Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Uređuje li PR medije?

Tomislav Židak: "Mrzim PR!"

Vječno pitanje u medijskom svijetu bilo je tema jednoga od zanimljivijih panela na Weekend Media Festivalu.

Dvorana puna, svi željni odgovora. Sudionici rasprave bili su redom PR i novinarske njuške. Tako se ondje našla Maja Weber (T-HT), Ivana Petrović (Nova TV), Gojko Drljača (Večernji list), Tomislav Židak (Jutarnji list), Aleksandra Kolarić (Dellolite), Davor Gavran (Hrvatska nogometna reprezentacija) i Boris Lešić (Premisa).

Za početak, svi su se složili da je tužno što su novinari i PR stručnjaci u suprotnim rovovima kada jedni drugima trebaju.

– Novinari su kanal kojim trebamo doći do publike, nema neprijateljstva s naše strane,- rekla je Kolarić koja je godinama bila PR premijera Ivice Račana.

PR je transparentan

Sudionici su uglavnom odgovarali da PR ne uređuje medije iako se tijekom rasprave pokazalo da svatko od njih zna za pojedini slučaj kada je PR upravljao medijima. Stručnjaci iz odnosa s javnošću ponose se svojom transparentnošću i čistim namjerama.

– Mi pošaljemo dopis, a na novinaru je hoće li ga objaviti ili ne. Tu prestaje naš utjecaj. Pojedine stvari koje šaljemo odgovaraju novinaru, a neke ne. Na nama je samo da što bolje odradimo svoj posao te tekstove približimo željama novinara i publike,- rekla je Weber.

PR-ovac Lesić je nakon različite razmjene mišljenja izjavio kako po podacima PR uređuje ili pomaže uređivati samo sedam posto medija, a da ostalo nema veze s njima.

Po tim podacima zaključilo bi se kako se PR i mediji samo ovlaš dodiruju te da tema nije važna za relevantno novinarstvo.

– Ja mogu reći da mrzim PR-ovce. Oni pokušavaju sve zamotati u celofan, a mi novinari želimo vidjeti što je ispod celofana – rekao je prekaljeni sportski novinar Tomislav Židak.

Neformalni je zaključak kako su PR i mediji prisiljeni usko surađivati. Katkad dopisi poslani iz PR stožera novinarima olakšavaju situaciju dajući im potrebne kontakte. Ipak, novinar se mora ili zadovoljiti informacijama ili kopati dalje i tražiti drugi kut.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Događanja

Weekend Media Festival bez jednokratne plastike.

Celebrity

Nakon velike regionalne turneje 'Dobrodošao u klub', koju je vidjelo preko 250 tisuća ljudi i koja se mogla svrstati uz bok velikim svjetskim turnejama,...

Predstavljamo

Tko je u svijetu političkog PR-a dostupan, brz, elokventan, konkretan i korektan, a tko se ne javlja na telefon kad je bitno, doznat ćemo...

Dobar posao

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske društvene igre Monopoly.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.