U lovu na karijeru

 Cilj sajma je potaknuti mlade ljude da iz prve ruke saznaju informacije o tome što se danas cijeni i traži na hrvatskom tržištu rada.

– Tek sam došla na Dane karijera, ali isprintala sam si hrpu životopisa pa sad krećem dijeliti, – ispričala nam je Karolina Juric, studentica varaždinskog fakulteta FOI.

– Prvi puta smo na ovom sajmu i moram reći da smo jako iznenađeni zanimanjem mladih ljudi, stalno nam je štand pun, stolice su nam zauzete i jako smo zadovoljni. Nama se, inače, svakodnevno ljudi javljaju i na našim internetskim stranicama imamo otvoren poziv svima zainteresiranima da nam šalju svoje molbe i životopise. Što se tiče dolaska na Dane karijera odluka je bila dvostruka, naravno, zbog ljudskih resursa da privučemo što više mladih ljudi te da vidimo kakav je interes, a drugi je razlog ovaj promidžbeni. Uglavnom su nam se javljale studentice s Ekonomskog fakulteta, – rekla je Marija Kalinić, direktorica ljudskih resursa BlueSun hotela Sunce Koncerna.

S ekonomskom školom u banku

Dani karijera manifestacija su koja spaja znanost i gospodarstvo, a na ovogodišnjoj se okupilo čak 59 izlagača.
Matea je apsolventica ekonomije i došla je pogledati što se nudi na Danima karijera, ovdje je došla na nagovor prijateljice Mirele koja je završila srednju ekonomsku i ovdje je došla pronaći posao.

– Za sada smo prošle samo dio štandova, ali obje nas zanimaju samo poslovi u bankama, – izjavile su prijateljice.

– Ovo je prvo predstavljanje Karlovačke banke na manifestaciji te moram reći da smo iznenađeni velikim interesom mladih osoba za našu banku, – istakla je referentica kreditno pravnih poslova Ivana Boras iz Karovačke banke.

Nestle nudi stipendije

Neke tvrtke su već odavno prepoznale mogućnost bržeg i jednostavnijeg regrutiranja mlade radne snage.

– Ovo je već drugi puta da Nestle sudjeluje na Danima karijera i svaki puta do sada je bilo mnogo interesenata, a upravo na taj način smo pronašli monogo ljudi za stipendije te su neki od tih ljudi i danas zaposleni kod Nestle Adriatic. Smatram da je ovo jedan jako dobar način kako privući studente te ih dodatno obrazovati. Na kraju odlučimo jesu li on ili ona prava osoba za našu tvrtku, a i oni isto tako moraju odlučiti žele li dalje raditi za nas. Uvijek je dobro pojavljivati se na ovakvim događanjima, jer je dobro da imate u svojoj bazi kontakte ljudi koji su zainteresirani za suradnju. Zanimljiva je i činjenica da kada pogledate strukturu ljudskih resursa u Nestleu omjer muškaraca i žena je pola-pola i to na svim razinama, – izjavila je menadžerica Nestle Adriatic Elke Dotzanc.

Zanimanje za T-com svake je godine sve veće, tvrdi Koraljka Plašćar, direktorica selekcije zapošljavanja i pojašnjava:

– Tu se pretežno radi o studentskim praksama koje su ljudi uspijeli obaviti preko nas i napraviti diplomske radove, a neki od njih su i zaposleni. Mi smo ovdje zbog predstavljanja, da snagama koje dolaze omogućimo upoznavanje kompanije.-

Mladi su tijekom cijelog dana mogli predati svoje životopise tvrtkama iz različitih sektora gospodarstva, izravno se raspitati o mogućnostima zaposlenja, a neki su i odradili prve intervjue s potencijalnim poslodavcima.

Poželjni su Agrokor, Loreal, T-com, Podravka…

– Prvi puta sam na ovom sajmu i stvarno je odlično za naći posao. Prošla sam sve štandove pogledala što se sve nudi, a malo više sam se zaustavila na onima koji me zanimaju. Poslušala sam i predavanje o tri ključa za pronalazak posla. Danas nisam ovdje da nađem posao nego sam se došla interesirati za sljedeću godinu kada ću početi tražiti posao – ispričala je Danijela studentica s Ekonomskog fakulteta.-


– Ovo je moj drugi posjet sajmu i vidim da ove godine ima nekih novih firmica što mi se sviđa. Meni je danas cilj Agrokor, ali budući da studiram financijski menadžment na ekonomiji bazirat ću se i na ostale ekonomski orjentirane firme. Inače preko student servisa radim već godinama tako da mi nije strano raditi. Smatram da imam većih mogućnosti tako da mi je ovaj posjet samo priprema terena, – smatra apsolventica ekonomije Josipa Lučić iz Osijeka.

– Ovo je moj drugi posjet Danima karijera, ali prošle godine sam došla samo da uđem u bazu s podacima, a ove godine sam diplomirala i tražim posao. Ciljam na neke poznatije tvrtke poput T-com, Loreal, Podravka. Očekujem da me zovu, jer je moj dečko prošle godine na ovaj način dobi posao, tako da vjerujem da ću i ja, – otkrila je Marija Panija.

Dani karijera održani su sedmi puta zaredom. Zanimanje je bilo veliko i ne treba sumnjati da će sličnih sajmova biti još.