Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Tajna uspjeha velikih frizerskih stručnjaka

U susret Hairstyle News 2011 festivala – razgovor s Keune i La Biosthetique.

Na ovogodišnjem, 8. međunarodnom frizerskom festivalu – Hairstyle News 2011, koji se tradicionalno održava od 12. do 13. ožujka u hotelu Kvarner, u Opatiji, okupiti će se frizerska struka ne samo iz Hrvatske, Slovenije već i šire regije. Generalni pokrovitelj festivala je Keune Haircosmetics.

Uska suradnja frizera i proizvođača frizerskih proizvoda oduvijek je bila krucijalni element uspjeha, što je vidljivo i po festivalskom programu koji sadrži nekoliko stručnih seminara koje zajedno drže frizeri – članovi određenih frizerskih akademija te njihovi partneri – renomirane kompanije, istaknuti proizvođači frizerskih proizvoda čija kvaliteta uvelike doprinosi finalnom rezultatu rada mnogih frizera.

Upravo kako bismo vam otkrili koja je tajna uspjeha ne samo jedne takve kompanije nego i njihovog partnerstva s velikim frizerskim akademijama ali i malim frizerskim salonima, porazgovarali smo sa Sanjom Varlaj, menadžericom profesionalnog tržišta za brand Keune unutar tvrtke Colori Tinta, te s Ivonom Mišić Lokar, country managerom za tvrtku La Biosthetique koja zajedno s MI Hair akademijom u subotu 12. ožujka predstavlja Mirror kolekciju za proljeće-ljeto 2011.



SANJA VARLAJ, Colori Tinta / Keune, manager profesionalnog tržišta


U nedjelju 13. ožujka u 15 sati na seminaru naziva Keune Trend kolekcija Antipodes će Jeroen Struijlaart, gost iz Keune Studio Internationala, u suradnji s kreativnim timom Keune Akademije Hrvatska, predstaviti najnoviju Keune Trend kolekciju Antipodes. U godini koja dolazi prevladavaju mirnoća i osjećajnost te sofisticirani chic. Na ovoj će prezentaciji biti prikazan prvi dio kolekcije Understated Chic koji karakterizira jednostavnost čistih linija i prirodan izričaj dorađen do savršenstva. Tehnike bojenja kose atraktivne su, a opet jednostavne za primjenu. Nijanse koje Keune predlaže kreću se u rasponu od poznate Keune blond do zagasito bakrenih i čokoladnih nijansi. Vjerujući u raznolikost ljudske prirode Keune tim istražuje granice osobnosti u kojima se često racionalno susreće s instinktivnim u svoj snazi i veličini.

1. Koje su tri najbitnije stvari koje su važne za uspjeh frizerskog salona, te na koji način vi sudjelujte u procesu stvaranja vrijednosti za frizerske salone?

Za uspješno poslovanje frizerskog salona bitni su mnogi elementi koji se trebaju posložiti u mozaik. To nije specifično samo za frizerski biznis već općenito. Izdvojila bih svakako ljude, tj. djelatnike te razinu njihove edukacije i motiviranost. Zbog važnosti tog segmenta to je ujedno i najveći izazov svim vlasnicima salona i tu najčešće imamo upite od naših dugogodišnjih klijenata koji otvaraju drugi salon ili novih klijenata koji su se odlučili raditi s nama upravo radi pristupa i filozofije rada koju njegujemo u Colori Tinta.

Naravno, bitni elementi tu su još i lokacija salona koja treba biti odabrana u skladu s pozicioniranjem salona i vrstom klijenata koje želimo privući . Npr. trgovački centar za brza feniranja, šišanja i bojanja gdje je bitan obrtaj klijenata po danu ili neka mirnija lokacija u centru grada ili šire koja njeguje pristup koji klijentu nudi, opušteniju atmosferu sa spa elementima, masažom i sl. Gdje će možda broj klijenata po jednom frizeru biti manji dnevno ali će zato cijena usluga biti veća upravo zbog tih "dodanih vrijednosti".



