Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe
unlimited beauty
unlimited beauty

Savjeti i preporuke

Unlimited beauty – “domaći” blog s njemačkom adresom

Na našim prostorima ne uspijeva se toliko zaraditi kao npr. u Americi ili Engleskoj

Tanja Medić 23-ogodišnja je beauty blogerica odrasla pored Sarajeva. Prediplomski studij završila je u Zagrebu, a potom ju je želja za nastavkom studija dovela u Njemačku gdje je živio i njen zaručnik. Već godinu dana živi u stranoj zemlji, uči jezik i priprema se za nastavak studija, a uz sve to, kako kaže, ipak nađe vremena za sebe i uživanje u onome što voli, a to je blog Unlimited Beauty.

Kada si pokrenula blog i zašto?

Blog sam zajedno sa svojom najboljom prijateljicom Nikolinom pokrenula početkom studenog 2013. godine. S obzirom da smo svakodnevno komentirale druge blogove te raspravljale na temu šminke i preparative, shvatile smo da obje to volimo, samo što nijedna od nas nije imala dovoljno hrabrosti da zasebno krene s pisanjem. Pa smo blog pokrenule skupa i od tog dana savršeno se nadopunjujemo u pisanju. Godinu dana kasnije pokrenula sam i vlastiti YouTube kanal, gdje na tjednoj bazi objavljujem nove video priloge iz beauty svijeta, no i lifestyle teme, vlogove vezane uz događanja u mom životu te “izazove” s mojim zaručnikom.

Uspjevaš li zaraditi od toga?

Nažalost, na našim prostorima ne uspijeva se toliko zaraditi da bi se od toga živjelo, kao što npr. žive blogerice u Americi ili Engleskoj. No s obzirom na svu ljubav koja se u meni rađa svaki put kad želim snimiti novi video ili recenzirati proizvod, zasigurno bih se željela “full-time” time baviti jer nema ništa ljepše od toga kada radiš nešto što te u potpunosti ispunjava.

Možeš li usporediti blogersku scenu u Njemačkoj s onom u Hrvatskoj i regiji?

Problematika je uglavnom u odnosu brendova prema blogerima te sami oblici suradnje. Često predstavnici pojedinih brendova imaju pogrešan stav prema blogerima te na neki način ne njeguju taj status blogera. U Njemačkoj ima zaista puno uspješnih blogera i smatram da, osim same vrijednosti i kvalitete blogera, treba imati i razvijen sustav oglašavanja, mediji se trebaju više aktivirati jer samim time dolazi i do veće pažnje koja rezultira većom potražnjom

Tvoja tri omiljena kozmetička brenda i zašto ih voliš.

S obzirom da mi je preparativa važnija od dekorative, prvo ću izdvojiti kozmetiku Pai, koja ima u ponudi odlične proizvode za njegu osjetljive kože lica. Obožavam ovaj brend jer sam sigurna da sastojci koje koriste nisu agresivni prema mom licu.

Zatim dolazi MAC, koji odlikuje veliki spektar proizvoda. To je brend u kojem svaka osoba može pronaći nešto za sebe, a sama činjenica koliko je dominantan i tražen u svijetu, govori koliko je velik brend.

Na kraju bih jos izdvojila Maybelline kao brend iz drogerijskog ranga jer smatram da zaista ima kvalitetne i pristupačne proizvode.

Što tvoje čitateljice najviše vole čitati?

Na blogu su uglavnom najčitaniji postovi o kosi, kako je njegovati i pustiti da naraste te svi postovi koji svojim sadržajem nešto savjetuju, dok se najviše komentiraju postovi koji obiluju fotografijama lookova, privatnog života, slike s Instagrama i slično.

Nedavno su se hrvatske blogerice pobunile protiv besplatnog pisanja. Slično kao u novinarstvu, mnogi misle da treba biti besplatno. Tvoje mišljenje?

unlimited beauty

Nažalost, malo tko danas cijeni slobodno vrijeme. Mislim da bi se trebalo imati više poštovanja prema osobi koja je uložila svoj trud i vrijeme te iskazala mišljenje o određenom proizvodu, da bi tisuće drugih to vidjelo te imalo koristi od toga. Nasreću, nemam negativnih iskustava jer sam u Njemačkoj te ne surađujem ni sa kim.

Kakvi su ti planovi, imaš li kakve nove projekte, suradnje i ideje na vidiku?

Ideja uvijek imam, no za njihovu realizaciju potrebno je da se posloži još nekoliko kockica. Plan je da se YouTube kanal razvije još više te postane značajan na razini regije.

Koje blogerice ti najviše voliš pratiti?

Najdraža mi je Jaclyn Hill, od nje se može naučiti puno make up trikova, dok iz lifestyle područja volim Zoellu. Obje su jako uspješne, ali opet se drže na zemlji.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Predstavljamo

Modna kuća Deichmann u potrazi je za novom blogericom, zaljubljenu u modu i sport. Ako se baviš sportom i vješto barataš modnim trendovima, možda...

Trendovi

Popularne hrvatske modne blogerice u novoj kampanji.

Fashion report

Druga po redu kolekcija s potpisom The Cherry Blossom Girl.

Trendovi

Najpoznatija švedska modna blogerica Elin Kling kreirala je kolekciju za H&M.

Advertisement