Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Uskoro počinje Dove Fashion.hr

Kolekcije za proljeće/ljeto 2011.

Mjesec rujan rezerviran je za vodeće modno događanje sezone: Dove Fashion.hr koji će proljetno-ljetne kolekcije najvećih dizajnerskih prvaka predstaviti u spektakularnom Muzeju suvremene umjetnosti.

Od 16. do 18. rujna, Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu postati će suvereni centar hrvatske modne scene povodom održavanja prestižnog nacionalnog modnog događanja Dove Fashion.hr-a za sezonu proljeće-ljeto 2011.

Vodeća imena domaćeg dizajna kao što su I-GLE, Branka Donassy, Ivica Klarić, Robert Sever, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Ivana Barač, eNVy room, Ivica Skoko, Aleksandra Dojčinović i Ana Maria Ricov svoje će kolekcije prikazati na minimalnoj ali moćnoj pisti koja će sa snažnom arhitektonskom pozadinom Muzeja suvremene umjetnosti postati jedna od najimpresivniji modnih scenografija ikada produciranih.



Novitete unutar dizajnerskog tima Dove Fashion.hr-a od ove pret-a-porter sezone čine Martina Felja, Ivan Alduk i Damjan Jacić. Ovaj trojac već se dokazao svojim kolekcijama domaćoj javnosti, a posebnu pažnju izaziva talentirana Martina Felja, jedina hrvatska dizajnerica koja aktivno surađuje sa hollywoodskim zvijezdama od Paris Hilton do Sarah Larson.

Za glavni moto sezone izabrana je upravo kohezija "kontinuiteta i stabilnosti" koji simboliziraju najpotrebnije i najpoželjnije epitete na globalnoj sceni danas. U posljednje tri sezone Dove Fashion.hr izrastao je u kreativnog i produkcijskog diva koji je više nego uspješno u srpnju ove godine lansirao hvaljene cruise kolekcije na Zlatnom ratu na otoku Braču.

Povodom Dove Fashion.hr-a za sezonu proljeće-ljeto 2010. direktor i osnivač vodećeg modnog koncepta na ovim prostorima, Vinko Filipić, izjavio je: "Kontinuitet, inovativnost i stabilnost su tri najvažnija faktora u suvremenom funkcioniranju modnog posla stoga se unutar koalicije sa institucijom kao što je MSU želimo dodatno razvijati kao platforma za imena koja istinski predstavljaju najbolje od najboljeg domaće mode. Dosada smo uspješno manifestirali svoju inovativnost predstavljajući originalne kampanje, koncepcijsku podjelu dizajnera i cruise kolekcije, stoga je sada vrijeme da nastavimo sa dodatnim jačanjem kako Fashion.hr-a tako i naših dizajnera.“

Limitirani broj pozivnica


Strategijom strogo ograničenog broja uzvanika i suradnjom s brojnim institucijama Dove Fashion.hr tim želi u kontinuitetu nastaviti svoju misiju profesionalnog afirmiranja hrvatske mode. Ekskluzivni broj limitiranih pozivnica za modni ali i društveni događaj sezone tradicionalno će distribuirati isključivo dizajneri stoga ne treba čuditi što će pozivnica za Dove Fashion.hr biti najtraženiji modni simbol rane zagrebačke jeseni.

Inspirativan prostor Muzeja suvremene umjetnosti još jednom evocira granice istraživanja između umjetnosti i mode stoga se na tom tragu nalazi svojevrsna prva hrvatska "performance“ modna kampanja koju su osmislili tradicionalni art direktori Dove Fashion.hr, višestruko nagrađivani dvojac Decker & Kutić, pod kreativnim vodstvom Grge Zečića. Na temelju intrigante modne kampanje poseban modni video režirati će priznati redatelj Vanja Vascarac i na taj način još dublje zaroniti u istraživanje estetike konceptualnih modnih filmova kakve produciraju vodeći svjetski modni fotografi.



Posebnu pažnju medija i javnosti svakako će izazvati Dove Men kolekcija koju će dizajnirati legendarni pionir muškog pret-a-portera u Hrvatskoj, Ivica Klarić. "Snaga i njega“ glavni su postulati Dove Men-a koje će Klarić maestralno pretočiti u klasičnu mušku kolekciju koja ne ovisi o trendu. Ulogu Dove Men zaštitnih lica preuzeti će deset poznatih muškaraca iz javnog života koji sa svojim životnim iskustvom i karizmom najbolje izražavaju samouvjerenost i osjećaj ugode u vlastitoj koži.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.