Također, odabir poslovnog partnera kao kuće s kojom će salon surađivati vrlo je bitna. Ovdje se ne radi samo o kvaliteti proizvoda i širini asortiman koje nude pojedini brandovi, jer to je uvjet bez kojeg se ne može i to se podrazumijeva. Bitno je kod odabira kuće s kojom će se raditi i kakvu organizaciju prodaje ima, logistička podrška, usluga i kompetentnost prodajnih savjetnika na terenu te marketinška podrška. Uz to, edukacija koju nudi neka kuća vrlo je bitna svakom salonu jer smo kao prvi uvjet uspjeha naveli educiranost frizera. Sve ovo gore navedeno svrstava Colori Tinta u vrh tvrtki koje se bave ovom branšom jer nudimo vrhunsku edukaciju za početne i vrlo iskusne frizere i to u našoj Keune Akademiji koja je vrhunski opremljena i u kojoj radi sa šest vrhunski obrazovanih stilista koji su prošli mnogobrojne edukacije diljem svijeta. Također, filozofija Colori Tinta kroz distribuciju robne marke Keune je, biti pravi partner salonima i to je na tržištu prepoznato kroz pristup na terenu koji imaju naši prodajni predstavnici, kroz podršku kod otvaranja novih salona u kojima nudimo i vrhunski frizerski namještaj Kiela s kojim frizerima pogodujemo vrhunskim uvjetima i olakšavamo početak rada salona čije otvaranje iziskuje velike troškove. Naši novi kupci, koji se odluče za Keune kozmetiku dobivaju najpovoljnije uvjete za kupnju namještaja i na taj način su nam zahvalni jer već na samom početku poslovanja dokazuju našu filozofiju pravog poslovnog partnera salona "i u dobru i u zlu" .

Uz to, podrška se sastoji i u savjetima kod odabira početnog asortimana, cijena usluga te ostalog u skladu s pozicionioranjem salona, te u snažnoj marketinškoj podršci kroz reklamni materijal i frizerski pribor koji klijenti dobiju prilikom otvaranja salona. Branding nam je izuzetno bitan i tome posvećujemo veliku pažnju. Dakle, Keune je vodeći brand na hrvatskom tržištu upravo zbog kvalitete proizvoda, odnosa cijene i kvalitete koju pružamo i poslovne politike koja frizerima dokazuje da s njima sudjelujemo u kreiranju uspjeha njihovog salona kroz: edukaciju, fleksibilnost i razumijevanje potreba i problema naših salona, vrhunske proizvode i najbolje prodajne predstavnike na terenu.

2. Kontinuirana edukacija je bitna za profesionalce iz struke, a koliko je ključno za uspjeh biti priznati edukator?

Edukacija je za svakog frizera užasno bitna, jer se kao i svaka druga struka frizerstvo mijenja, dolaze novi trendovi, poslovanje salona i menadžerska znanja vlasnika postaju sve značajnija i mora se ostati u trendu. Biti frizer i edukator dvije su potpuno različite stvari. Jedan vrstan frizer ne mora biti dobar edukator jer za to su potrebna dodatna znanja i vještine da bi se prenijelo nešto drugima, ali da bi se bilo izvrstan edukator, mora se prvenstveno biti vrhunski frizer.



3. Na koji način se definiraju trendovi unutar vaše kuće?

Izuzetno smo ponosni da Keune Haircosmetics kao kompanija ima uspješnu poslovnu suradnju sa poznatim Institutom iz Amsterdama koji se zove Amsterdam Institute of Style i s Trend Watcherom gđom Anne Marie Commandeur koja je osvojila prestižnu nagradu Twoty Trend Analyst of the Year u kategoriji mode i dizajna. Ta suradnja bitna je iz razloga što Keune Haircosmetics sudjeluje, a ne samo prati svjetske trendove u modnoj industriji, dizajnu, arhitekturi i sl. i to onda koristi za izradu Keune Trend kolekcije. Ove se godine ta kolekcija zove Antipodes i sastoji se, kao i do sada, iz dva dijela. Prvi dio predstavlja se sada i odnosi se na proljeće i ljeto (Understated Chic), dok drugi dio kolekcije izlazi na jesen i zvati će se Raw Luxury. Prvi dio kolekcije predstaviti ćemo na Harstyle News 2011 festivalu u Opatiji u nedjelju 13. ožujka 2011. u 15 sati velikim frizerskim showom.

4. Inovativnost – da li je preduvjet uspjeha i opstanka na tržištu?

Da, inovativnost je bitna bilo da se radi o novim proizvodima ili o novim i boljim uslugama koje nudimo našim kupcima, boljim i raznovrsnijim seminarima za edukacije ili o drugim segmentima poslovanja. No, ono što je bit i glavna prednost Keune branda nama će uvijek ostati prioritet,a to je – zdrava i lijepa kosa, na prvom mjestu i tu nema kompromisa!

Ivana Mišić Lokar, La Biosthetique, country manager

U subotu 12. ožujka u 17 sati kolekciju za proljeće/ljeto 2011, pod nazivom Mirror / Ogledalo predstaviti će MI Hair Academy u suradnji s La Biosthetique. Svakodnevno gledanje kose u ogledalu frizere inspirira i daje im energiju za stvaranje novog. Pogled na kosu i lice "kroz" ogledalo nešto je neizostavno u radu i životu svakog frizera, bez obzira na to u kojem on gradu, državi ili kontinentu radi. Pogledajte i sve ćete vidjeti u ogledalu. Gledajući ogledalo često se vraćamo i u prošlost, što je za frizere veoma važno. Uzimajući elemente "iz ogledala" i kombinirajući ih s novim tehnikama MI Hair Academy stvara trendove i nove moderne frizure. Kolekciju su stvorili: Igor Čerkez, Maja Sokolić, Iva Vrdoljak, Mario Treščec i Martina Čerkez.


