Za proljeće 2010. H&M je u suradnji njihovog do sada najmlađeg modnog suradnika pripremio doista unikatnu liniju majica, i sve to kroz interakciju s kupcima diljem svijeta. Iza ove već unaprijed razvikane linije pod nazivom Black Book stoji osamnaestogodišnji Šveđanin André Lorens Stock.
Priča ide ovako… André je pokrenuo etiketu Black Book nakon što je na majicu kupljenu u H&M-u aplicirao njegov vlastiti dizajn. Njegova ideja i poduzetnički duh bili su dovoljni da oduševe bitne ljude iz H&M-a i suradnja je počela. Interakcijom s kupcima putem web sranice www.hm.com prikupljaju se fotografije ljudi diljem svijeta, a André će odabrati i prilagoditi one najbolje, a rezultat ove priče u kojoj su kupci ujedno i dizajneri naći će se na policama H&M trgovina u travnju.
Tako mlad a tako poduzetan
André se dizajniranjem T-shirt majica počeo baviti prije godinu dana. Završio je srednju školu i pokušao pronaći posao, ali – bezuspješno. I usudimo se reći, već stereotipnim slijedom događaja, nakon nekoliko majica koje je napravio za sebe, zainteresirao je mnoge ljude koji su željeli znati gdje mogu iste kupiti i ideja za privatnim poslom se rodila. U godinu dana, André je otvorio svoj Black Book web shop i završio svoju prvu "tvorničku" kolekciju.
Nakon što je kontaktirao H&M, ni na kraju pameti mu nije bilo da će dobiti pozitivan odgovor. No kreativna direktorica H&M-a, Margareta van den Bosch, u Andréu je vidjela savršenog novog suradnika te je u njegovu ideju utkala i kreativan duh njihovih kupaca, omogućivši im da se i oni uključe u kreativni proces nastanka kolekcije. Lorens Stockova ženska i muška kolekcija biti će sačinjena od fotografija ljudi diljem svijeta koje zaprimi H&M objavljenog putem natječaja. Biti će priključena podbrandu Divided, brandu koji je namjenjen mladim ljudima koji vole zabavu, avanturu ali su i otvoreni prema svijetu i svim mogućnostima oje život pruža.
"Želim inspirirati mlade diljem svijet da razmišljaju van postavljenih granica i da se usude postići svoje ideale i ciljeve", kaže André.
Priča ide ovako… André je pokrenuo etiketu Black Book nakon što je na majicu kupljenu u H&M-u aplicirao njegov vlastiti dizajn. Njegova ideja i poduzetnički duh bili su dovoljni da oduševe bitne ljude iz H&M-a i suradnja je počela. Interakcijom s kupcima putem web sranice www.hm.com prikupljaju se fotografije ljudi diljem svijeta, a André će odabrati i prilagoditi one najbolje, a rezultat ove priče u kojoj su kupci ujedno i dizajneri naći će se na policama H&M trgovina u travnju.
Tako mlad a tako poduzetan
André se dizajniranjem T-shirt majica počeo baviti prije godinu dana. Završio je srednju školu i pokušao pronaći posao, ali – bezuspješno. I usudimo se reći, već stereotipnim slijedom događaja, nakon nekoliko majica koje je napravio za sebe, zainteresirao je mnoge ljude koji su željeli znati gdje mogu iste kupiti i ideja za privatnim poslom se rodila. U godinu dana, André je otvorio svoj Black Book web shop i završio svoju prvu "tvorničku" kolekciju.
Nakon što je kontaktirao H&M, ni na kraju pameti mu nije bilo da će dobiti pozitivan odgovor. No kreativna direktorica H&M-a, Margareta van den Bosch, u Andréu je vidjela savršenog novog suradnika te je u njegovu ideju utkala i kreativan duh njihovih kupaca, omogućivši im da se i oni uključe u kreativni proces nastanka kolekcije. Lorens Stockova ženska i muška kolekcija biti će sačinjena od fotografija ljudi diljem svijeta koje zaprimi H&M objavljenog putem natječaja. Biti će priključena podbrandu Divided, brandu koji je namjenjen mladim ljudima koji vole zabavu, avanturu ali su i otvoreni prema svijetu i svim mogućnostima oje život pruža.
"Želim inspirirati mlade diljem svijet da razmišljaju van postavljenih granica i da se usude postići svoje ideale i ciljeve", kaže André.
In this article:Andr� Lorens Stock, Black Book, Divided, fotografija, H&M, kupci, natječaj, t-shirt
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login