro bi trebale i postati većina. Ipak, još nisu postigle ravnopravnost. Rukovodeća mjesta i dalje su uglavnom rezervirana za muškarce, a žene zarađuju 77 posto plaća svojih muških kolega.
U zemljama u razvoju prema ženama je usmjerena većina financijskih programa namijenjenih spašavanju obitelji od siromaštva. Mali, kratkoročni zajmovi daju se gotovo isključivo ženama jer studije pokazuju kako je kod njih puno veća vjerojatnost da će novac uložiti za dobrobit obitelji te, najvažnije, da će ga vratiti.
Više na Profitiraj.hr
You must be logged in to post a comment Login