"Domaći krediti za sve" naziv je nove reklamne kampanje Hrvatske poštanske banke u kojoj glavnu ulogu ponovno igra naša poznata mlada glumica Jadranka Đokić.
Iako se nikad prije nije pojavljivala u reklamama, na angažman u kampanji za HPB pristala je zbog zanimljivih scenarija i glumački izazovnog zadatka koji je pred nju stavila reklamna agencija McCann Erickson.
Naime, u najnovijem spotu Jadranka glumi čak četiri lika – poslovnu ženu, umirovljenicu, studenticu i mladog muškarca. Ekipa na snimanju izvrsno se zabavljala, a kako se Jadranka snašla u svojim ulogama vidjet ćemo za nekoliko dana kad se spot pojavi na televiziji. Spot su režirali Dalibor Matanić i Andrej Korovljev, za fotografiju je bio zadužen Domagoj Kunić, a sve to u organizaciji Val produkcije.
"Jadranka je iz šminke svaki put izlazila kao posve nova, zaokružena osobnost te je oduševljavala cijelu ekipu svojim komičarskim nervom, ali i sposobnošću transformacije i uživljavanja u karakter. Nadamo se da će i publika pred televizorom osjetiti barem djelić sjajne atmosfere koja je vladala na snimanju."- kaže Teo Tarabarić, copywriter iz agencije McCann Erickson koji je i autor scenarija.
Iako se nikad prije nije pojavljivala u reklamama, na angažman u kampanji za HPB pristala je zbog zanimljivih scenarija i glumački izazovnog zadatka koji je pred nju stavila reklamna agencija McCann Erickson.
Naime, u najnovijem spotu Jadranka glumi čak četiri lika – poslovnu ženu, umirovljenicu, studenticu i mladog muškarca. Ekipa na snimanju izvrsno se zabavljala, a kako se Jadranka snašla u svojim ulogama vidjet ćemo za nekoliko dana kad se spot pojavi na televiziji. Spot su režirali Dalibor Matanić i Andrej Korovljev, za fotografiju je bio zadužen Domagoj Kunić, a sve to u organizaciji Val produkcije.
"Jadranka je iz šminke svaki put izlazila kao posve nova, zaokružena osobnost te je oduševljavala cijelu ekipu svojim komičarskim nervom, ali i sposobnošću transformacije i uživljavanja u karakter. Nadamo se da će i publika pred televizorom osjetiti barem djelić sjajne atmosfere koja je vladala na snimanju."- kaže Teo Tarabarić, copywriter iz agencije McCann Erickson koji je i autor scenarija.
You must be logged in to post a comment Login