Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Tajna uspjeha Urban salona

Krešimir Bezjak otkriva zašto je njihova kvaliteta priznata u svijetu

Vlasnik tvrtke Urban, Krešimir Bezjak, slovi za jednog od najutjecajnijih frizera regije. Nositelj je brojnih svjetskih i domaćih priznanja. Dolazi iz obitelji koja se više od 50 godina bavi frizerstvom, a sam djeluje više od 20 godina na internacionalnoj i domaćoj sceni. Koja je tajna uspjeha Urban frizerskih salona i zašto je njihova kvaliteta priznata u svijetu, saznali smo iz prve ruke, od Krešimira Bezjaka.

Kada i kako nastaje Urban?

Tvrtka Urban nastala je prije 10 godina. Moja obitelj frizerstvom se bavi već više od 50 godina i iako sam praktički odrastao u frizerskom salonu moj razvojni put trajao je relativno dugo – od eminentnih zagrebačkih salona, Munchena i Londona, bezbroj edukacija, nastupa i suradnje s najvećim imenima struke. Trebalo je sve to doživjeti i preživjeti da bih osjetio spremnost i sigurnost za pokretanje vlastite tvrtke.

Temeljne vrijednosti poslovanja, kako vas doživljavaju?

Od samih početaka osnovna misao u Urbanu je da našim klijentima ponudimo vrhunsko frizerstvo, maksimalno profesionalan pristup i uslugu – po korektnim cijenama. To je uostalom prepoznalo više od 15.000 klijenata koji nas posjećuju.



Iz profesionalnog aspekta, unutar tvrtke posluje i Urban akademija u sklopu koje se neprestano usavršava velik broj vlasnika ostalih salona i koja nekoliko puta godišnje lansira vlastite kolekcije frizura te održavamo brojne nastupe i seminare.

Što biste u razvoju istaknuli kao najvažnije?

Tvrtka Urban nije nastala naglo već se kontinuirano i planski nadograđivala i razvijala. Počeli smo s jednim salonom u Zagrebu pa smo nakon nekoliko godina otvorili i salon u Splitu. Tada se pojavila potreba za uvođenjem standarda poslovanja te je nastala Urban akademija na kojoj školujemo vlastiti kadar. Kao korak dalje u poboljšanju usluge i zadovoljavanju viših standarda poslovanja, prije 6 godina informatizirali smo cijelu tvrtku i izradili vlastiti kompjuterski program. Otvorili smo još dva salona u Zagrebu tako da ih sada u Hrvatskoj imamo četiri. Kao jedan od najkrupnijih poslovnih koraka bilo je lansiranje vlastite linije kozmetike za kosu koja je vrlo brzo postala sinonimom kvalitete i prepoznata je od strane naših klijenata, alii šire.

Prije dvije godine svoje poslovanje proširili smo i na područje EU, uskladili smo cijelo poslovanje tvrtke s EU regulativama, dobili sve certifikate za kozmetiku i dobili status izvoznika.



Što vam pomaže da prebrodite krizu?


U krizi nam najviše pomaže, ako se uopće to može tako reći, da smo sve ekspanzije financirali iz dobiti, vlastitim novcem, da smo kao tvrtka neovisni što nas čini vrlo fleksibilnim i prilagodljivim tržištu te apsolutna činjenica da nikada nismo klonuli duhom.

Što vas najviše veseli u radu s klijentima?

U radu s klijentima oduvijek njegujemo individualni pristup i svakom poslu prethodi konzultacija s klijentom. Maksimalno smo posvećeni svakoj pojedinoj klijentici i pratimo njezino zadovoljstvo i nakon izvršene usluge, pamtimo svako ime i potrebe, a najveća satisfakcija je njihovo zadovoljstvo.

Sa druge strane, kako je rasla naša tvrtka, tako je rastao i broj naših klijenata i činjenica da sve što radimo činimo upravo radi njih. Činjenica da oni to prepoznaju kao dobro, daje nam novi poticaj i motivaciju za daljnje stvaranje.

Po čemu je Urban osobit?

Urban je osobit iz mnogo aspekata. Imamo nekoliko salona na vrhunskim lokacijama u kojima rade visokoobrazovani frizeri. Od 30-tak zaposlenih samo su dvoje pomoćni radnici, a i oni već imaju višegodišnje iskustvo. Sve ostalo su frizeri, vrlo često majstori frizeri što čini natprosječnu koncentraciju izrazito iskusnih zaposlenika što u konačnici rezultira vrlo visokom razinom usluge i zadovoljstvom klijenata.



Urban akademija također je dio te osobitosti jer kao tvrtka ne ovisimo o kadru na tržištu već ga sami stvaramo i neprestano educiramo.

