Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

U koju modnu agenciju?

Midikenn, Colors, Talia… vjerojatno ste čuli za neke od njih.

Modne agencije su "ustanove" koje se bave prezentiranjem modela. Svaka modna agencija specijalizirana je za određenu vrstu posla, tj. svaka se opredjeljuje za svoje područje djelovanja. Postoje modne agencije koje su usko specijalizirane samo za poslove fashion industrije, druge se baziraju na komercijalnim poslovima, dok treće u svojoj opciji imaju i ponude hostesiranja.

U inozemstvu postoji zakon koji kaže da se modna agencija ne može otvoriti bez divizije "normal people division" (normalni ljudi), a većina modnih agencija pojačano je specijalizirana za jednu vrstu modnog biznisa. Ovo pravilo mi se jako sviđa, a posebno je izraženo u Nizozemskoj, zemlji koja u odnosu na površinu i broj stanovnika izbacuje puno kvalitetnih modela.


Uglavnom, primam dosta upita o tome kako da djevojke odaberu modnu agenciju za sebe te zašto ih neka agencija ne želi prezentirati i uzeti pod svoju zaštitu.

Za početak je najbolje o svemu se raspitati u samim agencijama te nakon razmatranja probati dogovoriti sastanak s određenima. Sam dogovoreni sastanak s agencijom apsolutno vam ništa ne znači. Želim reći da to ne mora biti signal da će vas agencija uzeti "pod svoje". Mnoge djevojke očekuju dosta toga samim ulaskom u agenciju, tj. smatraju da – ako su dogovorile sastanak – to automatski znači da će postati dio tima. To znači da vam se pružila prilika kako biste se mogle prezentirati, ostaviti dobar dojam te upitati ljude koji se razumiju u modnu industriju sve što vas zanima. Upravo je to prava prilika! Važno je napomenuti da, ako ste maloljetni, obavezno dođete u pratnji roditelja, jer niti jedna ozbiljna agencija neće primiti maloljetne cure bez samih roditelja, što je i logično.

Modne agencije u Hrvatskoj

Kada vas modna agencija odluči uzeti pod svoje okrilje, ona vam postaje matična agencija. Pojam matična agencija znači da vam je ona mother agency te da se brine o vama i vašoj prezentaciji u Hrvatskoj i inozemstvu. Želim napomenuti da ulazak u agenciju ne znači niti ne obećava da ćete postati supermodel. Možete to shvatiti samo tako da vam se pružila sretna prilika u odnosu na druge cure. Razvoj djevojke do odličnog modela složen je proces i ovisi o mnogim faktorima, kao što su volja i sam rad modela, trenutak nalaženja na pravom mjestu u pravo vrijeme, sposobnost vašeg agenta i, na kraju cijele priče, odluka klijenta, koja predstavlja iznimno važan faktor.

Voljela bih skrenuti pažnju na pojavu takozvanih novih agencija na područjima Lijepe naše. Budući da mi dolaze brojni upiti za nove agencije, želim napomenuti da trebate biti jako oprezni. Uputite se u agencije koje su sigurne i provjerene. Nemojte nasjedati na lažna obećanja i nadati se brzom ostvarenju ciljeva, jer to tako ne funkcionira.

Na kraju prilažem listu hrvatskih modnih agencija. Ovisno o vašem tipu, ambicijama i kriterijima same agencije o potencijalnim licima, nadam se da ćete pronaći onu pravu za sebe.

1. Midikenn, www.midikenn.com, Švarcova 18e/Šubićeva 14 , Zagreb (Modna agencija koju je osnovala obitelj Bangoura 1991.godine)

2. Colors, Marka Marulića 1, 23000 Zadar (Modna agencija koju je osnovala scouterica Ana Gojanović)

3. Talia, www.taliamodel.com, Av.Marina Držića 37, Zagreb (Modna agencija koju je osnovala Tihana Harapin-Zalepugin)

4. Casper, www.casper.hr, Medulićeva 30, Zagreb (Modna agencija koju je osnovala Dubravka Golubić-Krpan)

5. Sandra, www.sandra-agency.com, Vinogradska 4, Zagreb (Modna agencija koju je osnovala Sandra Vranješ). Agencija čiji je rad baziran na komercijalnim poslovima te hostesiranjima.

6. Suzy, www.suzymodels.com, Martićeva 67/2kat, Zagreb (Modna agencija koju je osnovala Suzy Josipović). Agenija čiji je rad baziran na komercijalnim poslovima te hostesiranjima.

www.cromoda.com

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Poznati domaći brend DeLight, uvijek je prva stanica kada su u pitanju odijela.

Beauty report

Trendovi u beauty industriji ukazuju na to da se sve više ljudi posvećuje brizi i njezi tijela.

Darivanje

Routeen kolekcija spaja bogatstvo vrijednih biljnih ekstrakata i pouzdanost poznatih aktivnih sastojaka.

Beauty report

Milani Cosmetics, jedan od vodećih brendova u industriji ljepote, predstavlja svoj najnoviji it proizvod sezone - Cheek Kiss Cream Bronzer.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.