Sjedalica u prvom redu tik pored modne piste, stvar je prestiža. Uz pomoć današnje tehnologije i društvenih mreža, i vi ste mogli putem Twittera preteći sretnike u prvom redu i biti prvi koji će vidjeti Burberry Prorsum kolekciju za jesen i zimu 2012. iz udobnosti svoga doma i to prije nego modeli krenu na modnu pistu.
Christopher Bailey, glavni kreativni direktor Burberryja najavio je putem Twitter profila reviju koju su svi korisnici te društvene mreže mogli prvi vidjeti u cijelosti. Ovo je prvi takav slučaj da je revija ekskluzivno prikazana putem fotografija na nekoj od društvenih mreža i to prije dva dana, u sklopu Londonskog Fashion Weeka.
No to nije sve po pitanju iznenađenja vezano uz reviju ovog modnog brenda. Svi na reviji ostali su začuđeni kada je pred kraj revije, koja je bila popraćena grmljavinom, počela padati kiša koja se slijevala niz ostakljeni prostor u Hyde Parku, iako vremenska prognoza nije najavila takav slijed događaja.
Ubrzo je bilo jasno da novonastala situacija nije režirana od strane Majke prirode, već od strane tima stručnjaka zaduženog za ovu efektno odrađenu reviju.
Naime, unutar samog prostora održavanja revije sa stropa su počeli padati konfeti zlatne boje po modelima koji su bezbrižno šetali pistom, spremno noseći Burberry kišobrane.
Prvotno iznenađenje na licima prisutnih i njihovo pogledavanje prema krovu kupole koja ih je branila od 'oborina' , vrlo brzo je preraslo u glasan pljesak kojim su popratili taj zadnji izlazak modela na pistu.
Uistinu originalan način da se prenese željena poruka brenda – u slučaju kiše (što je u Britaniji nerijetka situacija) svatko bi trebao u svom ormaru imati pravo modno rješenje – Burberry kaput!
Revija će osim specijalnih efekata i Tweetwalka ostati zapamćena i po predivnim kreacijama koje je iznjedrila.
Kaputi su se isticali simpatičnim detaljima poput vrpci oko pasa vezanih u mašne, modeli su nosili kožne rukavice sa zakovicama, a tu su bile i sove u obliku printeva na majicama određenih odjevnih kombinacija.
Suknje do ispod koljena uz tijelo ukrašene volanima, kaputi na dvoredo kopčanje s predimenzioniranim džepovima i obilje smeđih, sivih, zelenih i oker nijansi, vladali su pistom u znaku Burberryja.
Christopher Bailey, glavni kreativni direktor Burberryja najavio je putem Twitter profila reviju koju su svi korisnici te društvene mreže mogli prvi vidjeti u cijelosti. Ovo je prvi takav slučaj da je revija ekskluzivno prikazana putem fotografija na nekoj od društvenih mreža i to prije dva dana, u sklopu Londonskog Fashion Weeka.
No to nije sve po pitanju iznenađenja vezano uz reviju ovog modnog brenda. Svi na reviji ostali su začuđeni kada je pred kraj revije, koja je bila popraćena grmljavinom, počela padati kiša koja se slijevala niz ostakljeni prostor u Hyde Parku, iako vremenska prognoza nije najavila takav slijed događaja.
Ubrzo je bilo jasno da novonastala situacija nije režirana od strane Majke prirode, već od strane tima stručnjaka zaduženog za ovu efektno odrađenu reviju.
Naime, unutar samog prostora održavanja revije sa stropa su počeli padati konfeti zlatne boje po modelima koji su bezbrižno šetali pistom, spremno noseći Burberry kišobrane.
Prvotno iznenađenje na licima prisutnih i njihovo pogledavanje prema krovu kupole koja ih je branila od 'oborina' , vrlo brzo je preraslo u glasan pljesak kojim su popratili taj zadnji izlazak modela na pistu.
Uistinu originalan način da se prenese željena poruka brenda – u slučaju kiše (što je u Britaniji nerijetka situacija) svatko bi trebao u svom ormaru imati pravo modno rješenje – Burberry kaput!
Revija će osim specijalnih efekata i Tweetwalka ostati zapamćena i po predivnim kreacijama koje je iznjedrila.
Kaputi su se isticali simpatičnim detaljima poput vrpci oko pasa vezanih u mašne, modeli su nosili kožne rukavice sa zakovicama, a tu su bile i sove u obliku printeva na majicama određenih odjevnih kombinacija.
Suknje do ispod koljena uz tijelo ukrašene volanima, kaputi na dvoredo kopčanje s predimenzioniranim džepovima i obilje smeđih, sivih, zelenih i oker nijansi, vladali su pistom u znaku Burberryja.
In this article:burberry, christopher Bailey, kiša, kolekcija, modna pista, tweetwalk, twitter
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login