Vlastita kozmetika za kosu vrlo je važna jer smo našim klijentima osigurali kozmetiku koja zadovoljava sve njihove potrebe, ekskluzivna je, profesionalna i definitivno pojačava lojalost naših klijenata.

Mora se napomenuti da je recepture Urban preparata osmišljena za kosu našeg podneblja i na njoj testirana jer je dobro poznato da se struktura i potrebe kose regionalno drastično razlikuju ovisno o klimi i kvaliteti vode.



URBAN kontinuirano razvija vlastite kolekcija frizura kako bi klijentima ponudio što veći izbor. Ovo su samo neke od frizura iz nove kolekcije vjenčanih frizura.

Planovi za budućnost?

Obzirom da smo u desetgodišnjem radu razvili apsolutno primjenjivi i efikasan know how, da posjedujemo golemi potencijal u ljudstvu, akademiji i kozmetici, bilo bi šteta ne proširiti svoje djelovanje i pozicionirati se na regionalnom nivou. Do sada smo razvili i uspješno franšizno poslovanje pa smatram da će to biti jedan od načina širenja ali smo naravno, zainteresirani i za opciju dotoka novog kapitala jer smo u nekim aspektima na granici kada je poslovanje malo preveliko da bi ostalo u okvirima obiteljske tvrtke.



Ovoliki uspjeh frizerskih salona Urban dokazuju brojne strukovne nagrade, obnašanje prestižnih strukovnih funkcija vlasnika, organizaciju brojnih frizerskih i humanitarnih događanja, svjetski uspjesi Urban tima i zadovoljni korisnici Urban kozmetičkih proizvoda, a sve to ne bi bilo moguće da se svi u Urban salonima ne trude kao da su na početku!

Više o samoj tvrtki, Urban proizvodima, salonima i frizurama saznajte na njihovoj službenoj stranici.

Proizvode Urban Professional Formula možete nabaviti u svim salonima Urban i ljekarnama Lavanda Mia.

OSVOJITE MAKEOVER ILI PROIZVODE ZA KOSU

URBAN vam poklanja pregršt nagrada, od kojih jednu možete osvojiti baš Vi!

1 x makeover u URBAN salonu u Zagrebu (Škrlčeva 33a ili Ilica 115). Nagrada uključuje uslugu po želji dobitnika – šišanje, bojanje/izradu pramenova, tretman i frizuru, za jednu osobu

1 x makeover u URBAN salonu u Splitu (Kavanjinova 1). Nagrada uključuje uslugu po želji dobitnika – šišanje, bojanje/izradu pramenova, tretman i frizuru, za jednu osobu

1 x URBAN Repair Set – poklon paket originalnih URBAN proizvoda za njegu kose (Repair šampon, regenerator i masku)- podizanje nagrade u salonu u Splitu

1 x URBAN Repair Set – poklon paket originalnih URBAN proizvoda za njegu kose (Repair šampon, regenerator i masku)- podizanje nagrade u salonu u Zagrebu

Rok iskoristivosti nagrade je do 1. lipnja, 2013.

Ukoliko želite osvojiti jednu od ovih nagrada lajkajte Facebook stranicu Urban salona te pošaljite mail s točnim odgovorom na [email protected] s naslovom URBAN te navedite sljedeće podatke: ime i prezime, korisničko ime na She.hr-u, broj mobitela i svoju punu adresu.

Kojih pet linija proizvoda URBAN Professional Formula proizvode frizerski saloni URBAN?

Odgovor na ovo pitanje pronaći ćete na službenoj stranici Urban salona.

Vaše prijave primamo do 25. travnja 2013., nakon čega ćemo objaviti imena dobitnika.

Dobitnice su:
1. Makeover u Urban salonu u Zagrebu osvojila je Katarina Brekalo.
2. Makeover u Urban salonu u Splitu osvojila je Tea Radić.
3. Urban Repair set u Urban salonu u Zagrebu podići će Barbara Ukas.
4. Urban Repair set u Urban salonu u Splitu podići će Marina Dubravčić.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Hladnoća izvana i suhi zrak grijanih prostorija najveći su neprijatelj vaše kose.

Savjeti i preporuke

Jako sunce, UV zračenje, slana ili klorirana voda, znoj, zaštitne kreme i pijesak utječu na našu kosu te je često ostavljaju suhom i teškom.

Beauty report

Pravilnom njegom i prehranom do duge, guste i zdrave kose.

Savjeti i preporuke

Klorane, vodeći europski ljekarnički brend za njegu kose poznat po posvećenosti očuvanju okoliša te botaničkom naslijeđu predstavlja novu liniju proizvoda s organskim Tamanu i...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.