1. Tri najbitnije stvari koje su važne za uspjeh frizerskog salona, te na koji način vi sudjelujte u procesu stvaranja vrijednosti za frizerske salone?

Uspješan frizerski salon mora imati educirane djelatnike, dobru organizaciju rada unutar salona i fokus na klijenta. Mi dajemo kompletnu podršku u edukaciji frizera u različitim segmentima njihovog rada i interesa. Putem poslovnih seminara i individualnih savjetovanja pomažemo boljoj i učinkovitijoj organizaciji posla salona, te stalnim poticanjem osvještavamo činjenicu da je klijent fokus i bit postojanja i uspjeha frizerskog salona. Zadovoljan, informiran klijent je naš zajednički zadatak.

2. Kontinuirana edukacija je bitna za profesionalce iz struke, a koliko je ključno za uspjeh biti priznati edukator?

Jedna vrsta uspjeha u frizerskoj struci je biti priznati edukator. Frizeri se mogu i na druge načine biti dobri i priznati: kvalitetnim i obimnim poslom u svom salonu –znači samo u odnosu prema klijentima, na snimanjima raznih editorijala, sudjelovanjem na revijama i javnim predstavljanjima. Biti edukator je kompleksno, jer je zahtjevno za svakog frizera i to ne mogu svi, zapravo vrlo su rijetki oni koji svoje znanje žele i znaju prenijeti kolegama. Ključno je biti edukator za samog frizera, njegov osobni napredak i napredak salona u kojem radi, jer su to ljudi koji „tjeraju“ naprijed svoje kolege i sebe. Ali obzirom na situaciju u kojoj se nalazi frizerska struka u Hrvatskoj, teško je biti edukator u našoj zemlji. Ključno biti dobar edukator zbog budućnosti, no trenutačno je vrlo teško, jer se stalno mora dokazivati kako je znanje osnova za dobro poslovanje. Kod nas se znanje i edukacija ne cijene dovoljno kao naprimjer u zemljama zapadne Europe.



3. Na koji način se definiraju trendovi unutar vaše kuće?


Trendove definira određena grupa frizera koji se bave modnim editorijalima i koji prate trendove. Jednako tako to su ljudi estete kojima među prvi interes spadaju ljepota, moda, revije, trendovi. Vole sami stvarati novo i dobivaju inspiraciju dnevno u stvarnom životu, na ulici.

4. Inovativnost – da li je preduvjet uspjeha i opstanka na tržištu?

Inovativnost nije preduvjet uspjeha. Ali je svakako važan faktor koji utječe na uspjeh. Nešto što je inovativno, često zna biti "neprovjereno". Informacije i stvaranje inovativnih proizvoda dolaze toliko brzo da se ne stignu dovoljno testirati, praktično primijeniti, te smatram samim time i brzo se potroše. Inovacije u kompleksnijem obliku, naprimjer promjena nekih ključnih kemijskih sastojaka, plasiranje novih tehnologija proizvodnje koje su dobre za čovjeka, minimalno štetne itd. svakako su važne. Ali prekomjerna proizvodnja inovativnih "jednokratnih" proizvoda za upotrebu u frizerskom salonu, donosi svima manju realizaciju prodaje, preraspodjelu proizvoda koji su do tada korišteni. Samim time zbunjuju klijente koji ne mogu pratiti hiper produkciju proizvoda, gube povjerenje u redovnu i stalnu kvalitetu. Ja bih to nazvala "neozbiljnom" ponudom i zbunjivanjem tržišta. Plasiranje novih proizvoda svaki mjesec je "nekontrolirani napad" na frizere, koji nigdje u svijetu, bez obzira na razvijenost zemlje ne mogu "progutati", savladati, a posebno ne ponuditi, prodati, kvalitetno primijeniti sve te proizvode na svojim klijentima u salonu.
 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Duh i tijelo

U suvremenom, kapitalističkom društvu, pojam materijalista sve se više upotrebljava, posebice u kontekstu uspješnih pojedinaca koji iza sebe imaju zavidnu karijeru. Međutim

Drama Queen

Nisam uspjela. Mislim da je svakom čovjeku teško priznati da nije uspio.

Financije

Jeste li znali da se financijska pismenost uči od malena? Saznajte kako svoje dijete naučiti vještini pametnog upravljanja novcem!

Dobar posao

Kada su u pitanju vaši ciljevi i put kojim do njih idete, strah se zna ispriječiti kao debeli zid pred vama. Kako ga preskočiti?

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.